סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: מה שחקנים מחליפים? (Wonder Trade)

תודות לדבר הנקרא "Wonder Trade", שחקני פוקימון מוסרים מפלצות כיס בצורה עיוורת, כאשר הם לא יודעים מה הם יקבלו בתמורה לכך. אולי זה יהיה פוקימון עלוב או אגדי. העובדה שלא יודעים מה יבוא בצד השני הוא חלק מהכיף של ההחלפה. ובכל זאת, שחקנים מסוימים ניסו למצוא תשובה להרגלי ההחלפה וזה מה שהם מצאו:

Wonder Trade Analytics זה אתר שנוצר על ידי טיילר סטארק, מהנדס חזיתי שעובד בפייפאל. באמצעות האתר, אנשים יכולים לשתף איזה פוקימונים הם קיבלו בWonder Trade. האתר קיבל עד כה כ60,000 נתונים מכל רחבי העולם. וזה מה שהם מצאו: (לחצו על התמונות על מנת להגדיל אותן)

איווי מוביל את הרשימה עם 1770 החלפות ולאחריו נמצאים שני פוקימונים התחלתיים. לא משהו שניתן היה לצפות. מתוך הפוקימונים בתמונה, 1% היו זוהרים. 1/5 היו במצב של סטטים מושלמים. וקרוב ל15% היו עם מהלך ביצה שנלמד טרם ההחלפה. בכללי, הרמה של הפוקימונים המוחלפים היא נמוכה. כאשר כמעט ולא רואים שום פוקימון שעובר את הרמה 50.

למה לאסוף את המידע הזה? עבור סטארק זה מעניין לראות מה יש מאחורי הקלעים. לקבל מושג על העולם הזה של ההחלפות. "יצרתי את הפרויקט הזה כי אני אוהב פוקימון ואני מוצא את המידע שנאסף למעניין מאוד". כאשר XY יצאו לאור, עלתה השאלה מה אנשים מחליפים בWonder Trading, וסטאר החל לאסוף מידע מ300 החלפות שהוא ביצע, אותם הוא פרסם באתר Reddit. אנשים הגיבו טוב למה שהוא העלה וביקשו תוצאות בצורה של טבלאות ודיאגרמות. וכך נולד האתר שלו. מאחר ואנשים יודעים מה נמצא בWonder Trade, הם יכולים להעריך אותו בצורה טובה יותר. הרי כולם יודעים שהכי טוב לשלוח פוקימון ברמה גבוהה, עם מתקפות טובות, סטטים מושלמים וצורה זוהרת. אבל מה אנשים מחפשים בתוכנה? ומה התוכנה מספקת להם? לפי הניתוח, אנשים רוצים לקבל את הפוקימונים הבאים: דרטיני, פיבאס, וולפיקס, טריקו, מדקיפ, ויוילון, בלבאזור, טורצ'יק, גראולית' וסינדקוויל. כך שאם אתה רוצה לעשות למישהו את היום, שלח אחד מאלה. הסיכויים שמי שיקבל אותם יהיה שמח. הפוקימונים שיאכזבו אנשים הם: פלצ'לינג, באנלבי, פלאבבה, זיגזגון, לאבדיסק, הונאדג', ראלטס, פידג'י, פרואקי, וקטרפי. ושימו לב שהרבה מהפוקימונים האלה נמצאים בעשירייה הגבוהה כשמדובר בפוקימונים המוחלפים ביותר. נראה כאילו קהילת פוקימון יכולה לעשות מעט יותר מאמץ כדי להפוך את ההחלפה הזו לדבר טוב יותר. מאז יציאת המשחקים "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר", אנשים החלו לשלוח הרבה יותר פוקימונים מחורבנים. וזה תודות למבחר הקטן שיש במשחקים החדשים. הנה הרשימה המלאה של הפוקימונים שהוחלפו מאז צאת המשחקים החדשים: רבים מהעשיריה הגבוהה הם לא פוקימונים שהייתם שמחים לקבל, מה שיוצר תגובת שרשרת. במידה ואתם רוצים לקבל משהו טוב, למה שלא תשלחו משהו טוב מלכתחילה? אכן, רעיון משוגע, אני יודע.

דבר אחד הוא כמעט ידוע: אם אתם חושבים שמישהו הולך לתת לכם פוקימון זוהר, כדאי שתכינו את עצמכם לאכזבה. גם במשחקים החדשים פחות מ1% הם זוהרים. אבל אם כבר אתם מקבלים זוהר, זו הרשימה של הפוקימונים שאתם עשויים לקבל. הרבה מאוד אגדיים. מוזר, לא?

ולסיום, סקרנות הובילה אותנו לשאול האם יש משהו שניתן לעשות? התשובה היא כן. מסתבר שיש שעות מסוימות שבהן החלפה היא כדאית יותר, וזה כאשר השעה היא 3 בבוקר בשעון CST, אז אתם צפויים לקבל פוקימון עם סטטים טובים, מתקפות ויכולות. מה קורה בשעה הזו? מסתבר שזו השעה שבה יפן מתחילה להכנס לWonder Trading. מסתבר שהם המקור הכי טוב לקבלת פוקימונים שווים. וכך נראה שיש לנו עוד משהו ללמוד מהיפנים. כל הכבוד להם!

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. כל כך נכון!
    מאז שמישהו שימח אותי עד דמעות עם סניבי התחלתי לשלוח בעיקר התחלתיים ובגונים בוונדר טרייד שניסיתי אפילו לאמן מעט במטרה לשמח אנשים כמו ששימחו אותי ולקבל דברים טובים בעצמי. כמעט כל פוקימון שווה שקיבלתי היה מיפנים. ויש לי שאלה, לפי שעון ישראל מה זה השעה הזאת של היפנים?

  2. מדליקקקקקק
    נ.ב תיקון..וונדר טרייד זו הדרך השניה הכי טובה לקבל פטקימונים שווים.. אחרי בנדחטו חח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *