סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חייקו

עדכון חגיגי: חג חנוכה שמח

שלום רב !

חג חנוכה שמח לכל בית ישראל. מי יתן ונס פך השמן יהיה פתח עבור כולנו לשנה אזרחית טובה יותר, מאושרת יותר ונעימה יותר. זהו עדכון קצת שונה מאלה שאתם רגילים לקבל והוא יפרט בפניכם את התכנונים של האתר לעתיד הקרוב. קריאה נעימה.

לאחרונה פורסמו באתר כל הרשומות בנושאי: סרטי פוקימון, מדריך "פוקימון: שחור ולבן", והעבודה טרם הסתיימה. בפתח שנת 2012, אתר "פוקימון: מפלצות כיס" ירים שבוע חגיגי של פרסומים לקראת השנה האזרחית החדשה עם כל מיני הפתעות. לדוגמה: המשך פרסום "הרפתקאות מנגת פוקימון", כתבות ראשונות במדור קלפי החלפה (TGC), פרקים מהעונה השלישית ועוד. רוב החומרים כבר הוכנו ושבוע חגיגת הפרסומים יערך בין התאריכים 1-7.1.12, כאשר כל יום יפורסמו לפחות שני עדכונים.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/12/Untitled2.png

אתמול עלה לאתר שאלון ידע נושא פרסים על הסיפור של אדם: "פוקימון – האחד" (pokemon – the one). כל שעליכם לעשות זה לקרוא את הסיפור, ולענות על עשרה שאלות. במידה ותמצאו צודקים, תוכלו לזכות בפרסים לבחירתיכם. ישנה אפשרות לבחור בין פרס מוחשי (כזה שישלח בדואר) לבין פרס אינטרנטי (הורדות וסיסמאות). 


פרויקט נוסף שצפוי לעלות בקרוב לאתר הוא "חייקו". כבר הרבה זמן שאני מנהל משא ומתן עם יהודה – יוצר הפרויקט ובמידה והכל ילך כמו שצריך, אתם עשויים לקבל את כל הציורים, הפוקימונים, המכונים, הערים והיצירה באופן בלעדי באתר הזה. בהזדמנות הזו, אני רוצה להודות ליהודה על כך ההשקעה המטורפת – תודה רבה לך.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/12/007.jpg

לסיום, מאחר ודפי התוכן של מדור הסרטים, ספיישלים, תוכנית (עם פרסום העונה השלישית) פורסמו במלואם, נפתח חלון הזדמנות חדש – אחרי שנה וחצי של עשייה – להרחיב את היקף האתר. אז במידה ויש לכם רעיון שברצוניכם לראות באתר (לדוגמה: סיקור העונה הרביעית, סטים למשחק קלפי החלפה, מדריך למשחק פוקימון מסוים, דפי דמויות או כל דבר אחר), אתם מוזמנים להציע אותם ונראה מה אפשר לעשות בנדון. תודה.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שיהיה לכם חג חנוכה שמח והמשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. חג חנוכה שמח לכולם!
    אני חייב להגיד שאני מאוד מרוצה מקצב ההתקדמות של האתר. הוא נתפס בעיניי כאתר המקצועי ביותר שהיה אי פעם על הרשת הישראלית, אני גאה להיות חלק מהקהילה הרחבה באתר שכזה.

  2. אני מודה לך על המילים החמות. אני עובד בימים אלה על הרבה דרכים לפרסם את האתר. רק אמש השגתי אישור לפרסם אותו באתר של anime-il.com, דבר אשר הניב כניסות מרובות, ואני מקווה שאחרי שגולשים יכנסו לפה פעם אחת, הם יראו את האיכות, הכמות והמקצועיות ויחזרו לפה גם בפעם השנייה והשלישית. שוב תודה.

  3. חג חנוכה שמח לכולם!
    אני חושב שהכתבות שהעלת פעם בכל מיני נושאיה היו לשמחה בעיני הקוראים והעלו דיונים רבים. אך לאחרונה הם הדלדלו. תוכל בבקשה לדאוג ליותר? ושוב, חג חנוכה שמח.

  4. אני חושב בדיוק כמוך והכתבה שתעלה היום + התכנון לקראת שבוע הבא קולעים בדיוק למטרה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *