סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון: 11.2.2015

שלום רב!

– – – – –

האם הוא UBER או לא?

חברי מועצת סמוגון מתיישבים בימים אלה על מנת להחליט אם הפוקימון מגה מטאגרוס הוא UBER או לא. ההחלטה תתקבל לפי הצבעה שיערכו גולשי האתר בין התאריכים 25.2 ועד ל4.3. על מנת שתהיה לכם את הזכות להשפיע, עליכם להגיע לדירוג 2700 COIL באתר סמוגון. במידה ולפחות 60% מהאנשים יצביעו UBER, הוא יעבור לטייר הUBER. אחרת, הוא ישאר OU.

למה שהוא יהיה אובר?
– אין לו שום סטט גרוע. הוא יכול להיות הגנתי או התקפתי.
– אין משהו שעוצר אותו באופן חד משמעי.
– מגה אבולושן בכיר, ויש לו גישה לBullet Punch.
– Tough Claws מתפקד כמו Life Orb רק בלי הנזק.
– הוא נמצא בטווח המהירות המסוכנת.
– 145 התקפה פיזית.

– – – – –

המפותחים של התחלתי ג'וטו במתנה!

פוקימון בנק הוא שירות אינטרנטי ובעזרתו אתם יכולים לשמור עד כ3000 פוקימונים באינטרנט ולהעבירם אל כל משחק אשר נמצא בקונסולה שלכם. האפליקציה עולה כחמש דולר / פאונד בשנה וניתן להורידה דרך חנות הEshop בלבד. חברת פוקימון רוצה להוקיר תודה לכל המשתמשים שרכשו את השירות שלה ומביאה להם במתנה את התחלתי ג'וטו בעלי יכולת נסתרת, שלא ניתן להשיג דרך משחק רגיל. יהיה ניתן להשיג את הפוקימונים מה27 בפבואר עד ה30 בנובמבר.

למגניום תהיה היכולת Leaf Guard שעושה שבמצב של שמש, מגניום לא יהיה מושפע ממצבי סטאטוס רעים, כמו הרעלה, שינה וכדומה. יהיו לו את המתקפות: Solar Beam, Sunny Day, Synthesis, Body Slam

לטייפלוז'ן תהיה היכולת Flash Fire שעושה שהפוקימון יהיה חסין בפני מתקפות אש, ואם משתמשים במתקפת אש נגדו, זה רק יגביר לו את ההתקפה המיוחדת. המתקפות שלו יהיה: Overheat, Flame Wheel, Flame Charge, Swift.

ולפרליגייטר תהיה היכולת Sheer Force שעושה שהפוקימון יבצע נזק נוסף במידה והוא משתמש במתקפות שיש להם אפקט משני, אך האפקט המשני לא יופעל. למשל Ice Beam עשוי להקפיא את היריב. אז הכוח של המתקפה יעלה, אך זה לעולם לא יקפיא את היריב. המתקפות שלו יהיו: Ice Punch, Crunch, Waterfall, Screech. רק לצורך הבהרה, כל שלושת המתקפות הנ"ל נהנות מהיכולת החדשה של פרליגייטר.

– – – – –

זמין באפליקציה וגם באתר בעברית!

הסרטון החדש של פוקימון, "פיקאצ'ו, מה המפתח הזה?", כעת זמין לצפייה ישירה באפליקציה של Pokemon TV. מדובר בסרטון המקדים לסרט ה17 של פוקימון, "דיאנסי ופקעת של הרס". מערכת אתר "מפלצות כיס" בדקה את העניין, הורידה את האפליקציה ושמחה לדווח לכם שניתן לצפות בסרט גם מישראל. אבל כל מי שמעוניין לצפות בסרטון בתרגום לעברית, לא צריך לחכות הרבה ובשעה 16:00 היום יפורסם הסיקור המלא של הסרטון, כולל צפייה ישירה והורדה, והכל בעברית, והכל בלעדי לאתר שלנו. תהנו!

– – – – –

העולם ע"פ מרין!

אפליקציית Pokemon TV החלה לשחרר סרטונים קצרים בנושא "התפתחות מגה" בכיכובם של מרין, צ'ספין ואלאן. עד כה פורסמו שני סרטונים מתוך 13. השאר יפורסמו בשבועות הקרובים. הנה שני הסרטונים להנאתיכם:


– – – – –

פ… פו… פוק… טורניר פוקן!

טורניר פוקן יוצא בימים אלה כדמו וחושף עימו הרבה מאוד מידע על המשחק. לדוגמה: המשחק עצמו יהיה דומה בהרבה בחינות למשחק "סופר סמאש ברוס". השחקן יוכל לבחור פוקימון, לשגר מתקפות, לנוע על פני השדה בצורה תלת מימדית, וכל זה כאשר הקרבות הם בשידור חי, מהירים, ומרגשים מאוד! דמויות חדשות שאושרו במשחק הם: לוקאריו, מאצ'אמפ, פיקאצ'ו, סוויקון, וגארדוויר. קחו לדוגמה את גארדוויר שיכולה להתפתח לצורת המגה שלה. או פיקאצ'ו שיכול לרוץ במהירות ולשגר מתקפות חשמל. סוויקון מצידו משתמש ברגליו האחוריות ובמתקפות רוח ומים. ישנם פוקימוני עזרה בקרב, שיכולים לעזור לך במהלך הקרב, כמו: סנייבי, לפרס, פנקין, ואימולגה. סנייבי לוכד את היריב בסערת עלים. לפרס דוהרת אל היריב עם מתקפת גלישה. אימולגה ופנקין משתמשים במתקפות ברק ואש בהתאמה. וכך מסתבר שלפני כל קרב השחקן בוחר שתי דמויות, כאשר אחת מהן תהיה לעזר. בנוסף לכך, ניתן לבחור פוקימונים בעלי עור שונה, מה שעשוי לעזור לשחקנים להבדיל בינם לבין המתחרים שלהם. לדוגמה, לוקאריו וגארדוויר יכולים להיות אדומים, סוויקון יכול להיות לבן, ופיקאצ'ו יכול ללבוש מכנסיים כחולים.

– – – – –

תאריך להמשכון השלישי.

הספיישל "התפתחות מגה 3" ישודר ביפן, ב19.3.2015, והוא ימשיך לספר את עלילותיהם של אלן ומרין, כשאלה פוגשים את סטיבן, ואת מגה ראיקוזה המתעורר.

– – – – –

ועכשיו חדש בDVD!

העונה השניה של פוקימון "הרפתקאות באיי תפוז" יוצאת במארז שלם לDVD. ניתן יהיה להשיג את החבילה ב5.5.2015, והיא תכלול את כל העונה השניה, על גבי 3 דיסקים.

– – – – –

המשכון למשחק – "פוקימון התחת שלי?"

התגלתה גרסה וייטנאמית למשחק Pokémon Crystal לגיימבוי קולור, שבה כל הדמויות מקללים, מדברים בציניות, או מדברים תוך כדי שימוש בMeme מוכרים מהאינטרנט.

– – – – –

רגע של נחת:

http://youtu.be/wNorRN23zKc

– – – – –

רגע של תחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. אני מצביע אובר ללא ספק, המגה הזה פשוט עשה לי חיים קשים בהרבה קרבות.
    הכי משמח אותי שיוצאת העונה השניה לDVD אני אקנה את זה ואצפה בה כמו שצריך…
    הלוואי ויוציאו את כל העונה הראשונה בDVD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *