סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מפלצות כיס מזמין אתכם להשתתף בתערוכת פוקימון החצאית!

שלום רב!

לפני מספר ימים פרסמנו כאן באתר כתבה המעמידה במרכזה את השאלה: מי היא הדמות המסתורית מהפתיח של פוקימון? ולמה היא מופיעה שם? אחת מהתגובות שם הייתה של עידן אשר הסביר שבגרסה היפנית מילות הפתיחה אומרות שניתן למצוא פוקימון באש, במים, בעשב, ביער, בלכלוך, בעננים, ואפילו בתוך החצאית של הבחורה הזו.

אני ונסטי חשבנו שזה רעיון טוב וראינו לנכון להרים תערוכת ציורים שתתמקד בנושא הזה. כלומר, אנחנו נמציא את הפוקימון הזה שחי בתוך החצאית. אחרי הכל, ניתן למצוא פוקימון גם שם. כן, זה אומנם נושא קצת מטריד, אבל זה אף פעם לא עצר אותנו מלפרסם דברים מגוחכים מאלה. וזהו נושא התערוכה שלנו!

אז אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בתערוכה הזו ולצייר את אותו פוקימון מדובר, כפי שאתם רואים לנכון. אין הגבלות לגבי המראה שלו, אין מתן ציונים על הציורים שלכם, ויש לכם יד חופשית בכל הנוגע לתהליך היצירה. את הציורים שלכם אתם מתבקשים להגיש אלי למייל (Hitman.is.hart@gmail.com) דרך סורק, צילום תמונה, או אפילו ציור ממוחשב, עד לתאריך 28.2.15. במידה ונשיג מספיק ציורים, נציג את היצירות שלכם באתר בתאריך ה1.3.15.

אני רוצה לחזור ולהבהיר שזוהי תערוכה ולא תחרות, אז תוכלו להכין את היצירות שלכם איך שתרצו, ואף אחד לא ישפוט אותם או יתן עליהם ציון. שימו לב: תגובות ביקורתיות כמו זו של עידן מהפעם שעברה יזכו את הכותב שלהן במחיקת התגובה ובמתן הרחקה מהאתר לשנה. אני לא מתלוצץ. אנחנו רוצים לעשות פה משהו כלל קהילתי, ובעיקר משהו כייפי.

בתודה רבה,
היטמן.

– – – – –

תערוכות קודמות באתר:
– תערוכת העיר לבנדר
– תערוכת ציורי הגולשים לנסטיצירה
תערוכת המגות

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. יש לי רעיונות, אחד מצחיק אחד נורמלי ואחד סוטה.

    תתארו לכם,
    מציץלכוס פוקימון ההטרדה המינית, הפוקימון מצוי בטוח חצאיות של בנות ונוהג להציץ להן לתחתונים, המתקפות שלו הם מבט מרושע ופנים מפחידות

    (אני אשתתף אבל לא עם זה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *