סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם צריכה להיות ליגה לאלופים?

אימוני פוקימונים מתחילים אי שם במעבדה של הפרופסור, שם חלומו של כל נער זה להיות פוקימון מאסטר. בהמשך, נערים רבים הולכים ואוספים פוקימונים, תגים ונצחונות, עד שהם מגיעים למצב שבו הם נלחמים מול האלוף המחוזי. מה קורה בנקודת הזמן הזו? האם כל מי שמגיע לשלב הזה נקרא פוקימון מאסטר, או שמא צריכה להיות ליגה לכל האלופים שתקבע מי הטוב מבין כולם? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

היטמן: אני טוען שלנצח את מנהיגי המכון, את הליגה, האליט פור ואת האלוף זה לא סוף הדרך. חייבת להיות המשכיות. ההגדרה של פוקימון מאסטר משמע שיש רק אדם אחד כזה. במצב שמתואר כיום, יש אלוף בכל מחוז וזה בהחלט לא מה שהתכוון אליו המשורר. אני חושב שאפשר להשוות את זה לתחרויות באולימפיאדה, לשם מגיעים כל אלופי המדינות ומתחרים על תואר האלוף הגדול ביותר. כך גם צריך להיות בפוקימון. כל אלופי המחוזות, מי שעבר את המנהיגים, ואת הליגה, ואת האליט פור ואת האלופים לשעבר צריך להכנס לליגה ובה יקבע הטוב ביותר בעולם. ולזה אש קטצ'אם שואף, להיות פוקימון מאסטר!

אוהד: לא קל להפוך לפוקימון מאסטר. המאמנים שרוצים לזכות בתואר מתאמצים מעל ומעבר, והסיכוי שלהם לזכות בתואר קטן כחוט השערה. מאמן שזוכה בתואר הנכסף הופך למאמן המאושר באדם, לא משנה באיזה מחוז הוא זכה. יצירת ליגה נוספת, הבוחרת אלוף אחד מבין כולם, תהפוך את התואר פוקימון מאסטר למשהו הרבה יותר מעוות. ילדים בני 10 יפסיקו לצאת ולנסות להפוך למאסטרים של המחוז, כי זה כבר לא תואר חשוב כפי שהוא היה קודם. הסיכוי של אחד לכל העולם יהפוך את התחרות ללא הוגנת, מלאה ברמאויות, תככים והכי גרוע – תאבד את האלמנט החשוב מכל בתחרויות פוקימונים – הספורטיביות.

פוסטים קשורים

55 תגובות

  1. אוקיי החלתתי אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל (מצטער היטמן) הפעם אוהד צודק

  2. זה תלוי… אש קטצ'אם לדעתי היה בוחר בהיטמן כי הוא מכור לקרבות פוקימונים ומאוד תחרותי. אני דווקא חושבת שכדאי שיהיה, אבל רק אם יהיה אפשר להיות פוקימון מאסטר, ומי שינצח בליגת האלופים יהיה "אלוף פוקימון מאסטר" או משהו כזה כי ככה יכולים להיות מאסטרים גם בלי הליגה הזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *