סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: כנס מפלצות כיס 2 – חג פוקימון ישראלי!

חצי שנה של הכנות, סידורים, טלפונים, כאבי ראש ובלגאן, והנה הגענו ליום הנכסף. כנס מפלצות כיס 2 יערך מחר באשכול הפיס אהל-שם רמת גן, בין השעות 10:00-15:30, כאשר מחיר הכניסה הוא 30 ש"ח, ונושא הכנס סובב כולו סביב פוקימון.

יש לי חלום שהכנס הזה יביא את כל הקהילה ויאחד אותה. למען האמת, היו לי כמה הפתעות נעימות בדרך, דרכן גיליתי אנשים מופלאים שהפכו להיות חברי קהילה מרכזיים, והיו לי גם כמה רגעים לא נעימים שבהם אנשים מסוימים ניצלו את ההזדמנות להתנגח בי על כך ששום דבר לא קורה בסצנה הישראלית של פוקימון. אני אשאיר את מבחן התוצאה הסופית למחר. אני עדיין אופטימי. כולי תקווה שבסוף היום כולם יצאו עם חיוך על הפנים ואם נצליח להשיג את זה, אז דיינו. שנתחיל?

את החודש הזה התחלנו עם כנס הארוקון, ובהרצאה שלי על פוקימון – האם הם באן מן החלל? אני רוצה להודות בהזדמנות זו לאמא"י על האפשרות שניתנה לי להרצות בכנס שלהם ואני מקווה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שנשתף פעולה. עוד בנושא זה, גלעד הלך לכנס וסיקר אותו כמו בכל שנה, ואת הסיקור המלא שלו אתם יכולים לראות בלינק המצורף.

בערוץ היוטיוב שלנו יכולתם להנות מהמשך פרסומם של המדריכים הבאים: פלאטינום, פוקימון לבן ואלפא ספיר. אפרופו יוטיוב, גם פינתו של רון, סיקור השבוע, פורסמה באופן קבוע ואתם תמיד יכולים להכנס ולראות את הסיכומים השבועיים של האתר. עוד בנושא זה, פורסמה החודש מהדורה חדשה של התוכנית DatDingo ובה רז פתח בוסטרים חדשים. אתם מוזמנים לצפות.

אם כבר מדברים על דברים שניתן לראות, אז החודש נתקלנו במשבר הגדול ביותר של האתר מאז קריסתו ביוני 2011. במשבר הזה היינו צריכים להתמודד עם ירידתו המוחלטת של מדור הVOD מרשת האינטרנט, דבר שטיפלתי בצורה המהירה ביותר שיכולתי. כעת אני שמח לדווח לכם שהמשבר טופל ומדור הVOD שלנו נמצא באתר ואני מקווה שתהנו ממנו עד כמה שניתן.

דבר נוסף שראיתי לנכון לעשות לו מתיחת פנים הוא הפוקידע של האתר. לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל במהלך השנה האחרונה סיימנו להכין את כל הפוקידע של כל הפוקימונים בכל הדורות. כיום נודע לי שכל העבודה הזו ירדה לטימיון, כי עדכון חדש יצא לקראת המשחקים החדשים של "אלפא ספיר ואומגה רובי" ולכן יצאתי במשימה חדשה לשדרג את כל הפוקידע ואתם נחלצתם לעזרתי ובימים אלה צוות מפלצות הכיס החדש עובד ימים כלילות לסיים את המלאכה. תודה רבה לכל מי שעוזר!

בסיקורי האנימה, החודש פורסמו הסיקורים של הפרקים הבאים: 859 – אחד עבור גומי, 860 – פאניקת וניליט! מחיקון מכוסה קרח, 861 – קרב מכון קומארין! פרוגאדיר נגד גוגוט, 862 – הדייט הראשון של אש וסרנה ודף דמות חדש על ראמוס.

בקטריית הבידור, פורסמו החודש לא מעט דברים נהדרים ומיוחדים במינם, וביניהם: קומיקס: אמנות הופכת למציאות, לכבוד פורים: עשרת התחפושות הכי טובות באנימה של פוקימון, סקר הבחירות הגדול של אתר "מפלצות כיס", ספיישל ל24 שעות בלבד: הורדות של פרקי פוקימון בעברית, איך מבטאים שמות של פוקימונים?, עבריינות מין עוקבות בצורה קריפית אחרי אש קטצ'אם, יום השישי ה13.

המנגה של האתגר קיבלה את החשיפה הראויה שלה החודש ואני מאוד גאה לבשר לכם שסיימנו את הכרך העשירי ובקרוב מאוד אנחנו צפויים להתחיל לפרסם את הכרך ה11 של הרפתקאות פוקימון. עוד בנושא זה, פורסמה המנגה: לצאת עם חברת צוות מגמה. התגובות מהללות ואני מאוד שמח על כך.

בנושאים שלא יכולתי לקטלג בשל פיזורם בקטגוריות השונות, עלו החודש רשומות כגון: העוזרים הקטנים של סטנטלר (עם תרגום לעברית), חדשות פוקימון: 9.3.2015, בעד ונגד: האם צריכה להיות ליגה לאלופים?, חסינויות במשחק התחרותי (פרדי), פריטי מפתח באומגה רובי ואלפא ספיר, שחק אותה כמו ShOwDoWn: סייבלאי, סלוברו.

אתם מוזמנים מחר לקום בבוקר, לשטוף פנים, לצחצח שיניים ולתפוס אוטובוס ולהגיע לכנס. אני מבטיח לכם שתבלו בנעימים. אז זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (306 לייקים), יוטיוב (1084 מינויים), פורום בנדיטו, צ'אטוט וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. עוד התחלנו את השני ואני כבר יכול לדמיין את השלישי, חודש מדהים! האתר רק הולך ומשתפר ואני מריח באוויר קפיצה אדירה של פוקימון בישראל, אני בטוח שהכנס יביא עוד אנשים לכאן.

    אני ממש מתרגש, רק עוד 12 שעות!!! (שבעשר מתוכן אני אשן)

  2. בהצלחה עם הכנס!!!! אני מקווה שלפחות אצליח להגיע לשלישי… ואני מקווה שבאמת תעלה חלק מההרצאות לאתר.
    אבל גם בלי כל קשר לכנס, האתר באמת התקדם, ואני שמח שהכל עודכן.
    בהצלחה בהגשמת החלום שלך!

  3. רגע זה מחר?! לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!יש לי מחר טיול של הצופים ואני כבר מאורגנת!!!!!!!

  4. תעלה את ההרצאות כי אני הולך לכנס לטורניר oras מה שאומר שאני אפסיד את ההרצאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *