סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: ולפעמים לא צריך סיבה טובה!

עוד כמה רגעים נכנס כולנו יחד לתקופה מיוחדת במינה באתר, ואני כמובן מדבר על יום ההולדת החמישי של האתר, אבל לפני שנעשה את זה, יש לנו חודש שלם לסכם עבורכם. מקווה שתקראו, תגיבו ותהנו!

אז מי שעדיין לא יודע, סיימנו גם את הדור הרביעי של הפוקידע בסדרת פרסומים אגרסיבית ואני שמח לדווח שנותר לנו רק דור אחד ואנחנו שמים את הפרויקט הזה מאחורינו. למען האמת, העבודה על הפוקידע תמשך לנצח. מי שגולש פה כבר הרבה זמן כבר שם לב שאני תמיד מעדכן את הפוקידע לפי הגרסה האחרונה של המשחקים ונכון להיום העבודה על הפוקידע עדיין קיימת, אבל אני מאמין שברגע שנשים את כל הפוקימונים באתר, השדרוג שלהם יהיה הרבה יותר קל.

מלבד הפוקידע צצו לאחרונה שלוש הזמנות שיקרו ביום הולדת החמישי של האתר:

לקראת יום ההולדת: הזמנה להשתתף בספיישל של אלפא ספיר!

לקראת יום ההולדת: טורניר הוידאו של מפלצות כיס!

לקראת יום ההולדת: תערוכת הציורים שלכם!

בקטגוריית המדריכים יכולתם ליהנות מהוצאה עקבית ומסודרת של פרקים ממדריכים שונים, כמו: מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 7מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 6 (עם נתנאל)מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 5מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 4מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 3מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 11מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 10 (עם אומגה בלייז), ואפילו סיימנו את המדריך של אלפא ספיר: סיכום מדריך וידאו אלפא ספיר + מדריך פרקים!ספיישל: בואו נשחק פוקימון אלפא ספיר! פרק 25 (ליגה + פספוסים!)מדריך וידאו: פוקימון אלפא ספיר – פרק 24 (עם עידוס).

בכל הנוגע לארגונים, כנסים והפעלות, החודש הזה היה בולט במיוחד עם כמה יוזמות חדשות ומגניבות. אלה הרשימה המלאה: דרושים: מרצים (התנאים הפכו לקלים יותר, והתמורה הפכה לשווה יותר!)סיכום צ'וצ'ים מארחיםפריק: אליפות קלפי הפוקימון 2015! אתם מוזמנים לקחת חלק פעיל בפעילויות האלה ולהראות לכולם שיש קהילת פוקימון בישראל.

מלבד זה, גם קטגוריית יצירה קיבלה לאחרונה פרסומים מפתיעים. אחד מהם היה מכיוונה של נסטי שפרסמה את המהדורה החדשה בהפרויקט של אנסטסיה 15. הדבר השני היה סיפור חדש לכבוד שבוע הספר: פאנפיק על פוקימון / איידן סוייר. אתם מוזמנים להכנס לרשומות המדוברות, לצפות, לקרוא, להגיב וליהנות. תודה לנסטי ולאיידן על התרומה.

במדור האנימה, פורסמו החודש רשומות סיקור וגם רשומות של מדריך דמויות. הנה הרשימה המלאה: דיליה קטצ'אם / Delia Ketchumטרייסי סקצ'יט / Tracey Sketchitקנזו / Kenzo ,873 – אי שם מעבר לקשת בענן872 – להגן על הבית871 – קשר המגה של גארצ'ומפ

בסיקור התחרותי פורסמו החודש כמה כתבות חדשות ואני רוצה להודות לכל מי שתרם את חלקו בנושא. הנה לינקים לרשומות המדוברות: סט גנגר / דיוידסיקור יכולת – Huge Power / מאורסיקור יכולת – Mold Breaker / פרדיסיקור יכולת – Magic Bounce / פרדי.

בערוץ היוטיוב / VOD פורסמו החודש כמה דברים חדשים וביניהם: תרגומים לאיש השלג סנורלקסחייבים לרקוד, פרק חדש בסדרה של DatDingo – פתיחת בוסטרים 4!, מדריך חדש איך משתמשים בפרינד ספארי? (Friend Safari) / איתי בן חייםקרב פוקימונים: היטמן נגד יהל! ואפילו פרסומות של פוקימון!

ולא נסיים את הסיכום החודשי מבלי לדבר על פינת הבידור שלנו, שכללה החודש כמה פרסומים ממש נהדרים כמו: טקס היכל התהילה של פוקימון!שנה שנייה ברציפות: ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם – פורסמו הזוכים! הורדה למשחק חמישה לילות אצל פוקימוןתערוכת פוקימון ואגדה של זלדה!תמונות מגניבות לחולצות – 1.

אז זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (334 לייקים), יוטיוב (1212 מינויים), פורום בנדיטו, וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. אנשי מאחל הרבה מזל טוב, רק אם יורשה לי לשאול מה יהיה במדריך של פוקימון אלפא ספיר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *