סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

וולי במשחקים אלפא ספיר ואומגה רובי!

 מיקום  תיאור  פוקימונים שיש לו תמונה
 עיר פטלבורג.  כאשר אתה נכנס לראשונה לעיר פטלבורג, אתה תתקל בוולי בפעם הראשונה. הוא מתחיל את המסע שלו לראשונה, ולכן עליך ללמד אותו איך ללכוד פוקימון. הוא ילכוד ראלטס. לאחר מכן הוא יעניק לך את הפוקינאב.
 עיר מאוויל.  כאשר תגיע לעיר מאוויל, אתה תמצא את וולי מתווכח עם אבא שלו לגבי ההחלטה שלו לאתגר את המכון. במטרה לבדוק את הכוח שלו, וולי יאתגר אותך לקרב.  Tarsal
 עיר פטלבורג.  לאחר שתביס את נורמן במכון פטלבורג, אתה תפגוש את וולי. הדוד שלו יתן לך HM03 Surf על כך שנתת השראה לוולי.
 דרך הנצחון.  כאשר תגיע לדרך הנצחון, אתה תפגוש את וולי. הוא יאתגר אותך לקרב. יש לו מגה גאלייד. לאחר הקרב הוא יתן לך Dawn Stone.  AltariaDelcattyRoseliaMagnetonGallame
 עיר פטלבורג.  בפרק דלתא אתה תגיע לעיר פטלבורג, שם אתה תראה את וולי מותקף על ידי חבר צוות מרושע. אתה אמור להציל אותו.
 איזור הקרבות.  לאחר פרק דלתא, אתה תתקל בוולי באיזור הקרבות. כאן תוכל להלחם עם וולי בתור בן זוג. לאחר שתביס את היריבים שלך בקרב הסופי ותקבל את הגביע, וולי יצוץ ויבקש קרב חוזר. יש לו מגה גאלייד.  RoseradeAzumarillMagnezoneCarchacrokGallame  

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. לא זוכר, אבל אם וואלי מבוסס על ארמלד(ברקת) אז הוא אמור לאסוף פוקימונים ירוקיםן.

  2. וואו. פשוט וואו! מהשנייה שראיתי את הקרב עם וואלי בדרך הניצחון באומגה רובי ואלפא ספיר, הוא רשמית הפך ליריב האהוב עליי. אפשר לראות כמה הוא עבר מתחילת המסע שלו ועד אותו רגע. והמוזיקה – שאני לא אתחיל לדבר על המוזיקה. אפשר לשמוע במוזיקה את הבגרות של וואלי, את הציפייה ואת הכוח שלו הכל מאוגד לרצועת מוזיקה אדירה אחת. ואפילו אפשר לראות את הדרך שהוא עבר בזריקת הפוקדור שלו – בקרבות הראשונים, כשהוא מנסה לזרוק את הפוכדור שלו הוא עוצם את עיניו בפחד ומועד. אבל החל מהקרב שלכם בדרך הניצחון, וואלי מסתכל על הפוכדור, מהנהן, וזורק באלגנטיות, זריקה שפשוט צועקת כוח, אומץ ונחישות. ואת כל המסע הזה הוא עבר בגללך. השחקן. אתה זה שנתן לו את ההשראה לצאת למסע הזה. היית שם בתחילת המסע שלו, ואתה שם גם בסיומו. ועכשיו, כמו שאתה היית צריך להוכיח את עצמך בפני נורמן, וואלי רוצה להוכיח את עצמו בפניך. הדבר היחיד שאני לא אוהב בקרב הזה – זה שאתה צריך לנצח בו. וזה למה וואלי הוא היריב האהוב עליי.

  3. נ.ב. בעיר פטלבורג, אני דיי בטוח שוואלי מעדכן לך את הפוקינאב לא מעניק לך אותו, ובעיר מאוויל אני דיי בטוח שוואלי מתווכח עם הדוד שלו לא אבא שלו.

  4. היי, הנה רעיון אדיר, צריך לעשות את המשחק דלתא אמרלד אבל אתה לא משחק כמאי/ברנדן אלא כוולי והפוקימון ההתחלתי שלך הוא רלטס. (זה יכול להיות משחק כל כך כיף)

    נ.ב

    הפוקימונים שלו בקרב האחרון ממש חזקים, יש לו אזומריל עם בלי דרם, גארצ'ומפ, טאלונפליים ומגה פאקינג גאלייד. לקח לי שלוש פעמים להביס אותו.

  5. BlazeRedCharizard – אם דלתא אמרלד יהיה דומה לORAS אז לא תודה, אבל אם יוסיפו רעיון מקורי כמו שהדמות שלך היא וולי אז אקנה את המשחק על בטוח. למשחק יוכלו להוסיף דברים מגניבים מקומות חדשים ואולי אפילו עוד התפתחויות מגה.

    חבל שאין סיכוי שזה יקרה, אי פעם.

  6. יש עוד פעמיים שנלחמים בוואלי אחרי שמנצחים באיזור הקרבות את אחת האלופות של הסופר וואלי מופיע ורוצה קרב אחרי שנלחמים בו פעם אחת אפשר ללכת אליו והוא יומר שזה הפעם שהוא הכי חזק שהוא יכול להיות ווואלי יאתגר עוד פעם לקרב אז הפוקימונים שלו היו ברמה שמונים משהו כזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *