סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק דלתא במשחקים אומגה רובי ואלפא ספיר!

 מיקום  תיאור  פוקימונים שיש להם תמונה
 רקע  זהו אספקט חדש במשחקים, והוא נקרא "פרק דלתא". הוא מספר על מטאור שמגיע לכדור הלכת ארץ והוא קשור לדברים שקרו כאן לפני 3,000 שנה. עוד נאמר שהדבר הזה קשור למסתורין של התפתחות המגה. הפרק מתחיל לאחר סיום הליגה, ופרופסור קוזמו מודיע על אסון נוראי – מטאור ענקי עושה את דרכו אלינו, והוא צפוי לפגוע באי בדרך 131. בשלב הזה זיניאה חושפת את עצמה, ואומרת שהדברים הפכו למסובכים כי אתה עצרת את הפוקימון הקדמון מלהתעורר.
 עיר  ליטלרוט.  נורמן נותן לך שני כרטיסים למופע הכוכב של מוסדיפ. בחוץ אתה תפגוש את זיניאה. לאחר מכן, אתה תגלה שמישהי גנבה ליריב שלך את צמיד המגה שלו וברחה לעיר פטלבורג.
 עיר פטלבורג.  אתה תלך לביתו של וולי ושם תראה את מאט או את קורטני מנסים לתקוף את וולי במטרה להשיג את הצמיד שלו. אתה תצטרך להציל אותו.  Camerupt או
Sharpedoרמה 53
 עיר רוסטבורו.  סטיבן יספר לך על המלחמה שקרתה לפני 3,000 שנה ואיך היא נעצרה על ידי כלי נשק שיוצר על ידי AZ. בהמשך, סבו של סטיבן לקח את אותה אנרגיה ויצר אנרגיה בלתי נגמרת. לאחר מכן, הוא אומר שיש מטאור בדרכו לפגוע בכדור הארץ וכדי לעצור אותו הם צריכים למצוא חתיכת מטאור ממערת הגרניט.
 מערת הגרניט.  כשתגיע למערה, אתה תראה את זיניאה, שתספר לך שהיא קיבלה מידע מהאבות שלה איך לשמור על העולם. היא תשאל אותך מה אתה עושה שם ולאחר מכן, היא תלחם בך. אם תנצח, היא תיתן לך את המוצר אותו אתה צריך.  DrattakAltaria
רמות 55-57.
 עיר מוסדיפ.  לאחר מכן, עליך להגיע לעיר מוסדיפ, ואתה תעניק את החתיכה של המטאור לפרופסור קוזמו. הם מתכננים להשתמש באנרגיה הבלתי נגמרת והאנרגיה של התפתחות המגה כדי לשגר רקטה לחלל ולשנות את צורתו של המטאור. זיניאה מופיעה ואומרת שכל הרעיון הוא גרוע. פרופסור קוזמו שולח אותך לאסוף עוד חתיכת ממפלי המטאור.
 מפלי המטאור.  במפלי המטאור אתה תפגוש את סטיבן ואישה שהיא צאצאית לאנשים שהעבירו את המידע בנוגע להתפתחות מגה. היא תסביר שהואן נמצאת תחת מתקפת אסונות, כאשר המטאור זה אחד מהם, והתעוררות הפוקימונים הקדמוניים זה גם חלק מהעניין, ובכל פעם ראיקוזה מגיע כדי להציל את המצב. היא גם תסביר לך שזיניאה מנסה לזמן את ראיקוזה על ידי כך שהיא מלמדת את הצוות הרשעים איך להעיר את הפוקימונים הקדמוניים ודרך כך ראיקוזה יתעורר. נודע לך שזיניאה גם מחפשת אחרי צמידי ואבני מגה.
 עיר רוסטבורו.  אתה תגיע לעיר רוסטבורו, ושם אתה תגיע לבניין דיבון, ותראה המון בלגאן. אתה תפגוש את המדען שהצלת בעבר, ואתה תגלה שצוות מרושע גנב ציוד מיוחד הקרוי – כבל מחבר. אתה תלחם נגד כמה חברים מהצוות המרושע ואז המדען יספר לך שהם בדרך לעיר מוסדיפ.
 עיר מוסדיפ.  בעיר מוסדיפ אתה תתקל במאט או קורטני במרכז החלל. אתה תצטרך להביס אותם. מסתבר שהם רוצים להביא את העולם לסופו. יהיה להם פוקימון מגה.  Camerupt או
Sharpedoרמה 55
 מקום המחבוא.  אתה תגיע למקום המחבוא שלהם, וכמה חברי צוות מרושע יגידו לך שזיניאה חזקה מאוד. אתה תלחם נגד כמה מהם. במשרד אתה תראה את זיניאה נלחמת נגד מקסי או ארצ'י. היא תנצח אותם. לאחר מכן, היא תגיד שאתה הגיבור, ואתה כאן כדי להציל את העולם, אבל הגעת מאוחר מדי. היא תגנוב את צמיד המגה של ארצ'י או מקסי ותגיד שהיא יכולה לזמן את ראיקוזה. לאחר מכן מקסי או ארצ'י יתנו לך את האבן של קאמראפט או שארפידו.
 עיר מוסדיפ ודרך 131.  תלך לעיר מוסדיפ לפגוש את סטיבן, והוא יגיד לך לדבר עם וואלאס, במערת המקור, כדי לשבור את החותם שיש על מגדל השמיים. אתה תלך לסוטופוליס, והוא יספר לך שהעץ הגדול מחוץ למערה היה מתנה מאיש גדול שהגיע ממחוז קאלוס. הוא ילך לדרך 131 ושם הוא יאתגר אותך לקרב. לאחר הקרב, תיפתח לך הדרך למגדל השמיים.  WailordTentacruelLudicoloBarbichaLeviatorMilobellus
רמות 55-57.
 הטיפוס למגדל השמיים.  כשתכנס למגדל השמיים, אתה תפגוש את זיניאה. והיא תספר לך על הסיפור שהועבר במשך שנים. לפני אלפי שנים, קיוגר וגראודון הקדומים רבו על האנרגיה באין ספור מפגשים. האנושות לא יכלה לעשות דבר. באותו זמן נפלו המון מטאורים ואחד מהם נפל על מקום מגורם של שבט האנשים שהשתמשו בפוקימוני דרקון. לאחר מכן, ראיקוזה הגיע והחזיר את השלום לארץ. לאחר 1,000 שנה, נפל עוד מטאור והוא הפך להיות עם השנים העיר סוטופוליס. זה התחיל שרשרת של אירועים שפקדו את האנושות, שהעירו שוב את קיוגר וגראודון הקדומים. האנושות ביקשה שראיקוזה יחזור, ובאותו רגע הוא שינה את צורתו למגה. הוא שאב את הכוחות שלהם, מה שגרם להם להעלם. האנשים החליטו לבנות מגדל לכבוד ראיקוזה ושם הם שמו את אבן הקשת בענן שהוא נתן להם על מנת שהם יוכלו ליצור איתו קשר. לאחר עוד 1,000 שנה שוב מטאור שוב עשה את דרכו ושוב ראיקוזה הציל את העולם. כעת עושה את דרכו המטאור הגדול ביותר שהגיע עד כה, ונאמר שאם הוא יפגע במטרה, הוא ינפץ את כדור הארץ לנצח. ועכשיו צריך להעיר את ראיקוזה כדי להציל את העולם שוב.
 פסגת מגדל השמיים.  בפסגה זיניאה והויסמור שלה צופים במטר מטאורים, והם קוראים לראיקוזה להרוס את המטאור הגדול שבא בעקבותם. היא מבקשת ממך לטפל בויסמור אם משהו קורה לה ואז היא מזמנת אותו. אבל לאחר שהוא מגיע, צמיד המגה שלה לא עובד ומסתבר שראיקוזה איבד את כל כוחותיו. בשלב הזה, חתיכת המטאור שבתיק שלך מתחילה לזהור, וזיניאה אומרת לך שזו אבן המגה שלו. ראיקוזה לוקח את האבן ממך ובולע את זה. כאן אתה צריך ללכוד את ראיקוזה. הוא בשלב 70. הוא ירצה להצטרף לשישייה שלך. לאחר מכן, זיניאה תלמד אותו את המתקפה Dragon Ascent ותבדוק אם אתה אכן ראוי לתואר המגן שלו. יש לה מגה סלמנס. AltariaDrattak
רמות 60-62.
 החלל החיצון.  לאחר שזיניאה תובס, היא תאמר לך שעכשיו התפקיד שלך זה להרוס את המטאור. אתה נכנס לחליפה שלך ועף על ראיקוזה, ואז אתה צופה בסרטון שבו ראיקוזה הורס את המטאור. מתוכו דיאוקסיס מגיע ומאתגר אותך. גם אם תביס אותו וגם אם תלכוד אותו, אתה תחזור למגדל השמיים ושם אתה תקבל מכתב פרידה מהויסמור של זיניאה. במכתב זיניאה נפרדת ממך. וולי מקבל את הצמיד שלו בחזרה. הצוותים הרשעים מגיעים להבנה ומתנצלים. סטיבן אומר שהוא מתכוון לצאת למסע כדי לראות את האמת של אנשים ופוקימונים. זיניאה פוגשת את סבתא שלה במפלי המטאור, שם נאמר לה שהיא צריכה לנוח ולהתחיל מחדש. פרופסור בירץ', נורמן ואימא שלך אומרים שאתה והיריב שלך נראים שמחים. אתה והיריב שלך מביטים במטר המטאורים, ואז חוזרים הביתה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. וואו, התוספת הזאת הופכת הרימייקים למטורפים לגמרי. (בצורה חיובית)

    אני ממש אוהב את זיניאה, היא מגניבה, יש לה ויסמור, היא מאמנת דרקונים וצאצאית לשבט מגדלי דרקונים, בנוסף מוזיקת הקרב שלה היא מוזיקת הקרב הכי טובה איי פעם. ברצינות, נראה לי אני אשתמש במוזיקת הקרב שלה כצלצול שלי.

  2. אני עדיין לא הבנתי אם היא טובה או רעה. כי מצד אחד היא גונבת צמידים ומצד שני היא מנסה להציל את העולם.

  3. שלא תבין אותי לא נכון, לזינייה יש גם מוזיקת קרב טובה אבל אני פשוט חושב שהמוזיקה של וואלי הרבה יותר טובה.

  4. נראה לי שזיניה היא הדמות הנשית האהובה עליי במשחקי הווידאו.

  5. בחורה שמחפשת שבע כדורים שמזמנים דרקון גדול וירוק שיגשים לה משאלה.
    פוקימון Z אושר.

  6. BlazeRedCharizard – גם המוזיקה של וואלי טובה, אבל ההבדל בין השניים הוא:

    לוואלי יש מוזיקה שלא גורמת לך לרצות להלחם בקרב פוקימונים, יש לו מוזיקה שהייתה מתאימה לרקע של שיר מחאה, היא אומנם מסמלת בצורה נפלאה את זה שוואלי התבגר במהלך המסע, אבל כשאני שומע אותה אני יותר רוצה לצאת לרחוב ולמחות כנגד גזענות ולבקש שיהיה שלום. בנוסף לכך כל הרקע של הקרב הוא דרך של פרחים אדומים ויפים.

    מצד שני המוזיקה של זיניאה ממש ממש מגניבה, היא מתחילה כבר בקצב מהיר ומדליק ואז מגיעה המנגינה עצמה, המנגינה היא גם מקפיצה ומעוררת רצון לקרב פוקימונים טוב וגם מזכירה לך שזיניאה היא נצר לשבט עתיק של מאמני דרקונים. המוזיקה מזכירה לך שבנוסף להיות ילדה עם ויסמור היא מאוד חזקה ובנוסף לזאת גם מסתורית ומיוחדת. כל זה מתרחש לא על דרך של פרחים כמו וואלי, אלא על הגג של מגדל השמיים העתיק שנבנה לכבוד ראיקוויזה האדיר לפני אלפי שנים.

    אני לא יודע מה איתך אבל אני מעדיך את של זיניאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *