סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

רמיזות מיניות בפוקימון!

זה לא סוד שהעונה הראשונה של פוקימון הייתה עמוסה ברמיזות מיניות, כאשר הבולטות מביניהן היו הקשר בין אש למיסטי והצורה שבה הוצג ג'יימס בסדרה. מאז נראה שהכל נקבר תחת ערימה של צוות רוקט תוקפים את הנודנידיקים וגידול ושחרור פוקימונים שלא לצורך. כעת מסתבר שהיוצרים של פוקימון מנסים לחזור למוטיב באמצעות כמה רמיזות חדשות של מיניות בעונת XY. לדוגמה: היחסים בין בוני והפרופסור, בוני וקלמונט, סרנה, והיחסים בין אש לסרנה.

לפני שניגע בזה, אני רוצה להציג בפניכם רשימה של רמיזות מיניות במשחקי פוקימון על מנת שתראו שאני לא הוזה את כל העניין. הדוגמה הראשונה היא של פרופסור אוק שאומר לך שהוא הגיע (יש לזה משמעות אחרת באנגלית) ברגע שהוא שמע שהפכת להיות אלוף פוקימון. הדוגמה השנייה היא העובדה שיש זוג מאמנים שיש להם אוניקס (סמל הגבריות) וקלויסטר (סמל הנשיות). צירוף מקרים? לא ידוע. יש עוד כמה דוגמאות, ואני אציג את כולן כאן. אתם מוזמנים להתרשם מהן.

כעת ניגע בנושא עצמו. לכולנו יצא להכיר את סרנה. אם תחשבו טוב טוב, אז תזכרו שהסיבה שלה לצאת למסע פוקימונים היא אחת ויחידה – היא מאוהבת באש! במהלך הסדרה היא תמיד שם כדי לעודד אותו, היא מתרגזת כאשר מישהי אחרת מביעה בו עניין והם אפילו יצאו לדייט אחד. אז זוהי רמיזה מינית שברורה מאליה. השאלה היא לאן כל זה מוביל. האם יוצרי פוקימון יצרו פה זוגיות אשר תוביל לאן שהוא, או שבדומה לקשר של אש ומיסטי, גם זה יגמר באַנְטִי קְלַיְימֶקְס מאכזב.

הרמיזה השנייה היא קצת פחות מקובלת והיא מציגה את הקשר המעוות בין בוני לבין פרופסור סיקאמור. אפשר לשער שמאחר וסיקאמור אוחז בתואר פרופסור, שהוא הלך ועשה תואר ראשון, לאחר מכן הוא גם עשה תואר שני ולאחר מכן הוא גם עשה תואר ד"ר. ורק לאחר מכן הוא המשיך לפרופסורה. מכאן ניתן לשער שפרופסור סיקאמור הוא לפחות בגיל 40. בוני אפילו לא יכולה לקבל פוקימון ומכאן שהיא מתחת לגיל 10. אז למה לעזאזל הוא מרים אותה בצורה הזו ונוגע לה בתחת?

מילא זה, אבל גם התגלתה לפנינו גם רמיזה מינית שקשורה לאחים בוני וקלמונט. לאחר שהם בילו כמה רגעים לא נעימים בנפרד בבית המפחיד, אש מצליח לחשוב על אסטרטגיה על מנת לפתוח את הדלת החלודה, ולאחר שהוא מצליח לעשות את זה, בוני וקלמונט חוגגים את הרגע בצורה מאוד לא נאותה. היא קופצת עליו, כורכת את רגליה סביב מותניו ואז כמעט ומנשקת אותו. אני לא יודע איך אתם חוגגים רגעים עם האחים שלכם, אבל זה הדליק לי כמה וכמה נורות אדומות בראש שלי.

בפסקה האחרונה והחביבה נעסוק במודעות המינית של סרנה. למי שעדיין לא יודע, מדובר בנערה בת 10. כן, הורמונים מתחילים לגדול, ומודעות עצמית מתחילה לצמוח, אבל למה שילדה בת 10 תהיה מודעת למיניות שלה בגיל כל כך צעיר. בפרק מסוים אש וסרנה נופלים לתוך תהום. עכשיו אני לא יודע מה אתכם, אבל כשאני ניצב מול סכנת חיים ברורה ומיידית, הדבר האחרון שאני חושב עליו הוא האם רואים לי את התחתונים. למה היא לא מגינה על הראש / גב שלה במקום זה?

מה שניתן לראות זה שפוקימון הייתה מאז ומעולם חידה שקשה לפענח. חלק מהדברים שהפכו אותה למה שהיא כיום עובדו לאגדה וחלק גדול עדיין בלתי פתור. בעונה הזו אנחנו מקבלים חיזוק בכל מה שנוגע לרמיזות מיניות. האם זה ימשיך ככה? קרוב לוודאי שכן. סרנה הובאה לתוכנית הזו מסיבה אחת בלבד, להראות צד שטרם הוצג בפוקימון. ולצד שינויים מרחיקי לכת, כמו עזיבת דמות מרכזית לאימונים (עיין ערך קלמונט) ושינוי הצגתה של דמות מרכזית בסדרה (עיין ערך תספורת וביגוד אצל סרנה), כעת אנחנו ניצבים מול נושא חדש שטרם נחקר לעומק (פרט לדמויות כמו לטיאס ומלודי), וכל מה שנותר זה לראות איך זה יתפתח.

פוסטים קשורים

31 תגובות

  1. זה בגלל שביפן הצנזורה ממש נמוכה.
    ובגלל שאני ילד קטן ותמים לא הבנתי כמעט כלום מהמשחקים (חוץ מהבגד ים. זה קורע!).

  2. אותי אישית זה די משעשע. אני חושב שזה נחמד שיש משחקי מילים שרק אנשים מסויימים מבינים.

  3. הכל קרוע, אבל מה זאת אומרת שפרופסחר אוק בא? אני מבין שיש לזה משמעות שונה באנגלית אבל מהי?

  4. הדברים במשחקי הוידאו פשוט קורעים מצחוק. אבל בתמונה של "הלוואי שהחבר שלי היה טוב כמוך" הדמות היא בת… (אולי היא ביסקסואלית)
    BlazeRedCharizard – המשמעות של אומרת שהפרופסור הגיעה לאורגזמה. כלומר פורקן מיני המתרחש אצל יונקים.

    נ.ב

    לסרנה יש מודעות מינית גבוהה, היא צרפתייה, היא לובשת גרביונים ואוהבת להעלות מופעים שמציגים אותה, לפעמים בתחפושות חמודות. קאלוס מבוסס על צרפת, המגדל בלומיאוס מסמל את מגדל אייפל ונראה לי שאני יודע מה סרנה מסמלת (צרפת היא אומת האהבה אחרי הכל)

  5. חח אדיר
    באחרון זה באמת דפוק
    בלפני אחרון זה נקרא אצל קטנים "להרים על הידיים" ואין בזה משהו מיוחד… אבל יש לי עוד דבר בקשר לסרנה ששלחתי בעבר בקבוצת הוואטזאפ של מפלצות כיס ועכשיו אני כבר לא מוצא שמראי כאילו סרנה קיבלה כל חלק בגוף מחברה אחרת של אש חח

  6. אוקיי לגבי כל הקטע שלי בני עשר, אני עדיין מנסחת תיאוריה על איך הם בני 14 אני קוראת לה "תיאוריית הקומה המשופרת". זה שסרינה מאוהבת בכלל ומגיעה לרמה של ללכת למסע ארוך בידיעה מוחלטת שיש סיכוי לסכנה רק כדי להיות עם מי שהיא אוהבת רק מוכיח שהיא לא ילדה בת 10 כי זה אפילו לא מפחיד אותה, עכשיו מה יש לך להגיד על הורמונים? כלום? אז תסתום את הפה לגבי הנושא הזה! לגבי בוני וסיקאמור, הוא הרים אותה בצורה שבה יהיה לה נוח ללטף את גארצ'ומפ בלי שתחליק לו מהידיים. לגבי בוני וקלמונט, קשר אחים מה אתה דביל? אני בת יחידה ואפילו אני מזהה קשר אחים! לגבי אש וסרנה, ראו את ההתחלה!

  7. פעם ראשונה שראיתי את התגיות של רשומה, וכבר אני לא מאמינה :/

  8. סיימתי את התיאוריה, סליחה שזה באנגלית ובפוקי אמינו, אבל חשבתי שעדיף לכל העולם לדעת, קוראים לי שם מגה מלואטה (אנגלית) ואני מקווה שתבקו את זה, פליז!

  9. סליחה שרשום משתמש אנונימי. שכחתי לרשום את השם משתמש שלי

  10. מגה מלואטה (לשעבר מלואטה וסלבי הלוואי) סרינה מקבלת פוקימון רישאון באיקס וואי ופקימון רישאון מקבלים רק בגיל עשר וזהו לא מעל ולא מתחת אם מה שאת אומרת נכון אז לקח לה ארבע שנים לפגוש את אש מה גם שלפי הפלשבק של סרינה לילדות היא ואש באותו גיל ואש בן עשר לנצח כי זה כול הקונספת של הסידרה אז זה מוכיח שהיא בת 10

  11. לא נכון, גילעד.
    בכל מחוז מקבלים את הרישיון בגיל אחר.
    בקאנטו זה 10 – 11
    בג'וטו זה 11
    בהואן זה 13
    בסיננו זה 13
    ביונובה זה 17
    בקאלוס זה 14
    ובאלולה זה מגיל 10 ומעלה

  12. Supershipper איך זה יכול להיות שביונובה מקבלים רישיון בגיל כל כך גבוה אם בסידרה ובמנגה יש ילדים מתחת לגיל 17 שיש להם פוקימון??

  13. פעם אחת נראה העלו כאן תאוריה שיש ילדה ואמא שמופיעות כמעט בכל סרט ואש קאטצ'אם הוא רק "הדימיון" של הילדה ובגלל זה הוא תמיד בן 10

  14. למה היא לא מגינה על הראש או על הגב? כי היא דמות אנימיצה. היא לא יכולה להפגע, היא לא קיימת. והדבר האחרון שהאנימטורים ירצו להראות זה את התחתונים של סרנה כשהיא נופלת בתהום

  15. Girl אהבתי את התשובה מסכים איתך לגמרי חוץ מזה שהיא לא יודעת שהיא דמות קומיקס אז בשביל עצמה היא כן יכולה

  16. בקשר לסכנה אני יודעת שזה מתחכם אבל כל אחד מרגיש אהבה בכל גיל אבל י שאהבה מאוד חזקה שהיא תעשה הכל כדי להיות עם אש האמת גם אני בת 10 ואני גם גבוה מאוד וגם יש לי מודעות וזה לא אומר כלום וחוץ מזה לא נראה לי שמישהו היה נלהב כל כך לראות את התחתונים של סרינה..אל תחשבו שאני מהמגוחחים האלה שקוראים לעצמם אש או סרנה זה השם שלי…

  17. אין מצב שהם בני עשר!! נראה לכם שילדים בני 10 יתנשקו?
    עובדה סברינה ואש ממש אבל ממש לא בני 10

  18. אוקיי אש בן לא יודע והוא היה בגיל צעיר מעשר כשפגש את סרנה וכשהוא נהיה בן 400 היא בת 10 אוקיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *