סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 879 – התחלה לא כל כך מעופפת / A Not-So-Flying Start

שם הפרק – English
A Not-So-Flying Start

שם הפרק – עברית
התחלה לא כל כך מעופפת

שם עונה ומספר פרק
XY – 879
מסע קאלוס – 076

תמונת הפרק

עלילה
החבורה נחה לה, כשלפתע הולוצ'ה מוצא ביצת פוקימון, הוא מביא אותה לאש, ומתוכה בוקע נויבאט. החבורה מתפעלת ממנו ומנסה לדאוג לו. בהתחלה הם נותנים לו אוכל, ולאחר מכן, הם רואים שהוא מנסה ללמוד לעוף, ללא כל הצלחה. אש מחליט להשתמש בהולוצ'ה ובפלצ'ינדר על מנת שהם ילמדו אותו לעוף, אבל מאחר והוא עדיין צעיר, הוא לא מצליח. בשלב מסוים, צוות רוקט מגיעים וגונבים את הולוצ'ה ואת נויבאט מהחבורה. לאחר מכן, הולוצ'ה שומר על נויבאט הקטן, משגיח עליו ואפילו משחרר את שניהם מהישג ידם של צוות רוקט. מאוחר יותר, אש מוצא אותם וקרב פוקימונים נערך במקום וצוות רוקט מובס. נויבאט מצטרף לשישייה של אש.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– החבורה פוגשת את הפוקימון: נויבאט.
– אש לוכד את הפוקימון נויבאט.
– אנחנו מגלים שהיכולת של פלצ'ינדר היא Flame Body.

קישורים

פרק 878

עונה 18

פרק 880

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. עובדה מעניינת על הפרק הזה, היכולת של פלצ׳ינדר מתגלה כ"flame body" כאשר הוא משתמש בה כדי לחמם את הביצה ולדגור עליה.

  2. זה באמת דיי מעצבן שאש וויתר על גודרה אבל תכלס זה דיי מובן. זאת אומרת, הוא רוצה בטובת הפוקימונים שלו, כי הוא מתייחס אליו בתור חברים. אם הוא יעביד אותם הם לא ירצו להילחם בשבילו ואז הם ילחמו פחות טוב. בנוסף, הכותבים של הסדרה לא רצו שלאש יהיה קל מדי אחרת הסדרה תהיה משעממת. אם גודרה היה מכסח כל אחד מהמכונות בלי בעיה (חוץ ממכון הפיה) ומנצח לאש בכל הקרבות הסדרה הייתה משעממת ולאש לא היה אתגר. וחוץ מזה אני בטוח שאש יקרא לגודרה בחזרה בשביל הליגה.

  3. מה אמרתי אחרי שגודרה התפתח ועזב הסדרה צריכה פוקימון תינוק חדש עם לא ידעתם את זה אמרתי את זה בבפרק שהוא התפתח מגומי בכל דור יש לפחות שני פוקימוני תינוק או פוקימונים ילדותיים בדור הראשון זה טוגפי וסקווירטל בדור השני זה טוטודייל ופנפי וכך הלאה

  4. יש יותר פרקים עם דיבוב לאנגלית והרבה יותר ביפנית עם תרגום בanimerush.tv (יפנית) watchcartoononline (אנגלית)

  5. טכנית נויברן הופיעה לראשונה בפרק 5 של XY העונה הראשונה… של אש הופיע בפרק שכתוב… אבל עדיין, הוא הופיע כשאלקסה עזרה לו להתאמן לקראת הקרב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *