סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ואלרי / Valerie

ואלרי היא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. היא מנהיגת מכון הפיה בעיר לאבר, כמו כן, היא מעצבת אופנה. בפעם הראשונה שרואים אותה, היא מבקשת מבוני וסרנה להשתתף בתערוכת האופנה שלה. היא גם נלחמת מול סקוטי בקרב מכון ומנצחת אותו. בפעם השנייה שרואים אותה, היא נלחמת נגד אש בקרב מכון רשמי, ושם אש מנצח אותה וזוכה בתג הפיה, התג השישי שלו. יש לה את הפוקימונים: ספריטזי, סילביאון, מיסטר מיים ומאוויל.

פוקימונים שברשותה:

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. אני לא חושב שאתה יכול לצפות שיהיו הרבה אנשים ערים ב4:43 לפנות בוקר שיגיבו לזה.

  2. אני עדיין בשוק שהיו שש אנשים שונים שהגיבו לרשומה של היטמן מקודם. ודרך אגב היא נראית כמו מנהיגת מכון מאוד טובה, והפוקימונים שלה טובים, אני פשוט מתפלא שהיא לא השתמשה במאוויל נגד אש כדי לזרוק את טכניקת השימוש במתקפות מסוג מתכת שלו לעזאזל, ולראות איך הוא יתמודד עם זה. הרי זאת המטרה של מנהיגיי מכון, לאתגר את המתמודד כמה שיותר.
    נ.ב. אני הייחיד שחושב שהעיניים שלה קצת מלחיצות?

  3. אני חושבת שהעיניים האלה חמודות, הן מזכירות לי משום מה את העיניים של הוטארו (סיילור סאטורן) מסיילור מון, והוטארו היא הדמות האהובה עליי בסיילור מון!

    נ.ב. זאת אנימה הרבה יותר טובה והרבה יותר עצובה מפוקימון, גם הרבה יותר מפתיעה, פשוט תראו פרק 197-200 ברציפות כדי להבין על מה אני מדברת, אולי זה כי אני בת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *