סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כעת זה אושר: יהיה סרט 19 לסדרת הסרטים של פוקימון!

יוצרי פוקימון ישבו בשבועות האחרונות וקצצו ציפורניים על מנת לבחון את הצלחת הסרט האחרון בסדרה, סרט מספר 18, ושמו – "הופה והתנגשות העידנים", וזאת על מנת לקבוע האם יהיה סרט נוסף בסדרה. ההחלטה הייתה קשה מנשוא, שכן יוצרי פוקימון לא רצו להמאיס את המוצר שלהם על קהל המעריצים, אבל לבסוף ההחלטה נפלה וסרט חדש אכן יצא לאור.

תהליך העבודה על הסרט כבר החל וצוות הליהוק עבד ימים כלילות על מנת לאסוף את מיטב האנשים בתחום הקולנוע. התלבטות הייתה קשה מנשוא ולבסוף הוחלט שהבמאי שביים את 18 הסרטים הראשונים של פוקימון יקבל את השרביט פעם אחת נוספת. זו הייתה הפתעה גמורה עבור כל עולם הקולנוע. כמו כן, יהיה גם את אותו תסריטאי.

במהלך החשיבה על אופי הסרט, הגיעו יוצריו לתובנה חדשה ומלהיבה בנוגע למה הולך לקרות בו. זהו סוד גדול מאוד אז מי שלא רוצה לקבל ספוילרים, שלא יקרא את הכתבה מכאן והלאה. העלילה תגולל את סיפורו של פוקימון אגדי חדש שנקלע לצרה כזו או אחרת. בשלב מוקדם או מאוחר, אותו פוקימון אגדי יכיר את אש קטצ'אם והחבורה ואלה יחלצו לעזרתו.

לצד הסרט, באופן מפתיע ביותר, ישוחרר סרטון חדש ומקורי המציג את הפוקימון החשמלי – פיקאצ'ו. בסרטון הזה יוצגו פוקימונים רבים, והם יחוו הרפתקה חדשה ומלהיבה ביחד. אולי זה נשמע לכם מוכר מאחר וזה משהו שחברת נינטנדו עשתה במשך 18 השנים האחרונות, אבל הפעם הובטח לנו שיהיה אלמנט שטרם נחשף קודם – לא יופיעו בו בני אנוש.

בראיון עם סאטושי טאג'ירי, יוצר סדרת פוקימון, הוא גם חשף כמה פרטים עסיסיים בנוגע לסדרה. הראשון מביניהם הוא שצוות רוקט האריך את החוזה עם נינטנדו וימשיך לרדוף אחרי אש וחבורתו גם בעונה הבאה. בנוסף על כך, מקורות אמינים מדווחים כי על אף הקירבה המדומה, אש מתכנן לעזוב את סרנה לאחר שיסיים את הליגה, שבה הוא שוב לא יצא מנצח.

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. הספויילר האחרון קצת ביאס אותי אבל למרות הכל זה היה דיי צפוי. ולגבי העלילה של הסרט – אזהרת ספויילר – אני מתערב שהפוקימון האגדי החדש הזה יהיה הפוקימון החדש שנחשף, ושוולקאניון ירדוף אחריו. וולקאניון לא יכול להיות הפוקימון שזקוק לעזרה כי לפי כל מה שלמדנו עליו עד כה הוא פוקימון קטלני וחזק בטירוף שיכול לעשות הרבה מאוד בלאגן אם הוא רוצה בכך. אז זה ההימור שלי, ואם ככה זה באמת יקרה בסרט, אז מראש אני אומר, אמרתי לכם!!!!!

  2. הפרישה היא מתיחה וגם הנושא הזה מתיחה
    יוסי עבד עלי כמעט כל פעם
    אך לא היום.

  3. בלי קשר למתיחה.. אני חושב שמאחורי כל צחוק יש טיפת אמת. אנחנו צריכין לתת קצת יותר עזרה ליוסי. אי אםשר לעמוד בראש מםלצות כיס לבד. זה לא עובד ככה.

  4. הבנתי משהו הפוקימון הקטן ממקודם

    אז יש להופה אנבאונד אז יכול להיות שלו יהיה אנבאונד שזה הפוקימון הענק הזה?

  5. לא הבנתי כמה דברים. קאלוס אמור להיות המחוז האחרון? אני חושב שלא…
    ולגבי הסרט והסרטון של פיקאצ'ו, אין פה שום דבר חדש. אני לא מבין את זה.

  6. יופי של מתיחה אה ולא בטוח שאש יפסיד גפ הפעם עם יוצרי הסדרה יתחשבו בהבטחה של אש לאמא שלו ואני מצטטת:"תודה,הפעם אני אנצח בליגה הבאה זאת הבטחה"זה היה בפרק האחרון של יונבה

  7. איך אש רוצה להיהות פוקימון מאסטר אם הוא חצי מהמחוזות לא ניצח או התקרב לניצחון

  8. יש לו נסיון של 5 מחוזות הבעיה שהוא נלחם עם הפוקיומנים הכי חדשים שלו והכי חסרי נסיון ועד שהם הופכים לחזקים הוא עובר למחוז אחר נקווה שהפעם הפוקימונים שלא מהדורות האחרים יעשו קומבאק וינצחו אה וסליחה שלא הגבתי היט פשוט הייתי בטיול צופים 5 ימים רק עכשיו חזרתי

  9. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה אש יעזוב את סרנה???????????????????????? רק מוכיח את טמטומו, מתערבים שהוא עדיין לא קלט את זה למרות שזה כמעט כתוב לה על המצח! אהבתי את סרנה 🙁
    דרך אגב, הסרט החדש כבר יהיה דור 7? (פליז תגידו שעדיין דור 6, פליז תגידו שעדיין דור 6)

  10. זה לא הפוקימון החדש! זה וולקאניון בצורה יותר חזקה. תחשבו על זה, שני פוקימונים אגדיים שהיו מיסתוריים כשהמשחק רק יצא ולשניהם יש סוג כלשהו יש צורה חזקה יותר, אבל גם וולקאניון היה פוקימון מסתורי אבל אנחנו לא יודעים על שום צורה חדשה, ובסרטים בהם הפוקימונים הופיעו אני דיי בטוחה שהראו את הצורה החזקה, ככה שבסרט הזה יראו את וולקאניון בטוח ויראו צורה חזקה יותר שלו ואו יחכו עד המשחק/ים הבאים כדי להראות צורה חדשה שלו! כל ההוכחות מצביעות לזה ופלוס הפוקימון בתמונה מזכיר וולקאניון בצורה שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *