סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

היטמן: אני פורש מהאתר!

אם לומר את האמת, אני כבר לא נהנה מהאתר. לאחרונה העליתי פרק חדש במדריך שלי, ולא היו לו תגובות. עכשיו, בכל מקרה אחר, לא היה איכפת לי מהמצב. העניין הוא שהפעם זה תוכן שאתם הגולשים ביקשתם. ואם אני מעלה חומר לאתר, במיוחד אם מדובר במשהו שאתם ביקשתם, מן הראוי שתכנסו אליו, תצפו בו ותגיבו לו. לא עשיתם את זה וזה פגע בי, גרם לי להרגיש עצוב ונבגד, ובעיקר זה גרם לי לחשוב על המשך פעילותי ברחבי האתר.

אז אני מודיע בזאת על פרישתי מהאתר. אפרסם היום את כל התכנים שיש במחסני האתר ובזאת סיימתי את תפקידי. מקווה שנהניתם מהאתר, מהתוכן שהוא הציע, ומההתקדמות שהוא עשה בתחום הפוקימון.

היטמן.

פוסטים קשורים

71 תגובות

  1. חבל שאתה פורש, נכון לפעמים הבדיחות שלך לא לעניין ואני דיי בטוחה שעדיף להשות על אלה הגבלות גיל (מי שמבין מבין), אבל רוב הבדיחות שלך הן מצחיקות, ואחרי שהשקעת כל כך באתר שנים מחייך, לעזוב עכשיו כשהאתר פורח ככה? זה פשוט מעשה דבילי.

  2. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. זה רציני אנשים… פרדי דיבר איתו וגם אני ומי שבקבוצת הוואטזאפ…

  4. חברים יקרים… מסתמן כי יוסי לוקח םסק זמן מסויים. כולי תקווה שישוב בקרוב. יצרתי קשר עם אלעד וכולי תקווה כי נצליח לעמוד במשימה ולפרסם די כתבות חדשות על מנת לאםשר לכולכם להמשיך להנות מהאץר הנפלא הזה…עד אשר יוסי ישוב אלינו.

  5. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. נו מה היטמן? כבר עברו שלושה ימים! מתי כבר תוריד תמסכה ותודה שזו רק מתיחה?! אני עדיין בודק את האתר שלוש פעמים ביום ואתה עדיין ככה?!
    בחיאת היטמן!!!!

  7. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

  8. יאללה היטמן, תודה כבר שזאת מתיחה! זאת המתיחה הגדולה ביותר בכל תולדות האתר! אני יודע!

  9. חברים יקרים, המנהלים (מלבד יוסי) כנראה אינם קיימים. הם רק קישוט.
    יש המון תוכן של פוקימון ואין מי שיעלה אותו.
    כרגע אני עובר למצב תגובות בפורום. אני אשתדל להעלות כמה פוסטים בשבוע הנוגעים לפוקימון כללי לפורום התחרותי שלנו.. בנדיטו.
    אתם מוזמנים לבוא ולקחת חלק… לפחות עד שיוסי (בתקווה) ישוב!

    http://www.banditto.co.il/forum/viewtopic.php?f=6&t=7805

  10. אתם לא מבינים שזה אמיתי? -_- תקראו את התגובה של פרדי (Zig) ותרגיעו

  11. די כבר זה לא מתיחה! הוא רציני לגמרי וגם אם זו היית מתיחה הוא היה כותב את זה מזמן אז תפסיקו
    🙁

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *