סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אליפות העולם בפוקימון: ונהרוג את כולם!

משטרת בוסטון עצרה שני צעירים שפרסמו איומים ברשתות חברתיות לקראת אליפות העולם בפוקימון, שהחלה בעיר בשבת. הצעירים הגיעו חמושים ברובים ללא רשיון, במאות קליעים ובסכין שאותם המשטרה החרימה יחד עם הרכב שבו נסעו השניים.

קווין נורטון בן ה-18 וג'יימס סטומבו בן ה-27, במקור מאייווה, לא זרים לתחרות, ושניהם רשומים לה בדירוג הגבוה – Master Division. לפי דיווח נוסף, סטומבו צילם את הרובים על תא המטען של מכוניתו, העלה את התמונה לפייסבוק וכתב "קווין ואני מוכנים לאליפות העולם בבוסטון הנה אנחנו באים!!!".

המשטרה, שקיבלה דיווח על האיומים כבר ביום חמישי, המתינה להם ובסיוע המאבטחים של האירוע הצליחה לתפוס אותם ולמנוע את הכניסה שלהם ואת הטבח שתיכננו.

בתחילה המשטרה החרימה את הרכב, אך נזקקה לצו חיפוש. כשהתקבל, השוטרים מצאו את כלי הנשק והתחמושת, קיבלו צו מעצר ועצרו את השניים ששכנו במלון סמוך. סטומבו, מצידו, טען בפני השוטרים כי הסטטוס שלו הוצא מהקשרו.

מקור: NEXTER

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. אופצייה 1:Pikalika צודק והם אוהדי דיג'ימון מפגרים
    אופצייה 2:החברה ממש שונאים להפסיד בקרבות פוקימונים

  2. הזוי.
    רק רוצה לציין ש'מסטר דיוויזן' זנ לא דירוג גבוה אלא חלוקה לגילאים. זה לא אומר שהם שחקנים מוכרים וטובים..זה רק אומר שהם חברה בוגרים

  3. מזכיר לי את האירוע שילד דקר חבר שלו בשביל קלף צ'אריזרד. אבל מה שנורא כאן זה שמדובר על פוקימון! משחק ילדים! נטו משחק בשביל הכיף! פשוט זוועה. אבל אולי זה באמת הוצא מהקשרו וזה היה בדיחה.

  4. ונהרוג את כולם אתה ואני יודע כי זהו גורלי פוקימון או רוצחים לעד נרצח ולא נמעד

  5. XD
    אני אוהדת פוקימון ודיג'ימון אבל
    לדעתי זה או rage quit חדש אווווווווווווווווווווווווווווו
    הם ראו את pikachu

  6. אני אוהב פוקימון ודיג'ימון ולא נראה לי שאלה אוהדי דיג'ימון… אלא אם כן אלו מעריצים שרצו לנקום בגלל כתבה שעשו, הכתבה היה רשום שפוקימון גנבו מדיג'ימון את התפתחות המגה…

  7. pikalika ואנונומית צודקים הם אוהדי דיג'ימון !!!!!!!!!!!!!!!! למה לעזאזל הם אוהדים את האנימה החקיינית הזאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *