סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון גו / Pokémon GO

זוכרים את מתיחת האחד באפריל של גוגל? ובה אנשים התבקשו ללכת ברחבי העולם וללכוד את כל 151 הפוקימונים שהוצבו במפות גוגל? כיום המתיחה הזו הופכת למציאות עם משחק חדש מבית היוצר של פוקימון, נינטנדו ומעבדות ניאנטיק ושמו "פוקימון גו" (Pokémon GO). מטרת המשחק היא לצאת למרחבים, לתפוס פוקימונים פראיים, להחליף אותם עם מאמנים אחרים, להלחם לצידם מול שחקנים ומנהיגי מכון, ובעיקר ללכוד את כולם.

הנה הסבר קצר על חברת מעבדות ניאנטיק (Niantic Labs): היא ידועה בפיתוח המשחק "אינגרס" (Ingress), משחק תפקידים וירטואלי רב משתתפים אשר מטרתו היא לכבוש טריטוריה גדולה ככל הניתן. על מנת לשחק במשחק זה יש צורך להגיע לנקודות ציון פיזיות הפזורות ברחבי העולם, ולא ניתן לשחק בו מהבית.

בנוסף אליהם, גם ג'וניצ'י מאסודה חתום על הפרויקט הזה בכל הנוגע להגדרות, עיצוב ומוסיקה. נאמר שהוא גם מעוניין לחבר בין המשחק הזה לבין משחקי הסדרה המרכזיים של פוקימון.

נינטנדו גם עובדת על מכשיר הנתמך על ידי רשת בלוטות' שיהיה אפשר לענוד על פרק היד כמו שעון. דבר זה יאפשר לשחקנים לשחק, ללכוד ולהלחם במשחק מבלי לבדוק את הפלאפון כל הזמן, וזאת על ידי התראות, ויברציות וצלצולים.

המשחק יהיה זמין למכשירים בעלי מערכות אנדרואיד ואייפון.

פוסטים קשורים

55 תגובות

  1. היא, מתי המשחק יוצא? יש תאריך? ובקשר לשעון. איך מקבלים אותו? קונים? אם כן בכמה ואיפה? בחנויות או באתרים כמו אליאקספרס?

  2. היט, מתי המשחק יוצא? יש תאריך? ובקשר לשעון. איך מקבלים אותו? קונים? אם כן בכמה ואיפה? בחנויות או באתרים כמו אליאקספרס?

  3. סליחה, נשלח פעמיים פעם ראשונה עם הטעות ופעם שנייה עם התיקון, זה לא היה בכוונה סליחה

  4. המשחק כנראה ייצא ביולי 2016. וככל הנראה לא נוכל לקנות את פוקימון גו פלוס (השעון) בארץ..

  5. מתי פוקימון גו מגיע לישראל ? ואיפה אפשר לרכוש אותו האם הוא בחינם? האם הוא מדליק כמו שהו נשמע???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *