סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: סיכום חודש ספטמבר וסיכום שבוע הפרסומים של סוכות!

הימים האחרונים באתר היו נהדרים. הם הזכירו לי למה אני אוהב את האתר הזה כל כך, והם החזירו לי המון מהאופטימיות שאבדה לי אחרי התעסקות מרובה בדברים טפלים. הפעם אנחנו צריכים לסכם גם חודש (ספטמבר) וגם שבוע פרסומים (סוכות). יש הרבה מה לומר בנדון ובואו נתחיל כבר:

אני רוצה להתחיל עם דברים שדווקא לא הרבה אנשים מודעים להם ואלה מתיחות הפנים שמבוצעות באתר באופן שוטף. אז אם עדיין לא שמתם לב, זו הרשימה המלאה: רשומת הפרקים הגנוזים של פוקימון עודכנה, מדור VOD עודכן, לעונות 6, 7, 14 נוספו צפיות ישירות באנגלית, סרטים 6, 7, 8, 9 עברו מתיחות פנים שכוללות את הכל.

עוד דבר שחשוב לי לציין זה את השיא ששברנו. לפני הרבה מאוד זמן השיא של האתר עמד על 1200+ מבקרים ליום אחד. אני חשבתי שהשיא ישבר רק כאשר יגיע החופש הגדול וכולם יהיו בחופשה והאתר יפציץ בחומרים. זה לא קרה. במקום זה, האתר ישב ריק במשך רוב חודש אוגוסט ללא כל עדכון. כעת אני מגלה שזה בכלל לא משנה, כי החודש שברנו פעמיים את השיא המקורי. פעם אחת עם 1520 איש ובפעם השניה עם 1715 אנשים. מה אני מנסה לומר הוא תודה. זה לא מובן מאליו שאתר שהתחיל את דרכו עם 50 צפיות בחודש, יגיע לשלב שבו אנחנו עושים כמויות כאלה של כניסות ביום אחד בלבד.

החודש הזה וסוכות היו מטורפים מבחינת תכנים. אני אתחיל מה שכתבתי בתחילת החג: בא לי לחזור לימים שבהם הפתעתי את עצמי וגם אתכם הגולשים. בא לי לשמוע אנשים אומרים לי: "היטמן, אני נכנס לאתר שלוש פעמים ביום רק כדי לראות מה עוד אתה מסוגל לפרסם". בחג הסוכות הנוכחי זה הולך לקרות. אני מתכוון לפרסם המון תכנים בכל יום, פרויקטים חדשים ומעניינים והכל על מנת להחזיר לאתר את הניצוץ המטורף הזה שמאפיין אותו. אז שיהיה לנו חג סוכות שמח. אני יודע שאתם הולכים ליהנות ממנו!

הנה מה שפורסם; פרויקט חדש באתר: פרקים מתורגמים לעברית – "פחד באוויר". התחלת הפוקידע החמישי עם פוקימון 494 – ויקטיני. מדריך וידאו מלא שמסביר לכם איך משחקים במשחק הקלפים של פוקימון? חלק א' וחלק ב'. חלק 9 במנגה: לצאת עם חברת צוות מגמה. אתגר: יש לך 10 שניות לנקוב בשם של פוקימון שמתחיל באות ס'. פרויקט חדש גם כן שמציג פרקים מדובבים לעברית – "אתגר גולדנרוד". כתבה על אליפות הארץ בפוקימון, האומנם? סיקורי אייקון מאת גלעד ושחר. פינה חדשה ומדהימה במדור היצירה: "מחוז ארמונטרה" – התחלתיים ומעצבנים. ותוצאות טורניר הרשומות הכי טובות באתר בכל הזמנים.

אפשר לראות שנפתחו המון פרויקטים חדשים באתר. אבל מה שצוין עד כה הוא לא הכל. כי מי שגולש לאתר באופן קבוע, יכול לומר לכם שנפתח לו סיפור חדש באתר: "פוקימון; במהירות החושך", המגולל את סיפורם של האחים ריאן וריק ריילי. ובנוסף לכך, יש גם את הפרויקט החדש של דן: "Poke-Den" – שמסקר לכם את קלפי הפוקימון. ואיך אפשר לדבר על פינות חדשות באתר מבלי להזכיר את הפינה שטרם נקבעה לה שם, והיא הדבר הכי משוגע שראיתם בזמן האחרון וקרוב לוודאי גם הכי מצחיק באתר ובמסגרתה פורסמו רשומות על האנשים הבאים: נתי, גלעד, אלעד ומיכל.

אבל זה לא הכל. כי אם יש משהו שהאתר הזה טוב בו, זה להקשיב לרחשי הציבור. רחש אחד שנגע לי ללב היה של מאיו בן שלום, שפתח את הדלת למחאת הקוספליירים. אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה שהביאה את האתר לשיא שהוא נמצא בו כיום ולהצטרף למהפכה. מלבד זה, גם פנה אלי בחור אחד בשם מייקל וביקש לדעת איפה הכי כדאי לקנות 3DS, הסבר על הדגמים השונים ומשחקים מומלצים, וזה בדיוק מה שפרסמנו באתר! איזו מקריות מופלאה!

אבל אם זה עדיין לא מספיק לכם, אתם מוזמנים להסתכל במדריך Y של אומגה בלייז. ואם אתם אוהבים סרטוני יוטיוב, אז נתי שלנו ניסה את מזלו באתגר: האם אתה יכול לנקוב בשמות כל הפוקימונים? ואם אתם רוצים להרגיש שותפים, אז למה שלא תקחו חלק בשאלון הגדול של פוקימון GO!

אז זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (353 לייקים), יוטיוב (1288 מינויים), וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. אני נכנס לאתר שלוש (עשרה מיליון) פעמים ביום רק כדי לראות מה אתה עוד מסוגל לעשות!
    Gotta Catch Em All!
    אפשר להיות פילוסופי לרגע? תודה. אני חושב שבדור הזה אנחנו בתקופת המעבר בין שיהיה אפשרי לאדם אחד לתפוס את כולם או שהוא חייב להיות מכור רצח בשביל זה. נראה לי שבדור הבא הלוגו לא יהיה "נתפוס את כולם" אלא "נתפוס כמה שרק אפשר". אנשים חושבים שזה רע שיש כל כך הרבה פוקימונים אבל אני חושב שצריך להיות הרבה יותר, אני חושב שצריך להיות מספיק כדי שלכל מקום שתלך ולכל קרב שתיכנס יהיה פוקימון חדש, ככה המשחק יהיה הרבה יותר מעניין ויעורר רוח הרפתקנית, העולם שלנו מלא באין ספור מינים של בעלי חיים ואנחנו לא כועסים שיש כל כך הרבה שאי אפשר להכיר את כולם, אלא חלקנו שמחים שיש מספיק כדי להמשיך לגלות יצורים חדשים, אז אני חושב שככה פוקימון צריך להיות! זה ומגה וולקרונה.

  2. כל הכבוד היט אנחנו שמחים שחזרת ואנחנו מחכים כל יום לרשומה חדשה אנחנו סומכים עליך

  3. אני בדרך כלל לא מגיב לרשומות אבל הפעם הייתי חייב. החודש הזה היהה לי מיוחד מאוד וחשוב בשבילי, אני רוצה להגיד תודה לך יוסי על זה שנתת לפינה החדשה שלי ושל עידן להתפרסם, זה באמת חשוב לי, ותודה לכל הגולשים על התגובות והפרגון!

    אני נכנס עכשיו לאתר יותרר מאי פעם רק בשביל לראות מה התפרסם 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *