סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: לילה לבן 16-17.10.2015

היי,

יש המון חומרים שעולים לאתר בכל יום. שני פרויקטים שמתבלטים במיוחד הם "הפוקידע" ו"הפרקים המדובבים של העונה הראשונה של פוקימון". מאחר ורשומות אלה הן מאוד ישנות, ומאחר ואני לא מקפיץ אותן מחדש, יוצא מצב שיש לנו סיקור על הפרק השני של פוקימון עם צפייה ישירה + הורדה והכל בדיבוב לעברית, ואין אפילו תגובה אחת על הרשומה. אותו דבר לגבי הפוקידע. אני מאמין שרובנו אוהבים את הפוקימונים מהדור הראשון, אבל מאחר והרשומות המקוריות נכתבו אי שם בשנת 2012, אז יוצא מצב שהפוקימון רטיקייט עומד לו עם תגובה אחת בלבד. בכוונה שלי לתקן את זה.

בסוף השבוע הנוכחי, בתאריכים 16.10.2015 ועד 17.10.2015 אני מתכוון לפרסם 35 רשומות מחודשות באתר. סוג של לילה לבן. הרשומות יהיו אך ורק בנושאים של הפוקידע ושל העונה הראשונה של פוקימון. התפקיד שלכם זה להיכנס, לראות ולהנות. אם גם בא לכם להגיב, זה עוד יותר טוב. וכאן עולה השאלה: "מה יש להגיב?" והתשובה שלי היא: יש המון מה להגיב לרשומות האלה. אם מדובר בפוקימון, האם אתם אוהבים אותו, איזה פרט טריוויה מעניין שאתם יכולים לספר עליו, האם יש טעות כתיב ברשומה, וכדומה. אותו דבר לגבי הפרקים המדובבים לעברית. אני בטוח שתמצאו משהו לרשום.

עוד שאלה שבטח תעלה לכם היא: למה אתה מפרסם מחדש רשומות ישנות? תשובה: הרשומות המקוריות הן אומנם ישנות, אבל לאחרונה הן עברו שיפוץ וחלקן אפילו נכתבו מחדש. קחו לדוגמה את הסיקורים של העונה הראשונה, עד לאחרונה לא היה להם צפייה ישירה והורדה של הפרק בדיבוב לעברית וכעת הוספתי את האפשרות הזו. ובכל הנוגע לפוקידע, זה לא סוד שהפוקידע של הדור הראשון כבר אינו מעודכן למשחקים ORAS, שלא נדבר על כך שהוא לא מעודכן גם לXY, ואתם יכולים לראות את השינוי שבוצע אם תכנסו לעמוד של פוליוואג ותשוו אותו לעמוד של בידריל. מבינים?

בכל מקרה, זה התכנון ואני מקווה שתהנו!

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. יאייי אגיב על הכלללל

    חברים.. כל מי שקורא.. תשאירו בכל פוסט שאתם קוראים תגובה…ככה אתם מביעים הערכה לבעל האתר

  2. אתה תעשה את זה שיהיה מידע לפי המשחק שרוצים? כלומר, לא רק לפי הכי מעודכן, אלא גם לפי מה שהיה בדורות ישנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *