סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #1 – בלבאזור

שלום לכולם!
כאן יונתן ולרגל התחלת הפרויקט בחרתי את הפוקימון שנמצא כמספר אחד בפוקידע:

בלבאזור

באלבאזור, פוקימון הזרע, הוא פוקימון מסוגי עשב ורעל. יש לו שתי התפתחויות, איוויזור ו-וינזור והוא אחד משלושת הפוקימונים ההתחלתיים של מחוז קנטו יחד עם סקווירטל וצ'רמנדר. השם שלו מורכב משתי מילים אנגליות: Bulb שפירושה פקעת וDinosaur שפירושה דינוזאור, ולכן באלבאזור הוא דינוזאור פקעת.

יכולות 

יש לבלבאזור רק יכולת אחת (אם לא מחשיבים את יכולת עולם החלום שלו) והיא Overgrow. היכולת גורמת לכך שאם החיים שלו יורדים לשליש או פחות, מתקפות העשב של באלבאזור חזקות פי 1.5. היכולת הזאת עוזרת מאוד בגלל שהיא גורמת לבאלבאזור להיות אפקטיבי יותר כשהוא פצוע, מה שגורם ליריב רצון להיזהר מלעשות לו נזק. לעומת זאת, אם היריב יודע מה הוא עושה, הוא יגרום לבאלבאזור נזק שיחסל אותו לחלוטין, ככה שבאלבאזור בכלל לא יזכה להשתמש ביכולת הזו. אך בכל זאת אתם לא תילחמו עם באלבאזור בwi-fi אז במשחקים תזכו להשתמש בה הרבה למדי. היכולת של עולם החלום של באלבאזור היא Chlorophyll והיא גורמת לכך שכשמזג האוויר הוא שימשי, מהירותו של באלבאזור מוכפלת. יכולת זו אפקטיבית מאוד לשישיות שבנויות על יום שימשי, כי אז לבלבאזר יהיה יותר סיכוי לתקוף ראשון את פוקימון היריב.

סטאטוסים 

הסטאטוסים הבסיסיים של באלבאזור לא מזהירים, אך בכל זאת, הצדדים היותר חזקים של באלבאזור הם ההגנה המיוחדת וההתקפה המיוחדת שלו. לכן, אני ממליץ לשים לבאלבאזור סט של מתקפות מיוחדות. לעומת זאת, המתקפות הפיזיות וההגנה הפיזית נמצאות במקום השני, לכן מתקפה פיזית חזקה בסט של הבאלבאזור שלכם יכולה להבא תוספת יעילה. לבסוף, במקום השלישי נמצאים המהירות והחיים. באלבאזור הכי גרוע בצד של המהירות והחיים ולכן אל תסמכו עליו שיתקוף ראשון את היריב או ישרוד הרבה זמן. לעומת זאת ההגנות שלו טובות יחסית אז הן מפצות על נקודות החיים החסרות.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים? 

בלבאזור, בשל היותו פוקימון התחלתי, ניתן למציאה במשחקים הבאים: אדום, כחול, ירוק, אדום אש וירוק עלה כפוקימון התחלתי. במשחק צהוב ניתן להשיג את באלבאזור מילדה בעיר סרוליאן במידה ופיקאצ'ו מספיק שמח. במשחקי כסף זהב וקריסטל ניתן להשיג את  באלבאזור דרך קפסולת הזמן. ברובי, ספיר, ברקת, יהלום, פנינה ופלטיניום אפשר להשיג אותו רק על ידי החלפה. אך עם זאת, בפנינה, יהלום ופלטיניום ניתן להשיג את באלבאזור בPal Park. בלב זהב ונשמת כסף ניתן להשיג באלבזור כפרס לאחר שאתה מביס את רד. במשחקי שחור ולבן ניתן להשיג את באלבאזור רק על ידי איוונט בעולם החלום.

כאן נגמר פוקימון השבוע הראשון!
מקווה שנהניתם.
בברכה,יונתן scizor-x

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. וואו סיקור יפה… אולי תוסיף תמונות פעם ההבאה זה ישפר אבל זה ממש יפה מזל טוב על התפקיד

  2. היי יונתן, מזל טוב על התפקיד! סיקור מעולה הוא בטח יעזור להרבה אנשים
    נתראה בפורום 🙂

  3. גם אני מצטרף למפרגנים ואומר – עשית עבודה טובה, יונתן.
    מקווה שזה חיווי גם להמשכיות, התמדה והשקעה גם בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *