סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון עשרים ושניים: מאוחדים נעמוד, מפולגים ניפול

שלום רב !

כבוד גדול נפל בחלקי להיות חלק מהעשייה, מהיוזמה ומההשקעה שהתנהלה באתר בחודש האחרון. אני מאמין שלאחר שתקראו את הסיכום התקופתי, שתבינו גם אתם לאיזו רמה האתר צמח ואני יכול רק לעמוד פה ולהודות לכל האנשים שלקחו חלק פעיל. אני רוצה לומר לכל אותם אנשים תודה רבה – הגשמתם לי חלום. הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר.

אם אפשר להניח את האצבע על מה היה הכי מיוחד מבחינתי אז אפשר לציין בקלות את הפרויקטים שהאתר לקח על עצמו לעשות, לבצע ולהשלים על הצד הטוב ביותר. הראשון שהסתיים בהצלחה יתרה זהו המדריך המלא לסיום המשחקים "פוקימון: שחור לבן", שלא יכל להתבצע לולא האנשים הבאים: אילן, לדביר ורועי. תודה רבה ומיוחדת על כל התרומה הפנטסטית שלהם. אתם מוזמנים להתרשם מחמשת החלקים החדשים, וכמו כן, מהפרויקט כולו בלינק הבא: המדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן.

פרויקט נוסף שהיכה גלים באתר הוא כמובן "חייקו", שהוא כמובן מפעל היצירה הענקי שעל כולו אמון הגולש, הצייר והאמן – יהודה. אתם מוזמנים להתרשם ולהגיב בלינקים המצורפים: חפצים, תגים, מפה, פוקידע, סמלי מקצועות ופייקמונים. אני רוצה בהזדמנות זו להודות שוב ליהודה על הנכונות שלו לפרסם את הפרויקט במיוחד באתר שלנו, ואני רוצה גם לבשר בשורה חדשה ומרעישה: פרויקט חייקו (ישראמון) לא פורסם במלואו ולכן בשבועיים הקרובים יתפרסם הפוקידע המלא של הפרויקט עם כל המידע. ככה שיש למה לצפות.

פרויקט נוסף שכבר מצא לו בית באתר הוא בנושא סיפורת, וזה כמובן מתייחס לסיפור המאלף של אדם – "פוקימון האחד". במסגרת הפרויקט מתפרסם לו פרק חדש בכל שבוע, ומאז העדכון האחרון התפרסמו להם עוד חמישה פרקים חדשים: פרק יא', יב', יג', יד' ו-טו'. כמו כן, על מנת ליצור אינטראקציה עם הגולשים, פורסם באתר חידון ידע נושא פרסים שבו זכו אורי וגלעד. אתם מוזמנים להצטרף לקהילת הקוראים ולעודד את היצירה באתר בכך שתקראו, תפיצו את השמועה ותגיבו בסיפור. לא יודע מה אתכם, אבל אני כבר מכור לו.

ואם כל זה עדיין לא מספיק, אני מתכבד להזמין באופן רשמי על גבי האתר את חבר הצוות החדש של "פוקימון: מפלצות כיס" – יונתן, scizor-x. הסיבה האמיתית שצירפתי אותו לאתר היא כי אני מזהה בו איכויות כתיבה, רצון להשקיע והמון נשמה שעוד תוביל אותו להוכיח לכולם שהם טעו כשהם לא זיהו את הכשרון שלו בזמן. אז ברוך הבא לאתר, אני שמח שאתה פה ואני מקווה שתהנה. את הפרויקט הראשון של יונתן אתם צפויים לגלות מחר בעדכון חדש, וכמו כן, אתם מוזמנים לענות לשאלה שהוא פתח בפייסבוק בנוגע לפרויקט ניסוי חדש. אז בבקשה, תנו לו להרגיש פה בבית ושתפו פעולה. תודה.

מלבד הפרויקטים, היו לא פחות דברים מפתיעים בפעילות השגרתית באתר. אחד מאותם דברים זוהי כתבת ראיון עם דניאל מגון – המדובב של אש קטצ'אם, שענה לכל השאלות הנוקבות ואפילו הצהיר שהפוקימון האהוב עליו הוא לא אחר מאשר קורפיש. הראיון עימו הוא פשוט מרתק ואני מוצא את עצמי קורא אותו שוב ושוב ושוב. אז אתם מוזמנים לקרוא, להגיב ולראות מה יש לו לספר למעריצים בלינק הבא: ראיון עם דניאל מגון. כתבה נוספת שהתעדכנה באתר היא הסיפור מאחורי התביעה של אורי גלר נגד נינטנדו.

מלבד כל אלה, עומד לו שבוע הפרסומים החגיגי – 2012 – שבוע הדרקון, דבר אשר באמצעותו בחרתי להתחיל את השנה החדשה. מדובר בשבוע שלם של פרסומים שבו בכל יום מחדש קהל הגולשים של האתר יוכל להנות משתי רשומות חדשות (לפחות) בנושאים שונים ומגוונים. יום ראשון הוקדש כאמור לפרויקט חייקו. יום שני נפתחה תת קטגוריה חדשה באתר בנושא קלפים, שם תוכלו למצוא את המידע על הסטים: בהלת חשיכה, גורלות הבאים. יום שלישי המשיך את מסע הפרסום לעונה השלישית של פוקימון, מסעות ג'וטו, שמאז העדכון האחרון ראו בו אור תשעה פרקים חדשים (139-147). יום רביעי סימן לגולשים רבים את השגרה באתר עם חזרתה לפרסום של המנגה של פוקימון, כאשר הקוראים הקבועים שלה יכלו להנות משישה פרקים חדשים שפורסמו מאז העדכון האחרון: חלק סו', חלק סז', חלק סח', חלק סט', חלק ע' ו-חלק עא'. את יום חמישי קיבל פרויקט הספרות של האתר כפי שצוין כבר קודם. יום שישי היה קליל יותר, אז פורסמו רשומות שונות על: גרפיטי של פוקימון וכובעי פוקימון וכיום פורסמו חדשות מעולם הפוקימון, מה שמסמן כבר את המהדורה השנייה שפורסמה מאז העדכון האחרון: עדכון 11, ו-עדכון 12.

אני מאמין שגם את הטוב השארתי לסוף, כאשר במהלך החודש הזה הצליח אתר "פוקימון: מפלצות כיס" לסקר את כל סרטי פוקימון באשר הם, בתוספת של חוות דעה אישית, תמונות, צפייה ישירה, מידע, טריוויה וכיוצא בזה. אתם מוזמנים להתרשם מהסיקורים החדשים, כולל הרשומה על הסרט ה-15 של פוקימון, בלינקים הבאים: "זורוארק: אמן האשליות", "לבן – ויקטיני וזקרום, שחור – ויקטיני ורשיראם" ו-"קיורם נגד איש החרב הקדוש".

אם קראתם עד לפה – אז באמת מגיעה לכם תעודת הצטיינות וזה מוכיח עד כמה אתם חלק מהבית הזה. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני ויונתן נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. תודה היטמן.
    אני מבטיח שהפרויקט שלי היום יהיה מעניין מתמיד.
    תגלשו באתר ותהנו!

  2. היי מה נישמה? (תדמיין שהמשפט הזה היה בבאס כי כך… עזוב) טוב אוקי. מה שרציתי לשאול אותך זה: יש לך במקרה ראיון שלישי על דניא מגון? נ.ב. נשמח אם תצליח לראיין גם את יהונתן מגון במהרה! נ.ב.2.- ד"ש לדניאל שימסור ליהונתן שימסור את הד"ש הנ"ל לאליענה מגון וכו' !!!!! בהצלחה!!!!

  3. זה לוקח קצת זמן עד שאני מאשר את ההודעות, אבל ברוב המקרים, הן עוברות אישור.
    כפי שכתבתי לך בעבר, אין לי דרך ליצור קשר עם יהונתן. זה מצריך קשרים שאין לי.

  4. קודם כל לא לי כתבת אלא לאחותי אבל אני לא מצפה שתדע מי מאיתנו כותבת כשאנחנו משתמשות באותו שם! וגם אני סתם צחקתי כשכתבתי את ההודעה לא באמת התכוונתי שתענה תהר כל כך וזה נורא מפליא אותי שבאמת ככה ענית, מה אתה כל הזמן על המכשב בודק תגובות?

  5. לא, לרוב אני נכנס פעם או פעמיים לאתר בשעות הערב, מעדכן אותו ומטפל בשאר העניינים שעל הפרק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *