סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון פיקרוס / Pokémon Picross

פוקימון פיקרוס / Pokémon Picross

זהו משחק "שחור ופתור" בנושא פוקימון המיועד לקונסולות נינטנדו 3DS. השם שלו נובע מהמונחים picture (תמונה) וcrossword (תשבץ). הוא פותח על ידי Jupiter Corporation. המשחק מכיל לפחות 300 פאזלים המציגים פוקימונים שונים, והם זמינים בכל עת. המשחק כולל גם פוקימונים אגדיים, מגה התפתחות וכיוצא בזה. המשחק ראה אור ביפן ב2.12.15 ואילו באירופה הוא ראה אור ב3.12.15. בבסיסו המשחק הוא חינמי אך האפשרות להתקדם בו היא מוגבלת. ניתן לרכוש פיקרוסים נוספים בעבור תשלום נוסף. לדוגמה באירופה עבור 1000 פאזלים תצטרכו לשלם 7 אירו, עבור 2000 פאזלים תשלמו 13 אירו, ועבור 4000 פאזלים תשלמו 25 אירו.

שחור ופתור הוא חידת היגיון גרפית שבה יש לגלות ציור חבוי בטבלת משבצות לבנה המורכב ממשבצות שצריכות להיצבע על רקע משבצות שצריכות להישאר לבנות. בראש כל טור ושורה של הטבלה, רשומות סדרות של מספרים המייצגים רצפים של משבצות צבועות באותו הטור או באותה השורה, בסדר הנתון. לדוגמה – "1 3 6" בראש שורה משמעו שיש בטור שלושה רצפים נפרדים של משבצות שצריכות להיצבע, רצף אחד של שש משבצות, אחריו אך במרחק לא ידוע ממנו, רצף נוסף של שלוש משבצות ולאחריו משבצת צבועה אחת. הפתירה נעשית על ידי הצלבה של הטורים והשורות.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. משחק שמשלב את שתי האהבות הגדולות שלי:פוקימון ,ושחור ופתור. משחק ממש כיפי וממולץ !

  2. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    לייייייייייייייייייייייייייים! מי קונה משחקי פאזל? יש מלא כאלה חינם באינטרנט ויש גם אחד יותר קשה שבא עם ווינדוס!

  3. ותיקון קטן.. הםאזלים נפתחים בחינם. מה שמשלמים עליט הוא פיקריטים שמאפשרים לקנות דברים במשחק , לחדש יכולות ולהתקדן מהר.
    גם לםתוח איזורים…
    אבל מקבלים פיקריטים במשחק עצמו גם בךי לשלם

  4. אני לא יודע איך מורידים דברים בחנות… יש מישהו שמגיע לנקסוס ויכול לעזור לי?

  5. זה נראה קקי. אני לא מת על משחקי פאזל, שלא לדבר על זה שאני לא יודע בשיט מה זה שחור ופתור. אבל הסיבה העיקרית שבגללה אני שונא את המשחק הזה היא בגלל האכזבה. כולם ציפו לפוקימון זי בנינטנדו דיירקט, אבל לאאאאאאאאא!!!!!!!!!
    חייבים לדחוף לנו משחק פאזלים מעצבן!
    איפה הפוקימון זי שלי???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *