סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עיר ורידיאן

אתם מוצאים את טוגפי של מיסטי, שאותה אתם מכנים בצורה קומית "נודניקית", ואתם מודיעים על כך לבוס. הוא אומר לכם: "שחררו אותו, אני משוכנע שהבן האובד שלי וחבריו יבואו בקרוב, בינתיים אני צריך ללמד את הנכד של פרופסוק אוק שיעור או שניים באימון פוקימונים".

כשהוא חוזר, הוא מקבל שיחת טלפון בהולה: "הבן שלך בכניסה למכון". ג'ובאני מודיע לכם: "אסור שהוא יראה אותי! אני אתן לכם את מאצ'אמפ, קינגלר וריידון, אני מבקש מכם להפסיד לו את הקרב ולהשאיר לו את התג בצורה שהוא לא יחשוד שאתם משתפים איתו פעולה".

אבל לא משנה מה אש קטצ'אם עושה, ואיזה פוקימון הוא שולח, הפוקימונים שהבוס נתן לכם פשוט חזקים מדי. מתקפות העשב של בלבאזור לא עושות נזק נגד קינגלר, למרות שהוא מסוג מים. סקווירטל לא יכול לעמוד במכות של מאצ'אמפ, וריידון נעמד לבקשתכם כאשר פידג'יוטו מבצע מתקפה, אבל היא פוגעת בו יותר מאשר ביריב.

לבסוף אתם חושבים על זה לכמה רגעים, ומוציאים לפועל את תוכנית ב'. אתם שולחים את הפוקימונים של הבוס אל מאחורי הקלעים, בטענה שהם "נרתעו" מהצטרפותו של גארי אוק לקרב, ואתם מוציאים את הפוקימונים היחידים שאש מסוגל לנצח – ארבוק ו-וויזינג. והם מפסידים להם בצורה משכנעת מאוד.

בזמן הזה, מיאו ניגש אל טוגפי ומסביר לו בשפת הפוקימונים, שאותה הוא אילץ את עצמו לזכור למקרים כמו אלה, שעליו ללחוץ על הכפתור ברגע שהקרב מסתיים. וכך באמת היה. שנייה לפני שהתעופפתם בהתפוצצות נוספת, שחררתם את התג של המכון ישר אל תוך ידיו של אש. המשימה הושלמה!

– – – – –

פינת הידע:

פוקימון – איזה פוקימון נחשף בתחילת השנה?

אתר – איזה פרויקט התחלנו בינואר 2015?

את התשובות יש לשלוח למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com בצירוף השם שלכם.

– – – – –

המשיכו במסע שלכם!

פיוטר / סירוליאן / ורמיליון / לבנדר / סלאדון / פיושיה / סאפרון / סיניבר / פאלט

בהצלחה!

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *