סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עיר ורמיליון

הפעם המשימה הייתה קשה מנשוא. ניסיתם להתקשר לבוס על מנת שזה יציע קידום לסגן סרג', אבל סגן סרג' לא היה מוכן לשמוע על זה. מבחינתו, כל מי שימונה להיות סגן מנהיג צוות רוקט יושב שם על זמן שאול וזה רק עניין של זמן עד שסגן סרג' יגיע לאיפה שהוא נמצא, ינצח אותו ויקח ממנו את התפקיד הזה בכוח, בין אם הוא רוצה ובין אם לא.

לאחר מכן, ניסיתם לעזור לו לחזק את פיקאצ'ו. מכרתם את כל המכונות שלכם והיה לכם מספיק כסף לקנות אבן ברק. כעת היה עליכם להביא את זה לאש מבלי שהוא יחשוד שצוות רוקט המרושע מנסה לעזור לו, אז פשוט שמתם את האבן בכיס החלוק של האחות ג'וי בזמן שהוא ישנה את מנוחת הצהרים שלה, אבל הוא לא רצה לפתח את פיקאצ'ו. ואם מישהו תהה, זאת הסיבה שהתחלתם לקרוא לו "נודניק!"

לא ידעתם מה לעשות. היה לכם מאוד קשה לשבת בצד ולראות את ברוק מנסה ללמד את פיקאצ'ו מתקפת מהירות. ידעתם שאם תתערבו, יש מצב שפיקאצ'ו לא יוכל להשלים את מלאכת הלמידה. פה, בפעם הראשונה במסע, אתם למדתם שיעור בסבלנות. חיכיתם, ייחלתם, קיוויתם, התפללתם, וזה לבסוף קרה! אש ניצח את מנהיג המכון בכוחות עצמו! אתם יכולים לנשום כעת לרווחה!

– – – – –

פינת הידע:

פוקימון – מהו הציטוט המפורסם של סאטורו איוואטה ז"ל, לשעבר נשיא ומנכ"ל נינטנדו?

אתר – ציין את הסרטים שתורגמו השנה לעברית באתר?

את התשובות יש לשלוח למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com בצירוף השם שלכם.

– – – – –

המשיכו במסע שלכם!

פיוטר / ורידיאן / סירוליאן / לבנדר / סלאדון / פיושיה / סאפרון / סיניבר / פאלט

בהצלחה!

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. בפרק הזה צוות רוקט עודדו בגלוי את אש לנצח את סרג'. חבל שלא שילבת את זה בסיפור, היה יכול להיות מעניין.

  2. המשפט: בכרטיס שלי אני מנכ״ל חברה במוח אני מתחנת ובלב אני שחקן והסרטים הם : דיאוקסיס הגורלי, גיראגי מגשים המשאלות לוקאריו ומסתורין מיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *