סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עיר סלאדון

ג'סי: "ג'יימס? איפה אתה?"

ג'יימס: "אני בשירותים מחרבן".

ג'סי: "ומיאו, מה אתה עושה?"

מיאו: "מלקק את המפשעה שלי".

ג'סי: "טוב, אז כנראה שאני אצטרך לספר לכם איך עזרתי לאש להיכנס למכון של העיר סלאדון בלי עזרתם של ג'יימס ומיאו. זה היה אחר צהרים נהדר והשיער שלי נראה מדהים. אני זוכרת שענדתי את העגילים שאמי נתנה לי כשהייתי קטנה, והתקלחתי באמצעות סבון כיף, כי זה מוי כיף לפי הפרסומת. אבל עדיין היה ריח מסריח באוויר. אני בהתחלה חשבתי שמיאו שוב סובל מאחר צהרים של גזים, אבל זה לא היה המקרה. גם ג'יימס הריח כשושנים כמו תמיד, דבר שאפשר היה לזקוף לזכותו. אבל עדיין, היה משהו מצחין באווירה.

ואז הבנתי מה הבעיה! המכון הזה היה מסריח. הפוקימונים היו מסריחים. והכוס של האמא של המנהיגה היה מסריח. ובנוסף לכל, הם ניהלו מדיניות של מועדונים בכניסה למכון. החוצפה שהייתה להם להעמיד אנשים כמו איזה מוצר סוג ב' ורק האנשים היפים, הנכונים והמוצלחים זכו לעבור את הסלקציה. אש לא עבר את המבחן. התעצבנתי. נזכרתי באותם ימים שגם אני הייתי ילדה ממושקפת, עם ברזלים בשיניים וקוקיות בשערה, איך אף אחד לא בחר בי להשתתף במסיבת התה הדמיונית שלהם. חבורת מנוולים שכמותם!

אז לקחתי את אש, עשיתי לו מייק אובר והכנסתי אותו למכון. אפילו גרמתי לו לצאת שם כמו מלך כאשר שכנעתי את מיאו להפסיק לגרבץ ואת ג'יימס לנגב כבר את התחת ולהתערב בחייו של האדם שאנחנו מופקדים על שלומו. אש הציל את היום וגם קיבל תג. ואני שמחה לומר שלמדתי את הלקח. אני לעולם לא אזנח את חברי מאחור, לא אתן יד לגזענות המכוערת הזו, ואתן לכל אחד הזדמנות שווה לזכות בחיי תהילה נצחיים. רוצים הוכחה לכך? עזרתי לאש והוא היצור הכי מכוער שראיתי בחיי, אז הנה לכם!"

– – – – –

פינת הידע:

פוקימון – האם מותר להשתמש במגה ראיקוזה, מיוטו וקיוגר קדום בטורנירים של וידאו בשנת 2016?

אתר – מהו התאריך המדויק שבו אתר מפלצות כיס חוגג יום הולדת, ובן כמה הוא היום?

את התשובות יש לשלוח למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com בצירוף השם שלכם.

– – – – –

המשיכו במסע שלכם!

פיוטר / ורידיאן / סירוליאן / לבנדר / ורמיליון / פיושיה / סאפרון / סיניבר / פאלט

בהצלחה!

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *