סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שלישי: עכשיו אנחנו חופשיים

שלום רב !

הרבה מים עברו מתחת לגשר ואני גאה להציג את מה שהפך להיות החודש הכי פורה באתר עד כה. אז הרשו לי לפרט בפניכם מה הספקנו לעשות במהלך 20 הימים האחרונים מאז העדכון האחרון, ומה התכנון מעתה והלאה.

בטח חלקיכם מודעים לאתר "סרבי" אשר מהווה את אחד מקורות המידע הנרחבים ביותר בשפה האנגלית. אז לפי סרבי, נכון לפברואר 2011, אתר "קסם של מצוירים" מכיל את כל פרקי הספיישל של פוקימון באופן בלעדי. את התוספות האחרונות למדור הספיישלים השלמנו עם הכנסתם של פרקים כמו: "החיפוש אחר האגדה", "הגאון של פוקימוני המיראז'", ושלושת פרקי "פוקימון צינוק מסתורי" (1,2,3)

כמו כן, נפתח מדור חדש באתר – "מנגה" – אשר יכיל תרגומים בלעדיים של האתר לקומיקסי המנגה של פוקימון. ההחלטה להוסיף את מדור זה נבעה מהיצע וביקוש של גולשי האתר לנושא זה. אני מתכבד להציג בפניכם את הפרסומת לקומיקס הבא וממשמש: "ספיישל פוקימון: שחור לבן", ו"מנגת הרפתקאות פוקימון – פרק א' ו-ב'".

בנוסף לזה, נערכו עדכונים שוטפים באתר לכמה מסרטי פוקימון + טריילרים פועלים + לינקים לצפייה ישירה + חוות דעת לשנת 2011, כך שאתם מקבלים את החבילה השלמה במארז שבו הכל כלול. בין הסרטים ניתן למצוא את: "סוד האנון", "סלבי – קולו של היער" ו-"שומרי עיר הבירה – לטיאס ולטיאוס".

אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, כמו כן, נשמח לשמוע את התגובות, ההצעות והדברים שיש לכם לומר.
כולנו תקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם גלישה נעימה !
Hit Man

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. אני פשוט בשוק, כמה עדכונים בזמן כה קצר?
    המשך כך! האתר מתפתח מיום ליום ואני יותר משמח לקרוא את כל הדברים החדשים.

  2. תודה רבה, עידו.
    לאחרונה כמה חברים כיבדו אותי במחווה של כבוד ופירסמו את האתר ברחבי הרשת, אז זה אמור להביא עוד יותר גולשים, מה שידרבן אותי להשקיע עוד יותר באתר.

  3. היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי הייייייייייייייייייייייייייייייי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *