סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון: 14.1.16

שלום רב!

– – – – –

SUPER.BALL.POKEMON

חברת פוקימון הודיעה שהיא תשדר פרסומת בזמן אירוע הסופר-בול 50 שיערך ביום ראשון, 7.2.16, והיא תעודד מעריצים "להמשיך להתאמן"; שזהו הסלוגן שהם משתמשים לכבוד שנת ה20 של המותג. רק לשם המחשה, בשנה שעברה, 30 שניות של פרסומת עלו כ5 מיליון דולר. בנוסף לכך, האירוע הזה הוא הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, עם יותר מ114.4 מליון צופים.

– – – – –

מה חדש בקורו-קורו?

מגזין קורו-קורו דלף לרשת ואיתו הידיעות הבאות:
– המשחק "טורניר פוקן" יכיל גם את הפוקימונים הבאים: מיוטו, גארצ'ומפ, ובראיקסן.
– פרטים ראשונים נחשפו בכל הנוגע לסרט של וולקאניון. מדובר בפוקימון ששונא בני אדם. מתואר כיצד הוא ילחם באש, אדם שאוהב פוקימונים. אך כמו בכל סרט של פוקימון, בסוף המחלוקת תדעך וכולם יחיו באושר ועושר עד עצם היום ההוא.

לחץ על התמונה על מנת להגדיל אותה:

  

– – – – –

סרטי פוקימון להורדה:

החל מה19.1 תריסר מסרטי פוקימון יפורסמו בצורה דיגיטלית באתרים כמו: iTunes, Google Play, Amazon. מדובר ברשימה הבאה: מיוטו מכה שנית, כוחו של אחד, סוד האנון (כל השלושה יהיו משוחזרים בצורה דיגיטלית), סלבי – קולו של היער, עלייתו של דארקראי, גיראטינה ולוחם השמיים, ארכיאוס ותכשיט החיים, זורוארק: אמן האשליות, לבן – ויקטיני וזקרום, שחור – ויקטיני ורשיראם, קיורם נגד חרב הצדק, ג'נסקט והאגדה המתעוררת והופה והתנגשות העידנים.

– – – – –

פוקימונים אגדיים בחינם!

כדי לחגוג את יום ההולדת ה20 של מותג, יחולקו פוקימונים אגדיים לאורך שנת 2016 דרך קוד GameStop ודרך רשת נינטנדו. הפוקימונים יהיו זמינים גם לקהל האירופאי, אך טרם ידועה דרך החלוקה. כל פוקימון יגיע ברמה 100, עם כדור Cherish Ball וסרט Classic Ribbon, המאמן המקורי שלהם יהיה GF והוא פגש אותם במקום לבבי (a lovely place). בין הפוקימונים ניתן לקבל את מיו, סלבי, ג'יראצ'י, דארקראי, שיימין, ארכיאוס, ויקטיני, קלדאו, ג'נסקט, מלואטה, ומנאפי.

– – – – –

פוקימון עזב את הבניין!

בהולנד יצרו את רשימת 2000 השירים הטובים ביותר לפי רדיו 2. השיר של פוקימון "חייב לתפוס את כולם", שמוכר לנו כנעימה לעונה הראשונה של פוקימון, התברג במקום 1,666 המכובד. השיר מבוצע במקור על ידי ג'ייסון פייג'. הוא עקף את השיר "את שטן בתחפושת" (You're The Devil In Disguise) מאת אלביס פרסלי.

לשיר של פוקימון:

– – – – –

עונה 19 של פוקימון מגיעה לארה"ב!

העונה ה19 של פוקימון בגרסה האנגלית שלה תקרא "פוקימון הסדרה: XYZ" (ובאנגלית: Pokémon the Series: XYZ) והיא תשודר ב20.2.2016 בערוץ המצוירים בארה"ב.

– – – – –

רגע של נחת: השיר של אלביס:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. אדיר! אני בהייפ מאקס וואי וזי באנגלית, אני אוכל להבין הכל יותר משהבנתי קודם וגם נקבל פתיח באנגלית. בוא נקווה שהם לא יאכזבו אותנו הפעם.
    ואני חשבתי שוולקאניון נלחם ביחד עם אש… טוב, אני מניח שזה באמת דיי מוזר שאש יילחם עם הגורם שיצליח סוף סוף להביא את זייגארד המושלם.
    ואגב, מילה שלי, בעדכון הבא אתם תסקרו את ההכרזה של המשחקים החדשים.

  2. אה וכמובן שכחתם את החדשות הכי גדולות בקורוקורו!!!
    הם אמרו שבחודש הבא נקבל הכרזה שזעזע את העולם.
    פעם קודמת שקיבלנו את זה, לפני שנתיים, קיבלנו את פוקימון אקס וואי.
    וגם זה נופל על היום הולדת של פוקימון, אז זה התאריך המושלם!

  3. אתם יודעים מה הכי מוזר? שיש משחקים חדשים – XY, יש חידושים למשחקים ישנים – ORAS, שניהם מציגים צורת לחימה חדשה – MEGA, ולאש קטצ'אם – שהוא הדמות הראשית – אין ולא יהיה פוקימון שיכול להתפתח בצורה הזו. קצת חוטא למטרה. לא?

  4. זה באמת מוזר אבל אני חושב שאש יקבל מגה. אש מתבגר, אין מצב שהוא יתבגר וירשה לעצמו להפסיד הזדמנות שכזאת להפוך את צ'אריזארד לצ'אריזארד וואי, ולערוך את קרב המאה עם מגה צ'אריזארד אקס של אלאן.

  5. חחחח מקום 1666 המכובד, טןלי זה בגלל שאומרים בפוקי ראפ i love satan?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *