סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קורוקורו: מאגיאנה + מידע על הסרט ה19 + פוסטר!

מגזין קורוקורו חשף פוקימון חדש בשם מאגיאנה (Magiana). הוא מוגדר בתור פוקימון שנוצר על ידי בני האדם לפני יותר מ500 שנה. יש לו גוף מתכתי, הוא נישא לגובה של מטר והוא שוקל 80.5 ק"ג. עוד מסופר שוולקאניון רודף אחרי מאגיאנה ורק וולקאניון יודע את הסוד של מאגיאנה. עוד נחשף שהסרט ה19 של פוקימון יקרא: וולקאניון ומאגיאנה המעודן (Volcanion and the Exquisite Magiana).

עלילת הסרט ה19: אש וחבריו ממשיכים במסע שלהם, כשלפתע וולקאניון נופל מן השמיים ממש מולם. המטרה שלו הוא להשיג את מאגיאנה אשר נחטפה על ידי ממלכת אזות', עיר של מכונות על. אך אש ו-וולקאניון נהיים מחוברים יחד באמצעות משהו מוזר. האם הם יצליחו לשתף פעולה ביחד ולהציל את מאגיאנה?

הפוסטר של הסרט:

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. ראשון!!!
    אני מנחש שהוא היה מתכת פיה
    אני מרגיש שלנינטגו נגמרו הרעיונות הפוקימון הזה נראה ממש רע אם לא הייתי יודע שהוא אגדי בחיים לא הייתי מנחש, העיצוב ממש גרוע ארנב מתכתי
    חוץ מזה אני די אהבתי את זה שמיוטו הוא האגדי היחיד שנוצר בידי בני אדם עד אחד זה ממש מיותר
    אבל תודה על הפירסום 🙂

  2. חשוד. מאוד חשוד.
    אין ספק שזה פוקימון חשוב, אבל אגדי? אני בספק.
    הסוד שלה הוא שהיא כנראה המפתח לטרנסורמציה של וולקאניון. אני לא יודע אם היא הפוקדור של פעם ויצרו אותה פעם כדי לתפוס פוקימון או משהו חזק (יש לה עיצוב דומה לפוקדור) או שהיא פשוט מחזיקה בתוכה את המפתח לטרנספורמציה של וולאקניון, או שהיא בכלל המפתח עצמו, מה שבטוח זה שיש לה סוג של קשר.

  3. יכול להיות שיש לו קשר להתפתחיות מגה, אני לא ראיתי את העונות האחרונות אבל אם הבנתי נכון אין הסבר להתפתחויות המגה, הבטן שלו די מזכירה את הסמל של ההתפתחות וחוץ מזה פוקימון מגה מתפתח אם יש קשר טוב בינו למאמן אז זה הגיוני שבני אדם יצרו אותו, יכול להיות שזה הסוד של מאגיאנה

  4. אני פחות אוהב את העיצוב שלו, הוא מרגיש לי מאוד עמוס בפרטים. אני חושב שפוקימון לא מבינים שדווקא הפוקימונים היותר 'פשוטים' אלה שיותר קל לזהות ולצייר בעצמך הם הפוקימנים שצריך, זו לפחות הדעה שלי.

  5. זה לא הגיוני שלפוקימון שנוצר על ידי בני אדם יהיה מגה, הרי בני אדם כיום לא גילו את הסוד של מגה התפתחות, אין מצב שהם יוכלו ליצור אותה.
    ואל תתחילו לדבר לי שטויות על מיוטו, או שאני איאלץ להפנות אתכם לתאוריה הארוכה (וגם מעניינת!) בטירוף שלי, שעוסקת במגה התפתחות, אנרגיה אינסופית ועוד.

  6. צריך לחשוב בצורה שממשיכה את קו המחשבה של יוצרי פוקימון. איזה סוד יכול להיות לפוקימון הזה שבגללו וולקאניון שונא בני האדם ירצה לרדוף אחריו? אולי הוא מסוגל להשכין שלום בין בני אדם לפוקימונים, אחרי הכל, הוא הפוקימון המעודן, ועבור וולקאניון זה לא מסתדר טוב בתוכניות.

  7. מה אני יגיד, ככל שהדורות ממשיכים העיצוב רק נהפך לפחות מושך ויותר מוזר ודוחה.
    אני לא אתפלא אם לא תהיו מרוצים מה העיצוב של ההתחלתיים של דור 7.

  8. נחשף תקציר העלילה לסרט! התקציר המעודכן שכולל את מאגיאנה!
    תרגום מאת אני.
    כשאש וחבריו ממשיכים במסעם, וולקאניון נופל מהשמיים לפניהם. המטרה של וולקאניון היא להגיע אל מאגיאנה, שנחטפה על ידי ממלכת ה"אזות'", עיר של מכונות-על. אך, ווולקאניון ואש נהיים מחוברים על ידי ????? מוזר. האם שניהם יצליחו לעבוד ביחד ולהציל את מגיאנה?!

  9. חשבתי על משהו: אם הולכים לפי התסריט של מלחמת הכוכבים, אז וולקאניון רוצה אותו בשביל שבב מידע שהוא מחזיק בתוכו, כמו עם BB-8.

  10. היטמן-חחחח חטפת לי כשאמרת שהיא דומה לדיאנסי!!חחחחח
    BlazeRedCharizard-תחלס אתה צודק(תסכימו איתו אני ראיתי את התאורייה וזה יפוצץ לכם את המח אז תעשו למח שלכם טובה ועל תגרמו לו להראות את התאורייה:)

  11. אנונימית – למה? אני אוהב כשמפוצצים לי את המוח…
    אולי אני אנסה לשווק את זה.
    זה בריא! זה חינוכי!
    בר רפאלי!
    בר רפאלי!
    בר רפאלי!
    בר רפאלי!
    בר רפאלי!
    זה הטריף את אמריקה!
    תעשו לנו לייק באינסטוש של הפייס של הזה של הפה של השם!
    עכשיו בכל החנויות!

  12. בר רפאלי לא בר רפאלי היא עשתה הסכם ממון, והפוקימון החדש ארנב רובוט שיש לו יותר רגש מבר רפאלי.

  13. מה וואט דה פאק, סתם הכנסתי את זה מעצבים את בר רפאלי כי הזכרתם אותה אז זה הזכיר לי שכמה אישה יפה שלא תהיה יכולה להיות מאד מחושבת וקרה ולעשות הסכם ממון עם בעלה. לכן הפוקימון החדש מראה יותר רגש ממנה בעניי.

  14. התכוונתי שיכול להיות שלפוקימון הזה יש קשר להתפתחויות המגה לא אמרתי שלו יש התפתחות.
    יכול להיות שהסוד שלו זה שהוא הגורם להתפתחות ובגלל זה יש רק במחוז מסויים התפתחויות מגה.
    חוץ מזה כל אגדי חייב יחוד "פוקימון התפתחות המגה" יכול להיות מגניב בנוסף היט מן חידש לי ואמר שוולקנין שונא בני אדם אם מאגיאנה הוא ההפך ממנו זה הגיוני שהוא היה חברותי והתפתחויות מגה נוצרות על ידי חברות
    הבטן שלו ממש דומה לסמל של התפתחויות המגה אז בגלל זה אני חושב כך.
    חוץ מזה כל העינין של התפתחות מגה היה יותר מידי זמן בסימן שאלה הגיע הזמן שיפתרו אותו

  15. אז עמית מה הפונטה פה זה קצת שובר את רוב מה שידענו על ההגיון של הפתחויות והתפתחויות מגה , אבל מצד שני זה לא יפתיע אותי אם התאוריה שלך בסוף תיהיה צודקת, ככל שהשנים חולפות הלוגיקה של פוקימון נחשקת ומשתנה בהתם בשביל ליצור בכל מחיר דברים חדשים. אבל הכי קשה לי לראות את יוצרי פוקימון שמים כל כך הרבה אחריות על פוקימון אחד. מה שמזכיר לי שעשו כבר משהו דומה מאד כבר בדיג׳ימון טאמרס עם קאלמון שהיה דיג׳ימון שהיה מפתח לכל ההתפתחויות.

  16. אני חושב שזה קצת מוזר שיש פוקימון שאחראי על מגה התפתחות, זה דיי שובר את כל ההיגיון. חוץ מזה, מגה התפתחות קשורה לאנרגיה אינסופית, הנשק האולטימטיבי ומלחמת שלושת אלפים השנים. ואם אתם מעונינים לדעת איך כנסו לתאוריה שהבאתי קודם.
    נ.ב. אף אחד לא הבין את הרפרנס שלי. תתבישו.
    *שיעול* קופירייטר אפס *שיעול*

  17. לא יפה לשקר.
    הפעם היחידה שמזכירים שם מגות זה כשמתארים את הפוסטר, אומרים שהוא מציג מספר מגות, כמו מגה גנגר זוהר, מגה גרדוויר זוהר ומגה אלאקזאם זוהר.
    אני משער שנראה קצת אקשן שלהם יחד עם אש גרנינג'ה לרקע הפתיח החדש, לא יכול לחכות!

  18. אני מנחש משהו- היא הופכת פוקימונים לזוהרים, היא גם קשורה לנצרות, יש לה צלב בתוך העיניים (תנסו להסתכל טוב טוב), היא נראי קשורה לג'יראצ'י, יש לו עין בבטן ולה יש עין על המצח היא תהיה או מתכת + פיה או מתכת + על חושי.
    המגות בטח יהיו אנשים שגם רוצים להשיג את מגיאנה, כמו צוות רוקט או אנשים אחרים שיתגלו הפעם ~אני לא ממש עוקב אחרי הסדרה אז אין לי מושג מי הצוות הרשע של המחוז~ אם הוא נוצר על ידי האדם לפני 500 שנה, כנראה שהייתה אז טכנולוגיה טובה, מה שאומר שהוא נוצר על ידי אחד הפרופסורים.
    ועוד משהו שקשור למה שכבר אמרתי מקודם- אני מנחש שהקרן אור שיוצאת לה מהחזה הופכת פוקימונים למוזהבים.

  19. שמוליק – אני לא חושב שהיא הופכת פוקימונים לשייניים, זה דיי מוזר…
    תכלס שיינים הם מוטציות, וזה מה שהופך אותם לנדירים.
    אם אתה תוהה מה הסיבה שהם זוהרים, כמו שאמרתי קודם, הפוקימונים האלה בדיוק, הזוהרים, הופיעו כולם בטיסיג'י לאחרונה.
    deviling – אתה בכלל יודע מה כתוב שם? זה שהמילה מגה התפתחות נמצאת במשפט לא אומר שהיא מקבלת מגה.
    המשפט אומר:"נוספה תמונה חדשה למגזין שמראה מספר מגה התפתחויות יחד עם מגיאנה וולקאניון."
    פעם הבאה תבדוק את האנגלית שלך לפני שאתה בא ומכריז הכרזות.
    אם בכלל טרחת לקרוא את המשפט ולא הסקת שיש לו מגה מזה שכתוב במשפט את השם שלו והמילה מגה התפתחות.

  20. יש הרבה שאמרו שהעיצוב של פוקימונים נהיה פחות טוב אבל זה לא כזה נכון לדעתי כי בדור שני למשל אין פוקימונים התחלתיים יפים אבל בשלישי הם הרבה יותר יפים וזאת הוכחה שהם לא נהיים פחות יפים

  21. הצורה השלמה של זייגארד אמורה לעשות את הופעת הבכורה שלה בסרט הזה. כנראה שהיא תופיע פה לפני שהיא תופיע באנימה.

  22. איך בני האדם יכולים ליצור פוקימון ואם הם כן יכולים ליצור אותו אז אני רוצה 400 פריטים של מאגיאנה

  23. דווקא אם הוא נוצר על ידי בני האדם, זה הגיוני שהוא יהפוך פוקימונים לשיינים, אם שיינים הם נדירים אז הם גם יקרים וכמו כל בן אדם, אני די בטוח שאף אחד לא ירצה להרוויח כסף, אנשים רוצים שיהיה להם את הכי טוב, לכן הם יצרו את הפוקימון הזה, או מכונה שהופכת פוקימונים לשיינים בגוף של פוקימון. יכול להיות שיש הפרעות עם המכונה ולכן וולקניון רודף אחריו… :S אין לי כמעט מושג על וולקאניון חוץ מזה שעד לפני חצי שנה או פחות לא היה בטוח בכלל שהוא קיים :S

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *