סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: המרדף אחר הזהב!

בסוף החודש הנוכחי אנחנו נחגוג 20 שנה לפוקימון. אני רוצה להספיק לעשות כמה דברים עד אז, כמו לדוגמה: לפרסם את הפוקידע של הדור הראשון, כי אז תוכלו להיעזר בדפים האלה כשיצאו המשחקים "פוקימון אדום וכחול". אני גם רוצה לפרסם את כל ההיסטוריה של פוקימון ב20 שנים האחרונות, כי זה מעניין. מלבד זה, אני גם רוצה להמשיך ולפרסם רשומות כרגיל, כי אם מישהו לא אוהב את הפרויקטים האלה, אז הוא לא צריך להיענש בגלל ההחלטות שלי. וזה אומר את הדבר הבא:

בשבועיים הבאים הולך להיות פה בלגאן, הרבה בלגאן, וזה אומר שבכל יום יפורסמו כשמונה רשומות שונות. אני לא מבטיח שאני אצליח לעמוד בזה. יהיו ימים שבהם אני ארצה לזרוק זין ולומר – "כוס אמק האתר המזדיין הזה", וזה חלק מהעניין. אבל בגדול, זו התוכנית שלי. אתם יכולים לעזור בדרך אחת בלבד: להיכנס לאתר ולהגיב לשטויות שאני מפרסם שמונה פעמים ביום. זו תהיה זריקת המוטיביציה הכי טובה שאתם יכולים לתת לי, ואני אעריך ואוהב אתכם אם תעשו את זה.

אז הנה הלו"ז: אנחנו נמצאים מבחינת פרסום בערך בפוקימון מספר 75, מה שאומר שנותר לנו עוד 76 פוקימונים. 76 חלקי 14 ימים יוצא קצת מעל ל5, וזה אומר שנפרסם 5 דפי פוקידע ביום. בנוסף לכך, יש את הרשומה של ההיסטוריה של פוקימון, עד כה הספקנו עד שנת 2000, יש עוד 16 שנים לסקר וזה אומר שעלינו להוסיף עוד רשומה לכל יום בשבועיים הקרובים. תוסיפו לזה 1-2 רשומות בכל יום – סיפורים, מדריכים, חדשות, סיקורים וחרא שהיטמן מפרסם ויש לנו עוד שתי רשומות ביום. עכשיו בואו נעשה קצת חשבון: 5 ועוד 1 ועוד 2 שווה 8, שמונה, או במילים עדינות יותר: "כוס אמק, החור של התחת שלי כואב רק מלחשוב על כמות העבודה שהפלתי על עצמי כרגע". אבל זה מה יש, תתרגלו!

מתחילים ביום ראשון ועד אז שיר:

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. קול היטמן,
    תמשיך כך!
    ואני נודרת שאכנס לאתר יותר עכשיו!
    למרות שאני כבר נכנסת פעמיים בצהריים ובבוקר אם יש לי זמן…
    תמשיך כך!

  2. זה כאב ראש אמיתי הפוקידע. אני זוכר שעזרתי לך עוד רק בסקשן של המתקפות בפחות מ-20 פוקימונים, זה היה ממש אבל ממש מעצבן. בהצלחה!

  3. היטמן, יש מצב שאתה עסוק מדי כדי לקרוא את זה, וכמובן שעם כל הבלאגן של הרשומות עכשיו לא יהיה לך זמן לזה, אבל אני מציע לך עכשיו רעיון לפרויידט דיי מגניב שנוכל לעשות אחרי כל הבלאגן של 20 שנה לפוקימון. או אולי לכבוד הבלאגן הזה.
    אני חושב שנוכל לעשות קאבר בעברית לשיר פתיחה של אקס ו-וואי. להזכירך, זהו רימיקס (מעולה) של הפתיח הראשון, והוא לדעתי מסמל לידה מחדש של הפרנצ'ייז. אז אני חושב שאפשר לעשות לכבוד העשרים שנה לפוקימון קאבר בעברית לשיר הזה – הרי את המילים יש לנו, אלה המילים של הפתיח הראשון, כל מה שאנחנו צריכים זה למצוא גרסת קריוקי לשיר (אני משער שזאת לא תהיה בעיה) ולמצוא קול טוב שוכל לשיר את זה. אני בטוח שיש לנו כמה קולות מגניבים בקהילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *