סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משחק העיר לבנדר: הוראות משחק וחלוקת תפקידים!

מטרת המשחק:
במשחק העיר לבנדר יש שתי קבוצות: הטובים והרעים. מטרת המשחק היא להביס את הקבוצה היריבה.

Espurr

איך מנצחים?
– עבור הקבוצה הטובה: חשיפת כל הרוצחים וסקילתם באבנים!
– עבור הקבוצה הרעה: רציחתם של מספיק אנשים כך שמספר האזרחים יהיה שווה למספר הרוצחים!

Espurr

חלוקת תפקידים:
מרוב ההתלהבות שכחתי לבקש מכם פרטי "צור קשר" בהרשמה, אבל זה יצא לטובה כי ככה אוכל לבדוק מי רציני ומי באמת רוצה לשחק. כדי להעניק לכם תפקידים, אני צריך שתצרו איתי קשר. יש לכם עד השעה 22:00 בלילה. לאחר שתשלחו מייל, אוכל לגלות לכם מה התפקיד שלכם במשחק. אל דאגה, אתם יכולים לפתוח חשבון מייל מזויף אם אתם מפחדים לחשוף את עצמכם, כך שכולם יוכלו להשתתף במשחק.

התפקיד שיינתן לכם הוא אישי ואסור לכם לגלות אותו לאף אחד במהלך המשחק. הצלחת המשחק כולו תלויה בסודיות הזו.

אז מבלי לבזבז יותר מדי מילים, המייל שלי הוא – Hitman.is.hart@gmail.com. רק בבקשה לציין את השם שאיתו נרשמתם למשחק. מי שלא ישלח לי מייל עד שעה 22:00, או שישלח לי מייל מאוחר מדי, לא יוכל לקבל תפקיד ומכאן גם לא יוכל להיות חלק מהמשחק.

Espurr

תפקידים:
במידה ואמרתי לכם שאתם רוצחים, אז התפקיד שלכם הוא לרצוח את תושבי העיירה מבלי שאף אחד יגלה שאתם הרוצחים. התפקיד שלכם הוא כפול: גם לרצוח את שאר התושבים, וגם לגרום להם לחשוב שאתם סתם אזרחים פשוטים חפים מפשע. זהו תפקיד מסוכן ומאתגר, כי במידה ותכשלו בו, ושאר תושבי העיירה ידעו את זהותכם, ואז דינכם ייחרץ לרעה ויסקלו אתכם.

במידה ואמרתי לכם שאתם אזרחים, אז התפקיד שלכם הוא לנסות ולאתר את הרוצחים שמסתובבים בעיירה. התפקיד שלכם הוא מלא באחריות, כי יכולים להיות מקרים שבהם תטעו ותרצחו בטעות אזרחים אחרים. במקרים נוספים, אם תתמהמהו ולא תמהרו לפעול, זה יתן לרוצחים את האפשרות לגרום לכם לשלם על הטעויות שלכם.

במידה ואמרתי לכם שאתם רופאים, אז יש לכם תפקיד מיוחד במינו – להגן על האזרחים חפי הפשע. הרופא הוא אזרח אך בנוסף להיותו כזה, יש לו את האפשרות להגן על אדם אחד בכל יום ולהציל אותו מפגיעה של הרוצחים. אם הרוצחים ינסו לפגוע באותו אדם, אז האדם הזה ישאר בחיים, תודות לעזרה של הרופא. אם הרוצחים יבחרו לרצוח אדם אחר, אז הרופא הציל מישהו שלא היה צריך את עזרתו. והמקרה הגרוע ביותר הוא כאשר רופא בוחר להציל מישהו והוא מתגלה בסופו של דבר כרוצח.

במידה ואמרתי לכם שאתם שוטרים, אז גם לכם יש תפקיד מיוחד במינו – לנסות ולאתר את הרוצחים. השוטר הוא אזרח אך בנוסף להיותו כזה, יש לו את האפשרות לברר את זהותו של אדם אחד בכל יום. במידה והשוטר בוחר לברר את זהותו של אזרח, אז הוא בזבז את תפקידו לשווא. במידה והשוטר בוחר לברר את זהותו של רוצח, אז הוא התקדם צעד אחד נוסף בדרך למטרה. העניין הוא כזה: על השוטר מוטלת האחריות לחשוף את המידע שהוא קיבל מבלי לחשוף שהוא שוטר, אחרת הרוצחים יהרגו אותו.

Espurr

מהלך המשחק:
את המשחק כולם מתחילים ביום שני, 14.3.2016, בטופיק שאפתח במיוחד לכבוד היום הראשון של המשחק, וזאת לאחר שחילקתי לכם את התפקידים. מבנה המשחק בנוי על פי יממות, כך שיש לכם 24 שעות מהרגע שהמשחק מתחיל כדי למצוא אשם ולרצוח אותו. אני משער שהמשחק יתחיל בשיחה יומיומית ותוך כדי השיחות יתחילו לעלות חשדות. אחרי כמה חילופי דברים כל אחד מכם יחליט את מי הוא מעמיד לדין. את ההחלטה שלכם אתם רושמים באזור התגובות. המשחק מנוהל על פי זמן, ובתום הזמן הזה אני מברר נגד מי יש הכי הרבה קולות והוא ירצח.

שימו לב: מותר לשנות את ההצבעות שלכם במהלך היממה, אבל הקול האחרון שתכתבו בתגובות הוא זה שיחשב. 

בתום ה24 שעות ירצח האדם אותו העמדתם לדין וזהותו תיחשף: בין אם הוא רוצח, אזרח, שוטר או רופא.

אותו אחד שנרצח מתבקש לא להגיב יותר במשחק.

מאותה נקודה ולמשך 24 השעות הקרובות היום יהפך ללילה. ביממה הזו הרוצחים יצאו מתחפושות האזרחים שלהם ויתכננו את הרצח הבא שלהם. הרוצחים ישלחו לי במייל פרטי בלבד את המועמד הבא שלהם לרציחה ומי שיקבל הכי הרבה קולות יתלה במרכז העיר ביממה שלאחר מכן.

היממה הזו משמשת גם את השוטר והרופא. השוטר יפנה אלי במייל פרטי בניסיון לגלות את זהותו של מישהו במשחק. והרופא יפנה אלי במייל פרטי בניסיון להגן על מישהו שהוא רוצה להציל. אבל הוא לא יכול להציל את עצמו או את אותו אדם פעמיים ברצף.

לאחר 24 שעות תיחשף זהותו של האדם שנרצח על ידי הרוצחים ואז הלילה יתחלף ליום. מאותו רגע ואילך יש לכל השחקנים (האזרחים והרוצחים שמתחפשים לאזרחים) 24 שעות להעמיד את החשוד הבא שלהם לסקילה. וכך המשחק ישוחק עד שאחת מהקבוצות תוכרז כמנצחת.

Espurr

איך זה יתבצע בשטח:
יום שני ולמשך היממה שלאחר מכן – כולם משחקים באתר ומנסים לברר מיהו הרוצח.
יום שלישי – אותו אדם שנבחר על פי רוב – נרצח, וזהותו נחשפת: אזרח, רוצח, שוטר או רופא.
יום שלישי ולמשך היממה שלאחר מכן – לילה יורד. רוצחים מבצעים רצח. שוטר ורופא מנסים לעזור לצד שלהם.
יום רביעי – נחשף זהותו של האזרח שנרצח על ידי הרוצחים. היום עולה. וכולם משחקים באתר ומנסים לברר מיהו הרוצח.
וכך הלאה.

אם יש שאלות, נא לשאול אותם בתגובות לטופיק הזה. אני לא אענה בשום מקום אחר, פשוט כי הן נוהגות לחזור על עצמן.

Espurr

הוראות חשובות:
– את כל המשחק אתם עושים אך ורק באזור התגובות של הרשומה היומית. לא בצ'אטוט, לא בסקייפ ולא בשום מקום אחר. 

– הסעיפים הבאים נעשים רק במייל:
1) שוטר חייב לבקש ממני את זהותו של אדם שהוא רוצה לברר את תפקידו במייל בלבד. לא באתר.
2) רופא חייב לבקש להגן על אדם אחר שהוא רוצה להציל מידיהם של הרוצחים במייל בלבד. לא באתר.
3) רוצחים שולחים את שם הקורבן הלילי שלהם במייל בלבד. לא באתר.

– אסור לכם לחשוף את התפקיד שלכם במהלך המשחק. בבקשה, אני לא רוצה להגיע למצב שאני מעניש אנשים.

– במידה ויצאתם מהמשחק ונרצחתם, עשו לאחרים טובה ותנו להם להמשיך במשחק ולהנות ממנו. שוב, אני לא רוצה להגיע לסיטואציות לא נעימות.

– אם למישהו יש רצון לפרוש במהלך המשחק, נא לעשות את זה מולי במייל בלבד. פרישה בפומבי תוביל לבאן מהאתר.

Espurr

מחכה למיילים שלכם,
רוח הרפאים של אספור ז"ל.

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. נשמע נחמד אף פעם לי יצא לי לשחק במשהו דומה
    רק לא הבנתי משהו אמרתה לנו לבחור פוקימון ברשומה הקודמת איך זה יקח חלק במשחק?

  2. אני די חדש באתר יחסית אז אתה יכול בבקשה להסביר קצת יותר? כלום איך אם אני רוצח אז איך אני רוצח? אם אני אזרח איך אני יכול לגלות רוצח? בבקשה תסביר לי!!!

  3. מגניב בטירוףףףףף רק יוסי, מה עושים האזרחים? ואם אני רוצח/שוטר/רופא אני גם כותב בכל נושא מישהו שאני חושב שהוא רוצח? זה מה שהבנתי בערך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *