סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיקור קרבי: אספיאון / Espeon – עדו

 סיקור קרבי: אספיאון / Espeon 

שלום, שמי עדו, אבל אתם מוזמנים לקרוא לי blue, וזה הסיקור הראשון שלי. היום אנחנו נדבר על אספיאון שהוצג לעולם לראשונה במשחקי הדור השני, ההתפתחות של איוי (אחת מתוך 8), והאיוילושן האהוב עליי, אז בלי שום עיכובים, בואו נתחיל בסיקור!

Espeon

סוג: על-חושי

יכולות: Synchronize / Magic Bounce

חיים: 65
התקפה: 65
הגנה: 60
התקפה מיוחדת: 130
הגנה מיוחדת: 95
מהירות: 110

 חולשות: מה שיש לנו כאן זה פוקימון שמצד אחד לא בדיוק עמיד בפני מתקפות פיזיות, סטטוס החיים גם לא כל כך מרשים, וההתקפה שלו לא גבוהה.

 חוזקות: מצד שני יש לנו כאן מפלצת של התקפה מיוחדת, עם 130 התקפה מיוחדת, וכדי להוסיף לזה, 110 מהירות, מה שהופך אותו לרוצח מהיר במיוחד (ולחכמולוגים שביניכם, הנה המונח הלועזי: fast special sweeper). ההגנה המיוחדת גם מוסיפה לו קצת עמידות בפני סוגי אופל ורוח שמאוד מציקים לו.

 מה אני אוהב בפוקימון הזה: אספיאון הוא פוקימון מהיר יחסית עם גישה למכות מאוד חזקות אשר יעשו נזק נכבד ליריב, אבל בלי אסטרטגיה טובה, הוא יעוף לכם מהזירה מהר מאוד, ובשביל שזה לא ייקרה יש לנו את החלק השני של הסיקור של אספיאון.

סיקור קרבי: רוב האנשים יריצו את אספיאון עם מתקפות כמו: Calm mind, Morning sun וכל המתקפות האלו שיהפכו אותו לעמיד יותר, אני לא אומר שזה לא טוב, אני רק אומר שזו לא הדרך שאני אוהב להשתמש בו. אני נתתי לאספיאון את ההזדמנות להיות הרוצח שהוא נועד להיות!

Espeon @ Choice Specs
Ability: Magic Bounce
EVs: 4 HP / 252 SpA / 252 Spe
Timid Nature
– Psychic
– Dazzling Gleam
– Shadow Ball
– Trick

 איך הסט הזה עובד: דבר ראשון, אני אוהב להוציא את אספיאון ראשון בכדי למנוע מסכלי כניסה. היכולת המיוחדת שלו תקפיץ אותם אל היריב ותעשה להם בלגאן ענק (רובם אפילו יעשו Rage Quit בפוקימון שואודאון). בתור הבא אנחנו נשתמש במכה Trick אשר תעביר את החפץ שיש לאספיאון (במקרה הזה Choice Specs) ויקבל בתמורתו את החפץ שיש ליריב. הסט הזה של אספיאון יכול לרוץ עם מגוון חפצים נפוצים במשחק כגון: leftovers, life orb, sitrus berry וכולי. שוב, זהה יכול לעשות המון בלגאן לפוקימונים שיתחילו את התור הראשון שלהם בהעלאת הסטטוסים שלהם, וזה יתקע אותם בין שתי אופציות: להחליף לפוקימון אחר או להמשיך ולהישאר בתור הזה.  לאחר התור הזה, אתם מוזמנים להספים את המכות Psychic, Shadow Ball ו-Dazzling Gleam. הטקטיקה הזאת אמורה לעזור לכם מול המון צוותים אשר מבוססים על העלאת סטטים או על מסכלי כניסה.

 שימו לב: עדיף להריץ עם אספיאון פוקימונים אשר יוכלו לכסות את רוב החולשות שלו, כמו: אזומריל והונצ'קרו.

מקווה שעזרתי, עדו 

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. יאי אספיאוןןן אני לא מאמנת ev או iv אז אין לי ממש מושג בזה אבל אמרת את זה בצורה מסודרת שאפילו אני הבנתי:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *