סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מידע חדש על פוקימון GO!

טייל בין העולם האמיתי לעולם הפוקימונים באמצעות "פוקימון GO" דרך המכשיר הסלולרי שלך! עם משחק זה אתה יכול למצוא פוקימונים בכל רחבי העולם! המשחק משתמש במיקומים אמיתיים, וזאת על מנת ששחקנים יטיילו בכל רחבי העולם בכדי לתפוס את כולם. לדוגמה: ניו יורק, יפן, פריס ועוד.

בזמן שאתה משוטט, הסלולרי שלך יתחיל לרטוט, וזה יודיע לך על הימצאו של פוקימון בסביבתך. השתמש בסמארטפון כדי לכוון את הפוקדור ואז השתמש במסך המגע כדי לנסות ללכוד את הפוקימון. היזהר, או שהפוקימון יברח!

בנוסף לכל זה, תוכל למצוא חנויות פוקימון במיקומים מעניינים, כמו: אתרים היסטוריים, מקומות תרבותיים או אנדרטאות ושם תוכל לאסוף פוקדורים ומוצרים אחרים.

ב"פוקימון GO" תוכל לעלות רמות בתור מאמן פוקימונים, וככל שתעשה את זה – כך הסיכויים שלך לתפוס פוקימונים טובים יותר יהיה גבוה יותר מצד אחד, ומצד שני זה יעזור לך להשיג מוצרים טובים יותר. המטרה הסופית שלך היא כמובן להשלים את הפוקידע, ולהיות מאמן הפוקימונים הטוב ביותר.

יש דרכים נוספות להוסיף פוקימונים לשישייה שלך. אם תתפוס כמות גדולה של פוקימונים מאותו סוג, תוכל לפתח אחד מהם. אם תטייל מספיק רחוק, תוכל למצוא ביצים של פוקימונים שאותם תוכל להבקיע אם תמשיך ללכת כמות מספקת של צעדים. ביצי פוקימונים מבטיחים לך מפגש עם פוקימונים שטרם ראית!

פוקימונים פראיים יופיעו במקומות מסוימים באיזור המגורים שלך. לדוגמה, פוקימוני מים יופיעו ליד אגמים או אוקיינוסים. ובאותה מידה – אם תלך רחוק מהבית שלך, זה מבטיח שתראה פוקימונים שאין בשכונה שלך.

בשלב מסוים במשחק אתה תתבקש להצטרף לאחד משלושה צוותים. ברגע שתעשה את זה, תוכל להקצות פוקימונים למקומות כמו מכונים ריקים, או למקומות שבהם חברי הצוות שלך כבר שמו בהם את הפוקימונים שלהם. בדומה לחנויות, גם מכונים יכולים להימצא במקומות אמיתיים. כל מאמן יכול לשים רק פוקימון אחד במכון וזה יעודד אנשים לשתף פעולה, לעשות עבודת צוות, ולחזק את הגנת הקבוצה.

אם מכון כבר נתפס על ידי קבוצה אחרת, אתה יכול לאתגר את המכון על ידי שימוש בפוקימונים שלך. זה סוג אחד של קרבות, ומי שמנצח בקרבות – תופס שליטה במכון.

ישנם אתגרים רבים בקטגוריות רבות. חלקן כבר פירטנו כאן, כמו: לחקור, לתפוס פוקימונים ולהלחם. באמצעות שלוש מטרות אלה, תוכלו להרוויח מדליות אשר יופיעו בכרטיס מאמן שלך. המטרה שלך היא להשיג כמה שיותר מדליות!

מכשיר ה"פוקימון GO פלוס" מאפשר לשחקנים לשחק במשחק מבלי להסתכל כל הזמן בסמארטפון שלהם. הוא מתחבר לסלולרי באמצעות בלו-טות', ומודיע למאמן על אירועים במשחקים, כמו: הופעה של פוקימון. אביזר זה יגיע לחנויות בשלב מאוחר יותר.

כעת המשחק נבדק על ידי הקהל היפני בלבד בבטא זמנית, וזאת מאחר והוא עדיין בתהליכי פיתוח. האפליקציה, השפות, העיצוב והמראה הסופי עדיין לא גמורים! קצת סבלנות ומידע על המשחק הזה ייחשף בקרוב!

לצד זה, אפשר כעת לספר שכאשר המשחק יצא לאור, יהיה ניתן להוריד אותו בחינם אין כסף בכל חנות אפליקציות. כמו כן, תהיה אפשרות לרכוש דברים כמו פוקדורים וחפצים אחרים מהאפליקציה במידה ומישהו יהיה מעוניין לשלם כסף נוסף.

   

פוסטים קשורים

32 תגובות

  1. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    בטח המקומות ההיסטוריים שבהם אנחנו נקבל מכונים חנויות ודברים כאלו זה:
    מצדה
    ירושלים העתיקה
    יש מצב יפו העתיקה אבל לא נראלי
    מערת המכפלה
    מה שאומר: אם אתה לא גר בירושלים או יפו אתה נדפקת מבחינת מוצרים חדשים

  2. או מצויין שהיא תהיה חינמית, זה יוכל להביא הרבה אנשים חדשים לתחום הפוקימון כאילו שאין להם טרי די אס, מהלך חכם של נינטנדו, חששתי שהאפליקציה הזו תהיה "משאבת כסף" אבל כמו שזה נראה עכשיו הם הולכים בשדרך אחרת ונכונה

  3. אז זה לא מכונים אמיתיים??חבל רציתי לזכות בתגים מצד שני אולי הקהילה פה תארגן משהוא דומה וטורנירים

  4. כן אבל כנראה שאנחנו נהיה התחנה הסופית, ב2016 זה לא יגיע אלינו. למרות שאני מקווה שאני טועה

  5. אותי בעיקר מטריד אם המאמנים יהיו חייבים להוציא כסף אמיתי על המשחק הזה מעבר לעלות הראשונית של האפליקציה. אני מקווה שזו לא המשמעות של חנויות פוקימונים ושיהיה כסף משחקי, כי כבר עדיף שהאפליקציה לא תהיה חינמית.
    בקשר למגוון האתרים ההיסטוריים שיש בארץ – לנסוע לתל-אביב או לירושלים מכול מקום בארץ זה ממש בקטנה לעומת מרחקים עצומים שקיימים בארצות אחרות, אפילו בתוך ערים.

  6. אני גר בצפון כל הדברים הטובים לא יהיו ליד העיר שלי אבל המשחק נשמע מדהים!!!!
    ושאלה להיט מן אתה תעשה טורניר של pokemon go?

  7. כנראה שיהיה קל למצוא סקווירטל ובלבאזור. (גם בסרטון שהיה לפני כמה ימים היה בלבאזור)

  8. בוייזל זה לא הגירסה האחרונה זה רק הבטה

    מקווה שישתרגו את זה….

    אגב יש תאריך !!! 16\4\20

  9. היט אמרו באתר אחד שיהיה חנות אינטרנט

    ואגב מישהוא יודע אפוה אפשר להסיג את הבטה

  10. אולי אנשים בישראל יגידו ת'מקומות היסטוריים וגם כולם מכירים את ירושלים העתיקה אולי היפנים לא
    אבל האמריקאים כן כי הם נוצרים ויש נינטנדו אמריקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *