סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות 24.3.2016 – שיא גינס חדש, טורניר פורים בפריק, אבן דרך משמעותית, הארוקון והפרסים שיחולקו בבינגו של כנס מפלצות כיס!

1. שיא גינס חדש – נראה שהחבר'ה בחברת פוקימון לא נחים על זרי הדפנה. לאחרונה התבשרנו כי הם שברו את שיא גינס לפסיפס הגדול ביותר בעולם שנבנה מקלפים. גודל התוצאה הסופית הוא 71.54 מטר מרובע. היצירה נבנתה מ13,000 קלפי פוקימון. פיקאצ'ו שליטה!

2. פריק – כפי שפרסמנו לכם באתר, חנות פריק ניהלה השבוע את טורניר הקלפים הגדול שלהם לכבוד חג פורים. אנחנו שמחים לדווח ש31 שחקנים לקחו חלק בחגיגה הזאתי. במקומות הראשונים הגיעו השחקנים מאור [1] ודניאל [2]. כל הכבוד!

3. 200 מיליון עותקים – אתר סרבי דיווח שחברת פוקימון הגיעה לאבן דרך חשובה. נכון ל27.2.2016 נמכרו מעל ל200 מיליון עותקים ממשחקי פוקימון המרכזיים. זה 200,000,000 אם כותבים את כל המספרים. וזה לא הכל, כי אם נחשיב גם את משחקי הצד, אז המספר עולה ל279 מיליון עותקים. איזה יופי!

4. הארוקון – היום נערך כנס הארוקון לשנת 2016. בשונה משנה שעברה, הפעם הורגש שהגיעו פחות אנשים לכנס. אולי זה בגלל המרחק, אולי בגלל המחיר ואולי זה בגלל המצב הבטחוני. על כל פנים, יצא לי לפגוש את כל החברים הנהדרים מהקהילה, לפרסם את הכנס ולקנות לכם את הפרסים לבינגו.

5. פרסים לבינגו – אפרופו פרסים לבינגו. אני רציתי להעניק לאנשים שאין להם קונסולה או קלפים את האפשרות לזכות בפרסים. כמובן שיש את החידון הגדול, ואת תחרות התחפושות, אבל שני אלה דורשים השקעה וידע. ואם מישהו סתם בא כדי לשמוע הרצאה, גם לו מגיעה ההזדמנות לזכות בפרס, וכאן הבינגו נכנס לתמונה. הנה הפרסים המובטחים:

(אל דאגה, גם אם לא תזכו בבינגו, יהיה אפשר למצוא את המוצרים האלה ואחרים בדוכנים של הכנס)

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. וואו, כמה יוצרי פוקימון משועממים שהם שוברים שיא עולמי?
    חחח סתם, אבל זה פשוט אדיר!
    ואני לא יכולה לחכות לכנס, זה מרגיש כמו אלפיים שנה

  2. לא הצלחתי להיכנס לצור קשר אז אני יכתוב את זה פה, יש לי שאלה ובתור מומחי פוקימון וזה חשבתי שתוכלו לענות לי עליה אני רוצה לקנות חבילות של קלפים של פוקימון כגון Red & Blue Charizard EX Box,Celebi Mythical Collection Box,Mew Mythical Collection Box,hiny Mega Gyarados Collection Box ולא מוכרים את זה בארץ בפריק אז אתם מכירים אתר שמוכר את הקלפים ועושה משלוח (לא חייב להיות בחינם) לישראל? ושהוא לא איי ביי ואמזון לא עושים משלוחים לישראל אז גם לא הם אז אם במקרה אתם מכירים איזשהו אתר תכתבו אותו מתחת לתגובה הזאת מקווה שתצליחו לעזור לי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *