סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון סוג שיינינג / אמיר

היום אני אדבר על סוג שיינינג (Shining) במשחק הקלפים של פוקימון. מדובר בסוג הנדיר ביותר של קלפים והוא עוקף אפילו את סוג קריסטל. אני רואה בו את אחד הסוגים הקלאסיים במשחק. הוא מסומן ב3 כוכבים במקום הסימנים הרגילים שאנחנו רגילים לראות, כמו: כוכב אחד, עיגול או מרובע. סימן זה מופיע בפינה הימנית התחתונה של הקלף. סוג זה יצא בסט Neo Revelation ובסט Neo Destiny שנחשב עד היום לאחד הסטים הכי יקרים בכל הTCG. למען האמת, זה כמעט בלתי אפשרי להשיג בוסטר בוקס של הסט הזה, על אחת כמה וכמה קלפים מהמהדורה הראשונה. עוד קלף מעניין בהקשר הזה הוא של מיו שיצא רק ביפנית כפרומו במגזין הידוע קורו-קורו.

– – – – –

"ניאו רבליישן" (Neo Revelation) הוא הסט ה-10 של משחק קלפי ההחלפה של פוקימון. סט זה מכיל 66 קלפים והוא ראה אור ב-21.9.2001 בארה"ב. סמל החפיסה מציג את עזיבתם של הפוקימונים האגדיים אנטיי, ראיקו וסויקון מהמגדל השרוף. נכון לסט זה, יש יצוג אחד לפחות של כל 251 הפוקימונים הראשונים, כולל סלבי. סט זה כולל עוד שלושה פוקימוני אנון, שהוצגו לראשונה ב"ניאו דיסקברי". כמו כן, סט זה מכיל לראשונה את הופעתם של פוקימונים מסוג שיינינג. מסורת זו לא ארכה ימים והם הוצגו עד סט "ניאו דסטני".

– – – – –

"ניאו דסטני" (Neo Destiny) הוא שם חבילת הקלפים ה-11 של פוקימון. סט זה יצא לאור בארה"ב בתאריך 28.2.2002 והוא מכיל 113 קלפים. בדומה לסט הרביעי בסדרה הראשית, גם משחק זה מכיל פוקימונים אפלים. אך לעומת הסט המקורי, הפעם הם מאוזנים על ידי פוקימוני אור. סמל החפיסה הוא ניצוץ כחול מעל ניצוץ לבן, אולי במטרה להצביע על פוקימוני החושך והאור שמאפיינים סט זה. עם פרסומה של חפיסה זו, כמעט וכל פוקימוני האנון קיבלו קלף משחק החלפה, פרט לאותיות R ו-J.

– – – – –

תמונות של הקלפים:

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. זה כמו שייני רק בקלפים, לא? מה הביג דיל?
    וכל אנון קיבל קלף? בנאדם, זה הרבה קלפים. מה לכל קלף יש ציור שונה או שזה אותו ציור רק שמחליפים את האות של האנון?

  2. היטמן יש לך טעות בסיקור שלי. השיינינג מיו הוא פרומו במגזין הידוע "קורוקורו" דבר שלא צויין בסיקור הזה אך צויין בסיקור המקורי שלי בבאנדיטו.

  3. BlazeRedCharizard קלפים שיינים הם ביג דיל בקלפים מכיוון שהם לא מודפים בעל סט וכאשר הם כן מודפסים הם נדירים מאוד ובדרך כלל גם יקרים מאוד.

  4. אמיר, העניין תוקן. אני תמיד לומד ממך כל כך הרבה. תודה! עשית לי חשק למצוא את כל הקלפים האלה!

  5. למה אין לצאריזאר ולשאר הפוקימונים המפותחים תמונה של ההתפתחות הקודמת שלהם? אפשר לזמן אותם גם לי פיתוח?

  6. עמית כמו האי אקסים בימינו קלפים אלו הודפסו כבייסיקים ויכולת לזמן אותם בתור הראשון ולכן לא מצוינים ההתפתחויות הקודמות שלהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *