סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מסר אישי מהיטמן: ברצוני לשים חיוכים על פרצופים של אנשים!!!

כבר הרבה זמן שלא כתבתי לכם את מה שאני מרגיש, ואת מה שיש לי על הלב. אני משער שקצת קשה לי להיפתח בצורה הזו. הרבה פעמים אני מרגיש יותר נוח להישאר מקצועי ולעשות את העדכונים האלה רק על פוקימון. אבל היום יש לי משהו מאוד חשוב לדבר אתכם עליו – בעוד שמונה ימים יערך כנס מפלצות כיס. אני אהיה כן אתכם מההתחלה ואתוודה – אני מאוד מתרגש. זו הפעם הראשונה שאני ממש מתרגש מפרויקט כלשהו שאני שותף לו, והייתי חלק בהרבה יוזמות בתקופה הקצרה שאני עוסק בתחום הכנסים.

הכל התחיל אי שם ב2013 אז החלטתי לתת יד, כלומר – לפרסם, לעזור ולסקר את ליגת פריק. התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה, וגם כיום, בשנת 2016, הליגה הזו עדיין קיימת. ואם מסתכלים על הסיכומים של הטורנירים האחרונים שנערכו שם, אז אפשר לומר שהיא חזקה מתמיד! אני ידעתי שזה רק הצעד הראשון והחלטתי לקדם את פריק גם בפרסום, לקנות חבילות בוסטרים לשחקנים שלא יכלו להרשות לעצמם את הקלפים הללו, ומדי פעם גם מימנתי מכספי האישי את השתתפותם של שחקנים כאלה ואחרים. רציתי לעשות את כל מה שניתן כדי שזה יצליח.

הצעד הבא היה להפיץ את ידיעותיי ברבים. נרשמתי להעביר את ההרצאה הראשונה שלי בתחום האנימה בכנס נאטוסו קון. הקו המנחה שלי היה פשוט להדביק אנשים אחרים בחיידק ששמו פוקימון, אולי גם להפיץ את השמועה שהמוצר עדיין קיים ולבסוף – ואם זה לא מוגזם מדי – לפרסם את הגופים שהייתי שותף להם. ההיענות הייתה מדהימה. אני מאמין שרק בזכות זה החלטתי להמשיך ולקדם את הקהילה. זו גם הייתה נקודת הזמן שבה החלטתי להעביר הרצאה בהארוקון 2014.

בשנייה שהארוקון הסתיים, הבנתי שזה לא מספיק לי. היה לי חזון! רציתי כנס שלם שיהיה מוקדש לפוקימון! ידעתי שזה לא יהיה קל והתחלתי לאסוף רעיונות, אנשים וכסף. התוצאה הסופית הייתה חובבנית, אבל בשבילנו זה היה מושלם! אני ידעתי שאנשים יצאו משם עם חיוך על הפנים וזה היה שווה את הכל! התגובות שקיבלתי נשארו איתי עד היום, והנה דוגמה אחת: "הילד שלי לא מרגיש שייך, וזה רלוונטי גם בקרב החברים שלו וגם בבית הספר ולפעמים גם בבית. אני חייבת לומר שלראשונה בחייו הוא הרגיש שייכות בכנס שלך וזה פשוט מדהים ואתה בן אדם מדהים ואני מודה לך מקרב לב."

אני מאמין שכבר שבוע לאחר מכן הזמנתי שוב את האשכול לכנס השני של האתר, אבל זה לא הפסיק שם. אנשים פנו אלי בבקשה לפתוח ליגת VGC, עזרתי בכל מה שיכולתי מבחינת פרסום, הקמה ושידוך בין אנשים כשליגת נקסוס קמה לחיים, והצעתי את שירותי כמרצה בכנס הארוקון 2015. דברים באמת לא יכלו להיות יותר טובים מזה! אני חושב שרק כאשר כנס מפלצות כיס 2 יצא לדרך, ראינו עד לאיפה אפשר להגיע אם רק רוצים. הכנס – לכל מי ששאל – היה הצלחה מטאורית! אנשים נהנו, האגדה על קלדאו קמה לחיים, קרין מטופ גיק התארחה אצלנו. זה באמת היה רגע שנחקק אצלי עמוק בלב.

לאחר מכן המשכתי לקדם את פעילות הקהילה בכל כנס שיכולתי לשים עליו את היד. נרשמתי לכנס סאמר קון כאחראי תוכן של חדר פוקימון, ניסיתי להיכנס לכנס הגיימינג הכי גדול של הקיץ, ייסדתי את יום הטורנירים של נקסוס בחג השבועות, הצעתי לכאמ"י את האפשרות להריץ טורניר קלפי פוקימון אצלם. זה נראה כאילו דבר רדף דבר והחזון הזה שחלמתי עליו צמח, גדל והפך להיות ישות משל עצמו. פתאום הרגשתי שיש פירות לכל ההשקעה הזו. ברגע הזה גם החלטתי להוריד קצת את הרגל מהגז.

המפגשים המשיכו להתקיים כתוצאה מהמומנטום הזה. בין האירועים אפשר לציין את צ'וצ'ים מארחים, פריק: אליפות קלפי הפוקימון 2015, נקסוס: מפגש הקיץ הגדול, טורניר פוקימון TCG באמא"י, פריק: מפגש חנוכה הגדול, נקסוס: מפגש חנוכה הגדול, יום רביעי בפריק: טורניר פורים הגדול. את כולם אני קידמתי, את כולם אני פרסמתי ובחלק מהמקרים – גם ייעצתי. אבל הפעם דאגתי שזה יבוצע מהכיסא האחורי ולא ממושב הנהג. אם רק מסתכלים על כמות האירועים שהיו ב2015 בלבד אל מול מה שהקהילה ידעה עד 2013, אפשר לראות את המהפך הגדול.

כעת אני מרגיש את הרצון לחזור לקדמת הבמה ולעשות את מה שאני יודע הכי טוב – לשים פרצופים על חיוכים של אנשים. או ליתר דיוק – לשים חיוכים על פרצופים של אנשים! אפשר לדבר מפה ועד הודעה חדשה על הפרסים שיהיו בטורנירים, על המיקום המנצח של הכנס, על המחיר הזול של כרטיס הכניסה, על הפיצות ועל השתייה בחינם, על ההרצאות השונות, הסרט, החידון, הסדנה לכתיבה יוצרת, תחרות הקוספליי, הבינגו, ועל הדוכנים, אבל בשורה התחתונה אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות ב18.4.2016 וזה להגיע לאשכול הפיס "אהל שם" ברמת גן, ליהנות, וליצור לכם זיכרון מתוק שילווה אתכם לעוד הרבה מאוד זמן!

אני אוהב אתכם,
יוסי "היטמן" אוחנה.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. האשכולות האלה מהסוג הכי כנה ואמיתי זה משהו שאתה באמת צריך לעשות יותר, כיף לקרוא.
    גם אנחנו אוהבים אותך התרומה הרבה שעשיתה למען הפוקימון בארץ, אתה אולי האדם היחיד שהצליח להרים בארץ כנס שכולו מוקדש לאנימה ספציפית שזה הישג מרשים בפני עצמו שלא לציין שאתה עושה את זה כבר בפעם השלישית
    שמתה חיוך על הפרצוף שלי 🙂

  2. כתבת בפסקה האחרונה פעמיים דוכנים, ובלפני אחרונה פעמיים נקסוס: מפגש חנוכה הגדול (כתבת פעם אחת קיץ ושתי פעמים חנוכה)
    ועכשיו אני מתחיל להצטער על זה שאני לא בא לכנסים ;-;

  3. תודה רבה על הפיחת הלב.
    מעריכים מאוד את כל מה שאתה עושה,רק כדי שתבין, אנחנו לא רואים את זה כמובן מאליו

  4. אני מתתי מזמן.
    למה? אתם שואלים, בגלל שאני מחכה כבר מפברואר שהכנס הזה יגיע כברררררררררררררררררר!!!!!!!

  5. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    כפיים! כפיים להיט!

  6. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    XD

  7. יפה, וואחד דרך עברת
    אכן שמת לכולנו חיוך על הפרצוף
    כל הכבוד יוסי, תמשיך ככה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *