סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן

עובדה #1

כותרת: למגה מאוייל יש יותר כוח מהמקסימום.

הרחבה: למגה מאוויל יש את היכולת Huge Power שמכפילה את סטט המתקפה הבסיסית. בגלל זה, יש לו סטאט מתקפה של 259, למרות שהמקסימום של הסטט הוא 255 בלבד, מה שאומר שלמגה מאווייל יש התקפה גבוהה יותר מהמקסימום. בנוסף, הוא מחזיק בסטט המתקפה הגבוה ביותר מכל הפוקימונים.

– – – –

עובדה #2

כותרת: מגה אירודקטייל הוא התפתחות המגה היחידה של פוקימון מאובן.

– – – –

עובדה #3

כותרת: ראיקוזה כל כך קל לתפיסה רק בגלל התפתחות המגה שלו.

הרחבה: לפני שיצאו משחקי הפוקימון של אומגה רובי ואלפא ספיר, אחוזי התפיסה של ראיקוזה היו 3%. מכיוון שצריך את התפתחות המגה שלו על מנת לעבור את פרק דלתא, האחוזים האלה גדלו להיות 45%. עובדה בונוס: אותו דבר קרה גם לזרניאס ואיבלטל ב-XY.

– – – –

עובדה #4

כותרת: מגה אגרון הוא התפתחות המגה היחידה שמאבדת סוג.

הרחבה: בדרך כלל פוקימון שמסוגל לעשות התפתחות מגה נשאר עם אותו סוג או מחליף סוג אחד באחר. מגה אגרון לעומת זאת מאבד את סוג האבן שלו ונשאר רק עם סוג פלדה.

– – – –

עובדה #5

כותרת: התפתחויות המגה של מיוטו משנות את הגובה שלו בדרכים שונות.

הרחבה: ידוע כבר שהתפתחות מגה יכולה להיות בגודל שונה מהצורה הקודמת שלה. הגודל של הצורה הרגילה של מיוטו הוא 2.0 מטר גובה. הגובה של מגה מיוטו X הוא 2.30 מטר, שזה 30 ס"מ יותר. הגובה של מגה מיוטו Y מהצד השני הוא רק 1.5 מטר, שזה חצי מטר פחות מהצורה הרגילה שלו. 

– – – –

עובדות נוספות בשבוע הבא!

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. רק הראשון והאחרון באמת חידשו לי. אבל רחצים לעשות כתבה מעניינת על התפתחות מגה? תעשו על קונספטים של מגות. לדוגמה הקונספט של מגה אבסול.
    אם אתם לא יודעים, תודות לקרן שלו אבסול מסוגל לחזות אסונות טבעיים, והוא תמיד נמצא בסביבה כשהם קורים. בגלל זה האשימו אותו כמביא האסונות האלו. אבל כשאבסול מגה מתפתח, מקבל את הפרווה הצחורה הארוכה שלו והכנפיים הלבנות היפיפיות, האמת יוצאת לאור. הוא לא הביא את האסונות האלה. הוא ניסה להזהיר אותנו מפניהם. אבסול תמיד היה המלאך השומר שחנו.
    ויש עוד הרבה מאיפה שזה בא.

  2. העובדה שמגה אגרון נהייה סוג מתכת בלבד ממש מגניבה בעייני. כי קודם הוא היה עופרת מתכת באדמה, ועכשיו הוא Full Metal. זה די מגניב.
    והקונספט של הגבהים שלמגה מיוטו הגיוני. X מתמקד על כוח וY מתמקד על מהירות, אז הגיוני שהקטן יותר יהיה מהיר והגדול יהיה חזק.

  3. מה עם מגה צאריזרד X שצאריזרד מתפתח אליו הוא מאבד סוג מעופף ואש והופך לאש דרקון

  4. ASH, כל העניין זה שהוא מאבד סוג ולא מחליף אותו בסוג אחר. צ'אריזארד אקס מחליף את סוג המעופף בדרקון. הוא היחיד שמאבד סוג ולא מקבל אחד חדש במקומו.
    אם תשאלו אותי גם גולם צריך לאבד סוג, את סוג האדמה ולהיות אבן סולו.

  5. וואו, אחד הימים הטובים שהיו לי. זה התפרסם, אהבו את זה יותר ממה שציפיתי ותפסתי היום את 2 השיינים הראשונים שלי (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *