סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

E3: פוקימונים חדשים, צורת משחק חדשה, ומידע על האגדיים!

ועדת העסקים והמדיה E3 אירחה פאנל בנושא פוקימון וזה המידע שיצא משם:

פוקימונים חדשים:

שם: פיקיפק (Pikipek).
זן: פוקימון הנקר.
סוג: נורמלי ומעופף.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.17 ק"ג.
יכולות: Keen Eye / Skill Link.

פיקיפק יכול להכות 16 פעמים בשנייה עם המקור שלו. המכות האלה חזקות מספיק לא רק כדי לחדור עץ קשה, אלא גם כדי לשבור אבן. המכות שלו יכולות לסמן לאחרים שהוא נמצא בסביבה. חלק מהקולות האלה נועדו לשם התראה, או לשם קבלת פנים. מי שמאמן אותו יכול לזהות את הקולות שלו.

הפוקימונים האלה מחוררים חורים בעצים, שם הם מאכסנים את האוכל שלהם. הם גם אוהבים מוצרים קטנים, זוהרים ועגולים וגם אותם הם נוטים לאכסן. נאמר עליהם: "אם משהו אבד, או משהו לא נמצא, חפש בקן של פיקיפק".

פיקיפק יכול לתקוף יריבים רחוקים על ידי שיגור זרעים לעברם. יש ליריות האלה כוח להכניס את הזרעים לתוך גזעים של עצים.

שם: ינגוס (Yungoos).
זן: פוקימון השוטטות.
סוג: נורמלי.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 5.98 ק"ג.
יכולות: Stakeout / Strong Jaw.

ינגוס הוא אכלן גדול שאף פעם לא שבע. האורך של הגוף שלו היא בעיקר כדי להכיל את הקיבה הגדולה שלו. הוא מעכל אוכל במהירות וזו הסיבה שהוא תמיד רעב. יש לו ניבים חזקים כך שהוא יכול לשבור ולאכול אפילו את החפצים הקשים ביותר.

כל ינגוס בוחר את הטריטוריה שלו על מנת לצוד טרף. הוא אורב בשטח שלו עד שהוא מתעייף. בנקודה הזו הוא יפול וישן וזה לא משנה איפה הוא נמצא. אנשים חושבים שפוקימונים אלה בוחרים את הטריטוריות שלהם לפי סוגיות של בטחון, כך שאין סיכון ליפול בשינה במקומות מסוכנים.

ינגוס הוא לא פוקימון יליד באלולה. הוא הובא למחוז על מנת לטפל באוכלוסיות אחרות של פוקימונים. כעת ניתן לראות ינגוסים רבים מסתובבים במחוז זה.

יש ליגנוס את היכולת Stakeout, ועם היכולת הזו, מתקפות פוקימונים יכולות לעשות נזק כפול לכל פוקימון שנכנס או יוצא במהלך הקרב. מאחר ופוקימון זה כל כך נפוץ באלולה, זה קל לתפוס אותו. אבל לפוקימון זה יש מזג רע כשהוא רעב, והוא דורש כמויות אדירות של אוכל.

שם: גרובין (Grubbin).
זן: פוקימון הזחל.
סוג: חרק.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 4.3 ק"ג.
יכולת: Swarm.

גרובין מסתמך על הלסת החזקה שלו שתהיה לו לנשק בזמן הקרב, וככלי עבודה שיעזור לו לחפור באדמה. הוא אוהב חשמל, וזה למה ניתן למצוא אותו ליד תחנות חשמל וקווי חשמל. גרובין אוהב להתנהג כמו ספיידרמן כאשר הוא מתעופף ממקום למקום על ידי שליחת חוטי משי מעץ לעץ.

פורמט קרב חדש – באטל רויאל.

בנוסף לסגנונות הקרב הקודמים שאנחנו מכירים, משחקי שמש וירח יציגו סוג קרב חדש שטרם היה קודם: באטל רויאל. בעבר מאמנים יכלו להלחם אחד נגד השני או בזוגות. כעת יש אפשרות לארבעה שחקנים שונים להלחם אחד נגד השני בצורה שטרם נראתה קודם.

אגדיים:

סולגלאו ולונאלה הם שני פוקימונים שמחזיקים במפתח חשוב לעלילה. לשניהם יש צורות נוספות שהם משתנים אליהם כאשר הם משתמשים בכל כוחם. כאשר הצורה של סולגלאו היא Radiant Sun phase ושל לונאלה היא Full Moon phase. תמונות של הצורות הללו מופיעות כאן ברשומה.

שם: מגירנה (Magearna).
זן: הפוקימון המלאכותי.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 80 ק"ג.
סוג: מתכת ופיה.
יכולת: Soul-Heart.

מגירנה הוא פוקימון אגדי אשר נוצר על ידי מדענים עם גאונות לא טבעית לפני 500 שנה. יש לפוקימון הזה את האפשרות להבין רגשות, מחשבות ותחושות של פוקימונים אחרים. אם למשל פוקימון אחר פצוע, מגירנה יחוש את הכאב שלו וינסה לעשות את הכל כדי לעזור לו.

הגוף האמיתי של מגירנה הוא מבנה כדורי, ובחזה שלו נמצא לב הנשמה (Soul-Heart) שנוצר על ידי מדען שאסף אנרגיות מפוקימונים אחרים. יש לפוקימון הזה את האפשרות להפוך את עצמו לפוקדור. הוא משתמש בצורה הזו כאשר הוא ישן וכאשר הוא פוחד.

היכולת של מגירנה היא Soul-Heart והמשמעות של יכולת זו היא שכל פעם שפוקימון אחר בסביבה מאבד את ההכרה, מגירנה מקבל העלאה של שלב אחד במתקפה המיוחדת שלו. ניתן להשיג את הפוקימון הזה דרך האפליקציה של סורק QR.

שונות:

– היוצרים של המשחקים "שמש וירח" מיקדו את החידוש הפעם בתנועת הפוקימונים בזמן הקרב.

– ניתן למצוא את הפוקימון ליידיבה בדרך מספר 1 במשחקים. הוא יהיה מספר 20 בפוקידע.

– רשימת המתקפות תראה לך אם המתקפה שאתה הולך להשתמש בה נגד היריב תהיה אפקטיבית, לא אפקטיבית, אפקטיבית מאוד או לא אפקטיבית בכלל.

– יש פסטיבל בעיר השנייה אשר יחגוג את צאתך למסע. להאו יהיה שם את הפוקימון פיצ'ו.

הרשומה תעודכן ככל שיתווסף מידע.

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. סליחה,לא ההפך, אני לא שונא את כולם במיוחד גרובין, אני אוהב את כולם חוץ מגרובין

  2. בנתים אין אף אחד שממש הרשים אותי, הציפור נחמדה ויכול להיות לה פונטיצל אדיר (ואני מתחשב בזה שהיא עדיין בהתפתחות ראשונה) אבל הינגוס הזה נראה ממש חובבני, הוא נראה כמו פאן מייד
    נב רק אותי מצחיק הfull moon? אני בטוח שהיה לזה הרבה בדיחות בהמשך

  3. איתי – סטארלי ופלצ'לינג, כן.

    אני אוהב את העובדה שהם השקיעו בלחשוב על רקע לכל פוקימון. זה מראה שהם רציניים הפעם.

  4. :OOOO בגלל ינגוס עומד להיות דור 8 :OOOO *כי הוא לא מאלולה אז הוא חייב להיות מדור 8 ;—;*

  5. אממממ הפוקימון נמייה הזה הוא קניבל???כי אין מצב שאני אתפוס אותו לא בשביל הפוקידע

  6. פיקיפק מגניב, אני רק מקווה שתהיה לו התפתחות מגניבה ושהוא יהיה טוב תחרותית כמו סמוגוןבירד, רק שלא יבססו אותו על הסקיל לינק.

  7. ינגוס מזכיר לי את זנגוס יכול להיות שהם קרובים. הרי כתוב שם שינגוס הובא חשם ממחוז אחר. השאלה היא אם זה מחוז שאנחנו מכירים או כזה שעדיין לא.

  8. זנגוס מוכיח שפוקימונים אוכלים פוקימונים אחרים(והוא חמוד אבל השיניים שלו מפחידות)

  9. מת על יאנגוססססססססססססססס בכללי כולם אדירים.
    אנונימית (יודר)- אם נמר אוכל אייל אז הוא קניבל? בדיוק, פוקימונים אלו החיות של היקום של פוקימון, אם פוקימון אחד אוכל אחר שהוא לא מהזן שלו זה לא נחשב לקניבליות.

  10. פיקפיק – פלצ'ינג וסטראלי
    ינגוס – זנגוס
    גרובין – אנורית'

    דור של שכפולים O_O

  11. אהבתי את גרובין ומהמידע הוא בטח יהיה פוקימון חרק וחשמל כי גם אלאקיד קרוב לתחנות כוח ואוגר חשמל וזה למה זה הגיוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *