סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

היטמן הפסיד בהתערבות: פוקימון תחזור לשידור בישראל!

בעקבות הביקוש: סדרת האנימה האהובה והנוסטלגית שגדלנו עליה, "פוקימון", חוזרת סוף סוף לערוץ הילדים! אז מתי כל זה קורה? כל הפרטים.

מאת משה אבוטבול, פורסם במקור באתר פרוגי בידור, יש אישור לפרסם את הכתבה פה.

היצורים המוזרים חוזרים לחיינו ובגדול, הסדרה "פוקימון" שהייתה הלהיט הכי ענק ברחבי העולם ובערוץ הילדים בישראל עם אינסוף מרצ'נדייז ופרקים, חוזרת לסיבוב נוסף אצלנו על המסך.

אין כמעט ילד בישראל שלא ידע מה הוא המושג פוקימון, אך הדור היותר צעיר לא מספיק מודע להיסטריה שהייתה סביב המותג המצליח, בעיקר כי בשלב מסויים הפרקים הופסקו להיות משודרים בארץ. כדי להחזיר עטרה ליושנה, "פוקימון" חוזרת לערוץ הילדים ולא מדובר בפרקים חדשים, כדי להכיר את הסדרה לדור החדש צריך להתחיל מאפס וגם כדי לגרור את האחים הגדולים לפינת הנוסטלגיה ולצפייה מרובת זכרונות, הוחלט לשדר את שתי העונות מההתחלה במהלך חופשת הקיץ בערוץ הילדים – החל מיולי הקרוב, ימים א'-ו' עם שני פרקים ביום.

ההחלטה של ערוץ הילדים נובעת מהביקוש הרב מצד המעריצים בישראל, שאפילו ארגנו מתיחה כזאת באחד באפריל וכבר אז, באופן אירוני, טענו שהפרקים חוזרים לערוץ הילדים.

אז מה זה פוקימון?

למי שלא מכיר, פוקימון היא סדרה שעוסקת ביצורים המכונים ״מפלצות כיס״ בעלי כוחות (מעין בעלי חיים בעולם דמיוני) המגודלים על ידי מגדלי ומאמני פוקימונים שמארגנים קרבות מיוחדים ביניהם ומתמודדים על התואר "מאמן הפוקימונים הטוב ביותר". הפוקימונים נרכשים על ידי המאמנים או נאספים במהלך מסעם של המגדלים והם מאוכסנים וגדלים בתוך כדור המכונה "פוקדור" שנשלפים בעת קרב עם הקריאה "פוקדור צא" או "אני בוחר בך". הפוקימונים עוברים כמה שלבים בחייהם ומתפתחים. לאחר הגדילה (התפתחות) שם הפוקימון מוחלף והוא צובר כוחות אחרים או נוספים על כוחותיו.

מה אפשר לראות בסדרה?

העלילה עוקבת אחר מאמן הפוקימונים הצעיר, אש קאטצ'ם שמקבל את הפוקימון הראשון שלו – פיקצ'ו (היצור הכי מזוהה עם הסדרה) מסוג פוקימוני החשמל, ויחד הם יוצאים למסע בעקבות פוקימונים ואת דרכו של אש בדרך לליגת הפוקימונים העולמית. בדרך הוא אוסף את מפלצות הכיס החדשות שלו, נלחם ומכיר את חבריו הטובים למסע: ברוק – הבחור עם הקשיים בבית ומיסטי – מרובת האחיות שרוצה להוכיח את עצמה.

הרעים בכל הסיפור הזה הם צוות רוקט שמנסים לגנוב את פיקצ'ו ופוקימונים נדירים נוספים כדי להביא אותם למנהיג שלהם, אך הצוות הוא די לא יוצלח ולרוב הם נכשלים. איתם בצוות נמצא הפוקימון היחיד שמסוגל לדבר בשפת בני האנוש – "מיאו" – מעין חתול מצרי.

 מערוץ הילדים אשרו את הפרטים.

פוסטים קשורים

24 תגובות

  1. או רגע אז עמית נאלץ לכתוב עמוד שלם שמהלל אותך ומבייש אותו, ואתה רק מפרסם תכתבה? לא נשמע פייר.
    אבל פאק יס, פוקימון חוזרת לישראל!
    וגם, אני לא רוצה לומר אמרתי לך, אז אמרנו לך.

  2. נתחיל מהתחלה במהירות של 2 פרקים בהמלך כמעט כל השבוע חוץ משבת אנחנו נגיע מהר לעונות הגבוהות באמריקה וביפן הפרקים משודרים פרק אחד בשבוע אז אנחנו נגיע לאקס ווי וזי תוך שנה לפחות

  3. יש!!!!!!!!
    דרך אגב רשומה כאן טעות חמורה ביותר שהרבה חושבים כמוה שפיקאצ'ו הוא נדיר! לא! הוא די נדיר כן אבל לא ברמה של פוקימונים נדירים שהם אוספים! פיקאצ'ו של אש פשוט חזק יותר מאחרים ולומד מתקפות שונות מהם.

  4. אז כמו שאמרתי, היטמן, אתה חייב לכולנו עותקים של סאן ומון כשהם יצאו!

  5. אויייייייי פאק יאי!!!!!אמרנו לך היטמן!!!!היטמן טעה אנשים היטמן טעה!!ואני עדיין מחכה לעמוד שלם שמהלל את החולמים שאמרו לך שפוקימון חוזר והעובדה שאתה טעית זה יאי לנו!חחחחחח מצד שני מתאים להיטמן ברור שקשה לו רק לכתוב שהוא טעה אז עמוד שלם?"לא ולא אנשים אני בטוח שהוכחה שפוקימון חוזר תכניס את כולם להייפ והם ישכחו שטעיתי" אז לא!!!!לא שכחנו היטמן

  6. מיאו זה לא חתול מצרי. מיאו מבוסס על קמע יפני של חתול שמחזיק מטבע, שמים אותו מחוץ לחנויות ובתי עסק בשביל לגרור רווח כלכלי, לכן המתקפה שלו "יום התשלום".

  7. אני לא מאמיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *