סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אל תעזרו לי, יא רוסים!

פעם, כשהייתי צעיר, היה לי מוח, ובמוח הזה התרוצצו להם רעיונות, ולפעמים הייתי כותב אותם על דף או במחשב, מאז הזדקנתי והמוח שלי התנוון וכעת אין לי שום דבר, לא רעיונות לכותרת, לא סיפורים לפתיח ולא עזרה מגולשי האתר, כי הם רוסים. תתמודדו!

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

אז התחלנו את החודש עם תערוכה: יום ההולדת של אש קטצ'אם. זו הפעם השלישית שאנחנו עושים את הפעילות הזו והפעם חמישה זוכים מאושרים קיבלו כובעי פוקימון לבחירתם, באדיבות הדוכן "Hatz, Lolita and more".

זו לא הייתה הפעילות היחידה שהתקיימה החודש באתר. בימים אלה אנחנו עורכים את תחרות הפוקימון הכי אהוב על קהילת פוקימון הישראלית. אתם מוזמנים להשתתף בהצבעות השונות ולהשפיע על התוצאה הסופית.

פרויקט נוסף שנערך בימים אלה הוא סיקור פרקי האנימה במסגרת יום ההולדת השישי של האתר. אתם מוזמנים להיכנס לרשומה, לראות על מה מדובר, ולהציע את עצמכם לתפקיד. מפלצות כיס מחלק לכם כרטיסי מתנה בשווי 100$ לאמזון!

אני חייב לומר שזה היה אחד החודשים הכי טובים שלי באתר. כל כך הרבה דברים טובים קרו, הבולט מביניהם היה הגרסה הישראלית לשיר היפני של עונה 19 של פוקימון בביצוע צרפתי. התוצאה פשוט מדהימה. הקשיבו לה כאן:

מלבד זה, פורסמו אין ספור חדשות בתחום הפוקימון. הנה רשימה של כל הידיעות הרלוונטיות: ספויילר: גיימפליי של פוקימון שמש וירחE3: פוקימונים חדשים, צורת משחק חדשה, ומידע על האגדייםחקרו את מחוז אלולה במשחקי פוקימון שמש וירחטריילר ליגת קאלוס ומחשבות על הקליפקורוקורו חושפים שני פוקימונים חדשיםדור 7: כל הפוקימונים שנחשפו עד כהפרטים חדשים בנוגע לפוקימון GOהיטמן הפסיד בהתערבות: פוקימון תחזור לשידור בישראלפרומו לסדרה פוקימון – ערוץ הילדים.

עוד משהו שהתחיל החודש היה "התמונה היומית". אני חשבתי שיהיה נחמד אם בכל יום נשים תמונה שתשעשע אתכם. כעת אני מסתכל אחורה על ההחלטה הזו וחושב שהיא הייתה טובה. האם אתם רוצים שנמשיך בזה? עדכנו אותי בתגובות.

מה שהפתיע אותי זו כמות האנשים שתרמה החודש לאתר, בכל הגזרות ובכל המדורים. קחו לדוגמה את הכתבות הנהדרות של סער ואביב מנפצי המיתוסים / אביב – חלק 2מנפצי המיתוסים / אביבעובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 2עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן, עוד כתבות שפורסמו החודש היו שלי והן: אש קטצ'אם הוא לא מאסטר פוקימוןדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם צופים בפוקימון.

כמובן שלא יכולנו להפקיר את שאר הפרויקטים באתר והמשכנו לפרסם סיקורים ותרגומים של אנימה: פרק 920 – קללת היער ופאנטומפ הלבןפרק 919 – מבחן סנכרוןפרק 918 – להילחם בווליום גבוהפרק 917 – כלה לקלמונט?! הפאניקה של בוניפרק 49 – תעלולי פארפג`ד (תרגום), פרק 55 – צלם הפוקימונים (תרגום), פרק 53 – יום הילדים (תרגום).

לחצו כאן על מנת להגיע לאלבום התמונה היומית של יוני 2016

החודש גם ציינו אבן דרך חשובה באתר ובערוץ – 1,500 סאבים! לכבוד המאורע פרסמנו כמה דברים נהדרים שם: ספיישל 1500 מינויים לערוץ של האתר10 הסרטונים האהובים על היטמן, מלבד אלה פורסמו גם תכנים רגילים בערוץ כמו: פתיחת בוסטרים בשירופסט / דבפוקידע 3D: צ'ריזארדפוקידע 3D: צ'רמיליוןPKpokemon: פתיחת בוסטרים – פרק 3.

אי אפשר לדבר על יוטיוב מבלי לדבר על המדריכים של האתר: החודש מצאתי את חבורת האנשים הנכונה, המשקיעה והמשובחת ביותר והם אלה שאחראים לכך שבכל יום אתם מקבלים תוכן חדש בערוץ: לבן 2 מאת פוקימן 20, פלאטינום מאת עידו, קריסטל נוזלי מאת לאון, ופוקימון Y מאת אומגה בלייז. תודה רבה לכם!

אבל המדריכים הם לא הדברים היחידים שראיתם החודש באתר. הייתה יצירה רבה והיא באה מאין ספור אנשים מוכשרים. הנה רשימה מלאה של כל מה שפורסם החודש בתחום הציור והסיפורת: Poke'art / אוריהמפגשצעקהסאטושיסיפור: קריפיפסטה על פוקימון – חלק 4קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 23)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 22)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 21)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 20)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 19)קומיקס: Pokemon – The Journey (חלק 18)מוצאים את מיו – פרק 20 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬מוצאים את מיו – פרק 19 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬מוצאים את מיו – פרק 18 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬מוצאים את מיו – פרק 17 / ‫עופר פפיר ג'קסון‬פוקימון; במהירות החושך – פרק 68: עלה נישא ברוח / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 67: בחזרה לבית הספר / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 66: מכול האהבות / איידן סוייר.

ושוב, אי אפשר לעשות אתר תוכן מבלי לגעת בכל הפרויקטים הרגילים. אז בתחום הקלפים פורסמו הרשומות הבאות:  גורלות מתנגשיםדורותנקודת שבירה. בפוקידע פורסמו הפוקימונים הבאים: פוקידע: פוקימון 524 – רוגנרולהפוקידע: פוקימון 523 – זבסטריקהפוקידע: פוקימון 522 – בליטזלפוקידע: פוקימון 521 – אנפזנטפוקידע: פוקימון 520 – טראנקווילפוקידע: פוקימון 531 – מגה אודינו. נ.ב – כל הפוקימונים של דורות 1,2,3 עברו מתיחת פנים, יש להם כותרת זהה, תמונות פעילות וקישורים לפוקימונים שנמצאים בהתפתחות שלהם. אם אתם לא מאמינים, אתם מוזמנים לבדוק.

(הסרטון של גלעד שהוריד אותנו מ1,550 סאבים ל1,470, משמע הפסד של 80 מינויים)

אבל אי אפשר לעשות סיכום חודש באתר מפלצות כיס מבלי לדבר על בידור. והו, כמה בידור היה לנו החודש. בואו נזכר מה היה לנו שם: מיסטי שואלת את פסיידאק שאלות במשך שעהאתגר הצלייהאלבום קוספליי סרנה7 חיפושים בגוגל של דברים שקשורים לדור 7פעילות: אמת או שקר?

אז זה היה החודש שהיה. אנו מקווים שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

פייסבוק | יוטיוב | פליקס | ווסטאפ | מייל – צור קשר

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. תמונה יומית- המשך
    סיפורים- המשך דחוף תוציא מהמלאי שלך הרבה
    כל השאר לא אכפת לי החלטה של אחרים

  2. תמשיך את התמונה היומית ולגבי קצב הסיפורים…
    זה דיי טוב, זו תדירות שלא עושה את זה נדיר יותר מדי שנשכח מזה אבל מספיק כדי שניהנה מזה ונצפה לזה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *