סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

1,000,000 גולשים באתר!

שש שנים עברו, אלפי רשומות נכתבו ומיליון גולשים נכנסו. וזה היה חתיכת מסע, הא? במהלכו עשינו כברת דרך ארוכה. אני זוכר את הימים הראשונים של האתר, אז הוא היה ידוע תחת שם אחר, עם חזון שונה ואף אחד לא ידע על קיומו. כיום, אין מישהו בקהילת הפוקימון הישראלית שלא היה באתר, שלא בנה את עצמו מפה, ושלא שאב מכאן כוח, מוזה או הנאה. 

מה שיפה בהתפתחות של האתר זה העקביות שלו. אף אחד לא נתן לנו משהו, אף אחד לא פרסם אותנו, ואת כל מה שהשגנו – עשינו בכוחות עצמינו. עוד דבר שקרה זה שלא נתתי לעצמי יותר מדי קרדיט. אני זוכר שראיתי פעם ראיון עם הזמר רובין גיב והוא אמר שהצלחה לא נאמדת בפיקים, אלא בהמשכיות. ותמיד ידעתי שלא משנה כמה גבוה אגיע, המטרה האמיתית היא להמשיך הלאה וכך היה.

היו ימים טובים, היו גם ימים רעים, היו ימים שבהם הציפו את האתר בתגובות, והיו ימים שבהם הייתי צריך לשבור את הראש על רעיונות מה יגרום לכם להגיב. אבל הכל קרה – מתוק ומר, שמח ועצוב, הצלחה וכשלון, ואני מאוד שמח על כך. אני חושב שאם הייתי צריך לעשות את הכל מההתחלה, לא הייתי משנה דבר. ככה שאין לי אפילו חרטה אחת בלבי.

נקודות הציון שלנו הן רבות ומגוונות; החל מהרמת אתר תוכן בנושא פוקימון, דרך בניית הקהילה, ועד לייסוד כנסים בנושא פוקימון. וזה לא נגמר שם. תחשבו על הערוץ, הכתבות, הפרויקטים, המתיחות, הסיפורים, הפעילויות, הספיישלים, המפגשים, ההרצאות, הקטעים הבידוריים, נקודות הציון החשובות, המבצעים, הפרסים, השונות, וכמובן על הגורם החשוב ביותר – האנשים.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לכל מי שביקר באתר, לכל אדם שתרם לו, לכל גולש שהגיב, לכל אחד שהיה פה בעבר, בהווה ובעתיד. בלעדיכם לא היינו מגיעים למיליון גולשים. אז תודה רבה מקרב לב, אני באמת אוהב אתכם, ומודה לכם, ומקווה שנתראה גם כאשר האתר יגיע לשניים ושלושה מיליון גולשים. נ.ב – הישארו קרוב, מחר חוגגים יום הולדת 6 לאתר.

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. וואו! כל הכבוד!!!! אני אוהב וחוקר פוקימונים מגיל צעיר אבל באתר הזה עצמו אני די חדש

  2. יאי!!!!
    מזלט היט מגיע לך ולאתר!!
    וואו טימינג מושלם זה חודש גדול ונדיר בקהילת הפוקימון סוף סוף כל הבקשות שלנו מתחילות להתגשם.דברים שבחיים לא חשבנו שמשהו יקשיב לנו אבל וואלה זה הצליח וכאילו שזה לא מספיק האתר חוגג מיליון גולשים בדיוק יום לפני היום הולדת שלו!

  3. תחשבו שאם ניקח מיליון ונחלק את זה ב6 שנים כפול 365 ימים בכל שנה, זה יוצא ש456 גולשים נכנסו לאתר בכל יום! #מרשים!

  4. תמיד תמיד אהבתי פוקימון. בשנתיים האחרונות ממש קשות, אבל את האתר מצאתי לפני כמה חודשים. ומאז הכול נהיה קל יותר וטוב בהרבה בכל מה שקשור בפקימון!!!!!!!!!!!!! המון תודה מזל טוב ובהצלחה!!אני הולכת לגרור לפה עוד אנשים!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *