סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם חזרתה של פוקימון לישראל עשתה יותר טוב, או יותר רע?

הסדרה פוקימון חזרה לשידור בישראל. במסגרת החזרה משודרים שני פרקים בכל יום, בשעה 10:00, בערוץ הילדים. לצד זה, אתר מפלצות כיס קיבל התראה מארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) שיש בו תכנים שמפירים זכויות יוצרים. הוא ביקש להוריד כל צפייה ישירה וכל הורדה מן האתר. כעת אנחנו דנים בשאלה: האם חזרתה של פוקימון לישראל עשתה יותר טוב או יותר רע? אתם מוזמנים לצרף את הדעות שלכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

היטמן: אז קודם כל, פוקימון חזרה לישראל, שזה כבר דבר טוב מאוד! אני זוכר את כל המאבקים שהיו להחזרת פוקימון וכעת החלום הפך למציאות! דבר שני, אולי האתר חטף מכה קטנה עם המחיקה של הצפייה הישירה וההורדה, אבל לדעתי זה מסמל רק דברים טובים – קודם כל, האתר שלנו הוא על המפה, זיר"ה לא הייתה פונה לבלוג אזוטרי ומבקשת ממנו את אותו דבר. דבר שני, זה רק מראה שאפילו זכיין טלוויזיה כמו ערוץ הילדים רואה בנו, אתר מפלצות כיס, כמתחרה. דבר שלישי, עבר המון זמן מאז שהיה לנו הייפ כזה באתר, בעבר היינו משתמשים במתיחות, אחר כך היינו מרימים כנסים, היום אנחנו רותמים את הפנייה של זיר"ה על מנת לקבל את הפרגון, האהבה ותשומת הלב שלכם, וזה עובד מעולה!

אוהד: פוקימון חזרה לישראל! חדשות פשוט נפלאות! רק שהיינו צריכים להקריב כמה דברים בדרך, אבל ודאי שזה שווה את זה, נכון? הרי פרק מלא בפרסומות וקדימונים בשעה שאף אחד לא מתעורר, בערוץ הילדים, לזמן מוגבל, זה הרבה יותר שווה מצפייה ישירה של כל הפרקים מתי שרוצים, בלי הגבלה, נכון? אז מה אם ויתרנו בדרך על אחד הנכסים הגדולים והאקסקלוסיביים שהיו לאתר. אז מה אם החלום שהצבנו לעצמנו ש"פוקימון תחזור לשידור בישראל" הוא זה שהרס ועוד ימשיך להרוס אותנו בעתיד! אם אתם רוצים להיות תמימים ולחשוב שעכשיו הכל ורוד – בהצלחה. אבל למי שרוצה להסתכל מעבר לחלום המתוק הזה, ולהיות אולי טיפה יותר חכם – זיר"ה הגיעה אלינו בגלל זה. האתר הפך למוגבל בגלל זה. כולכם תראו לכמה סבל זה יגרום, ושאף אחד לא יעז לחלום לומר לי שאנחנו על המפה, כי כשהחופש הזה ייגמר – אנחנו נישאר בלי כלום, ואז נראה כמה החלום הזה מתוק.

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. ברור שבעד גם אם אתם לא תעלו את הפרקים מישהו יעלה אותם בסופו של דבר וזה יעלה בכול הרשת והם לא יוכלו לעשות נגד זה כלום אז כבר עדיף שזה ישודר שוב מאשר שזה לא יהיה בכלל… אז אני מציע לערוץ הילדים להמשיך לשדר ולקבל את הצופים שלא היו להם במשך שנים ושסוף סוף יש להם אולי קצת יותר צפיות בשעה 10 בבוקר מאשר מערוץ ניק ולהפסיק לחפש בציציות!

  2. מצד אחד זה טוב שמשדרים את התוכנית בטלוויזיה כמו פעם, זה נוסטלגיה לדור "הישן" ואפשרות להכיר את הסדרה ל"דור החדש". זה יכול גם להגדיל את הביקוש לתוכנית שמין הסתם דעך כי לא שודר שנים רבות. נקווה שגם מוצרים של פוקימון יחזרו לחנויות וקהילת הפוקימון תגדל. מקווה שגם את שאר הסרטים של פוקימון יוציאו בישראל.

    מצד שני, הם פתאום יכולים להפסיק לשדר את התוכנית ויצאנו בלי שום דבר. אני לא מסכים עם העניין שערוץ הילדים באמת חושבת שהאתר הזה מהווה לה יריב כי רוב האנשים רואים את התוכנית דרך הטלוויזיה. אבל כן ניתן להעביר באתר הזה דעות ולהקים פה פורום ולהתחיל לפרסם אותו קצת יותר כי כמה לייקים יש לכם בפייסבוק? 500 בערך? זה לא הרבה ויכול להיות הרבה יותר. גם אפשר לבנות את האתר שיהיה יותר יפה לעין. אבל זאת דעתי.

  3. בעד היטמן! אוהד תמיד לא צודק!(רציני כול פעם היטמן היה הצודק כשראיתי את האשכולות האלו)
    נ.ב. תחפשו עוד דברים שאתם לא מסכימים עליהם! אני שמח לראות ריבים כאלו של מי צודק ומי נגד!

  4. אני אומר שכדאי לך לשפץ את המראה של האתר
    אגב יש הכול בסדרות טי וי אבל במילה ראינו הכול אני יתכיל לראות ב x and y

  5. אני בעד משום שעכשיו כשהסדרה חזרה הרבה אנשים יוכלו להתוודע לדבר הזה שנקרא פוקימון

  6. אני חושב שהחזרה של פוקימון לישראל זה מעולה. עם כל כמה שהאתר שלנו משתפר ומתקדם, אנחנו לא מסוגלים להגיע לאותה כמות של קהל יעד כמו ערוץ הילדים. אחר כך ילדים שיתעניינו בזה יחפשו פוקימון, ולמי הם יגיעו? אלינו, בהנחה שננצל את המומנטום טוב ונקנה מקום גבוה בחיפוש (למרות שאנחנו כבר די גבוהים כרגע).
    זאת מכה קטנה לאתר, אבל אחר כך זה יכול להוביל לגדילה, ופוקימון גם ישתפר מזה.
    וצפייה ישירה בטח יהיה אפשר להשיג באתרים אחרים.

  7. ההחזרה עשתה יותר טוב כי גם מי שלא צפה יהיה מודע לפוקימון אחרי 4 שנים שהתוכנית לא שודרה וזה גרם לנו להגיב ואוהד הוא פסימי לחינם אם ייראו שאוהבים את התוכנית לא תהיה סיבה בכלל שיסירו את פוקימון גם אחרי שהחופש ייגמר להיפך זה יגרום שהם ימשיכו בשידור כמו בעבר

  8. רגעע ערוץ הילדים בנתיים רק עם העונה הראשונה אז בעצם מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד רק תעונה הראשונה לאא???!!

  9. תכלס זה הכל עניין של איך להסתכל על זה, בפסימיות או באופטימיות. ואני בן אדם אופטימי. אני בהחלט מסכים עם היט הפעם.
    נכון, חטפנו מכה לא קטנה, אבל אנחנו יכולים להתאושש מזה. ולדעתי זה שווה את זה בשביל הפרסום של האתר.
    ואוהד, פוקימון לא עושה קאמבק חד פעמי, עונה 17 כבר בדיבובים.
    למה נראה לך שהם מכינים ת'קהל?

  10. זהו שיר, שיר קטן.
    שישירו אותו מהודו ועד תימן.
    היטמן הוא החכם באדם.
    היטמן צדק בעוד בעד ונגד וניצח את כולם.
    זה לא פייר, הם אמרו. זה לא הוגן.
    היטמן ניצח אותנו בקלאסה ועם הרבה חן.
    אבל זה מה שיש ועם זה ננצח.
    היטמן הוא נשגב מכל ואת זה אף אחד לא שוכח.

  11. טכנית, אין לי בעיה עם השידור של פוקימון בארץ, הבעיה שלי עם זה, זה הדיבוב לעיברית.
    זה (לא רק פוקימון) סתם מונע את הטעם האמיתי של שמיעת הקולות המקוריים, פוגע בחינוך וביכולות האנגלית של הילדים ושלא לדבר על המחיר על קניית הזכויות לדבב (משהו כמו מיליוני, אם לא עשרות או מאות מיליוני שקלים, רק על האפשרות לעשות דיבוב לפרק בן 25 דקות בסדרה כלשהי) את הסדרה (וכם, אני יודע שעכשיו אלה הדיבובים המקוריים, אבל עדיין).

  12. לדעתי, החזרה של פוקימון מצוינת, הרבה מאיתנו נאבקנו ושלכנו מכתבים בישביל זה! ואם אתם לא יודעים – מחוז הלולה אולי יהיה המוז האחרון, הסיכויים היו 85-15 ולטובת שהלולה יהי ההמחוז האחרון – והנה, ברגע שערוץ הילדים קנה את פוקימון הסיכויים השתנו לטובה, אנו צריכים להמשיך להלחם, האתר שלנו יפגע, אבל היי-אנחנו חזקים אם החזרנו את פוקימון לערוץ הילדים, לא? אז יאללה, זיר"ה הם מכה קטנטנה – אנחנו נמשיך רגיל, ואולי יצטרפו אלינו עוד רשומים, היטמן בנה את האתר במו ידיו ואנחנו תומכים בוא ובאתר שלימד אותי הרבה – "פוקידע".

  13. לדעתי זה טוב מאוד שפוקימון חזר לישראל כי סוף סוף אני יוכל לראות את זה ולהשיג צעצועים של זה
    D:

  14. אני חושב שזה דבר רע, כי ערוץ הילדים עולה כסף (לטלוויזית הוט) וכאן זה בחינם. אני חושב שחבל שהם חזרו.

    מצד שני יש כאלו שבכלל מכירים פוקימון מהסדרה שבטלוויזיה, וככה זה מעלה את מספר אוהבי הפוקימון בישראל.

  15. קודם כל אוהד, זה לא בשעה שאף אחד לא מתעורר בה. בדרך כלל זה בסביבות ארוחת צהריים ובתשע יש שידור חוזר של מה שהיה בצהריים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *