סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חיות

אני מסתכל על דאסטוקס במבט המום. הוא שרד את הפיצוץ שהיה במפלי הניאגרה. הוא בחיים. והוא יצא עכשיו מהכדור הזה שסאטושי החזיק.

"דאסטוקס!" אני קורא בשמחה מהולה בבהלה, "אני לא מאמין!"

"דאסטוקס!" הוא קורא בחזרה אליי, כשעל פניו מבט מבולבל מעט.

למה הוא עושה את זה? למה הוא קורא בשם שלו במקום לדבר איתי?

אני מחליט שאי אפשר לייחס לכך חשיבות כרגע. הדבר החשוב ביותר לעשות עכשיו זה להחזיר את דאסטוקס אלינו, אחר כך נשאל את השאלות שצריך לשאול. "בוא איתי," אני קורא אליו ומושיט לו את ידי, "חוזרים הביתה."

דאסטוקס מסתכל עליי בבלבול ולא מגיב. "דאס-דאסטוקס!"

"דאסטוקס," אומר סאטושי ומסתכל עליי במבט משועשע, "בלבול."

אני מביט בו בתמיהה, ואחריו בדאסטוקס שנראה כאילו הוא מתאמץ לעשות משהו. למה הוא אמר לו את זה?

לפתע אני מרגיש סחרחורת. אני נופל על הרצפה ותופס בראש שלי בחזקה, אך הסחרחורת רק גוברת. אני פולט אנקת כאב כשהוא כבר בלתי נסבל. "מה אתה עושה?" אני צועק אל דאסטוקס, אך הוא ממשיך בשלו. לאחר כמה שניות הכאב פוסק.

אני נעמד בקושי רב על רגליי, ומסתכל בעיניו של דאסטוקס. הוא מסתכל עליי במבט תמוה. "למה אתה מחכה, סנדסלאש?" שואל סאטושי, "הוא רוצה שתילחם בו."

"אתה מטורף אם אתה חושב שאני אלחם בחבר שלי!" אני קורא בכעס, אך הוא בתגובה צוחק. "כרצונך," הוא אומר, "דאסטוקס – פצצת רפש!"

דאסטוקס נוסק מעלה, ובחדות פולט כדור סגול וענקי עליי. אני מזנק מהמקום ומתחמק ממנו. "אני אהרוג אותך, סאטושי!" אני קורא ומזנק לעברו.

"כמעט שכחתי!" הוא אומר בתגובה, ולוחץ על כפתור קטן שנמצא על הקיר. אני כמעט מגיע אליו, אך לפתע נעצר ונחבט במשהו שמרגיש כמו קיר בלתי נראה. "הקרב הוא בין שני פוקימונים," אומר סאטושי ומחייך חיוך ערמומי, "אסור לפוקימונים לתקוף את המאמנים שנגדם הם נלחמים! זה לא אתגרי ככה!"

"דאסטוקס!" קורא דאסטוקס בטון מסכים. אני מסתכל עליו ברחמים. "הוצאת ממנו את יכולת הדיבור! אתה מטורף!" אני צועק אל סאטושי, שמסתכל עליי בזלזול.

"לא בדיוק," הוא אומר, "אפשר לומר שהוצאתי ממנו את החכמה לחלוטין. אבל היי, זה לא כזה נורא! הוא נאמן לי ולא נראה סובל במיוחד, ממש כמו בעל חיים רגיל!"

אני מזנק אל הקיר הבלתי נראה ומתחיל להכות בו בטלפיי במהירות, "אני עוד אגיע אלייך!" אני צועק בכעס.

"בהצלחה עם זה," סאטושי עונה ומנפנף בידו, "דאסטוקס, תשתולל." הוא פונה לדבר עם אישה צעירה שעומדת לידו, ומתעלם ממני לחלוטין. אך דאסטוקס שם לב אליי יותר מתמיד.

הוא יורד מהאוויר אליי ומכה בי בחזקה בכנפו. "דאסטוקס, מספיק! אתה יכול לחזור לעצמך!" אני קורא, אך ללא הועיל. הוא מעופף ברחבי הזירה ומכה בי מכל הכיוונים. אני מזנק וחומק ממנו מדי פעם, אך הוא לא מוותר. "מספיק!" אני צועק לבסוף, ובתנועה חדה משסע אותו כשהוא מנסה לפגוע בי. הוא נהדף אחורנית ונופל על הארץ. "דאסטוקס!" הוא קורא בזעם ומנופף בכנפיו בחזקה עד ליצירת מערבולת באוויר שנשלחת אליי וזורקת אותי מעלה. אני נוחת על רגליי ומזנק אליו עם ציפורניים שלופות. הוא מעופף אליי במהירות ובמבט כועס. שנינו מתנגשים ופוגעים זה בזה בצורה קשה, ונופלים במקביל, אך קמים מיד וממשיכים להיאבק זה בזה.

"את רואה?" אומר סאטושי אל אשתו, מיסטי, שעומדת לצידו ומסתכלת במבט סקרן עלינו. "אמרתי לך שזה הטבע האמיתי שלהם. השכל שלהם מיותר לחלוטין, גם איתו הם חיות בדיוק כפי שיהיו בלעדיו. מיסטי מהנהנת בהסכמה, "אני רוצה את הסנדסלאש הזה. אחרי שנלכוד גם אותו אני ארצה לגדל אותו. הוא כל כך חמוד!"

סאטושי מסתכל בעיניה המנצנצות בחיוך אוהב, "ואת גם תקבלי אותו, מיסטי שלי." הוא מבטיח לה.

לפתע, קול שהוא שומע מסיח את דעתו ממנה. "אני אהרוס כל דבר שנמצא פה!" אני צועק בזעם, כשדאסטוקס מוטל על הרצפה לידי, חסר הכרה. הגוף שלי אדום ומנופח משרירים, והקוצים שעל גבי קטנים יותר מתמיד. העיניים שלי זוהרות בצבע בורדו, ואני רואה הכל בגוון אדמדם. אני חובט בקיר החשמלי במהירות כל כך גבוהה שהוא לא מצליח לעמוד בה ונשבר. אני מזנק ממקום למקום ושובר כל דבר אפשרי.

"סנדסלאש, מספיק!" צועק אליי סאטושי, "בוא ניישב את זה בעזרת השכל, לא בעזרת הכוח!" אבל אני מתעלם. אני חובט ברהיטים, במכונות ובבני אדם ללא כל הבחנה, עד שלפתע אני מרגיש זרם חשמלי מכה בי. הכיתי בגנרטור הראשי של הזירה.

אני שומע קול צורמני מהדהד בכל רחבי האולם, ומרגיש חומר נוזלי וחלקלק מקיף אותי. אני מרגיש רעד עצום, ושומע קולות של אנשים צורחים. לפתע אני שומע קול חזק.

בום.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. דהפאק?!
    הוא פוקימון אדמה, אז איך הוא מרגייש זרם של חשמל?
    והפגיעה בגנרטור הראשי גורמת לפיצוץ? הוא לא אמור לגרום לחשמל להפסיק לזרום פשוט?

  2. תכלס. חשמל לא יכול ליצור פיצוץ, זו אשליה קולנועית, בדיוק כמו מיכל דלק בסרטים של הוליווד.

  3. אם יש קצר חשמלי אז יכול להיגרם בעקיפין פיצוץ, אם המעגלים נפגעים יותר מידיי

  4. גנרטור יכול להתפוצץ, כי הוא פועל על דלק.
    מה שלי הפריע זה שהוא טוען שבעל-חיים רגיל לא סובל כשהוא נלחם, ובטח כשמכריחים אותו להילחם.

  5. אוהד, ממש אהבתי את הפרק. חבל שהוא לא קצת יותר ארוך כי אני במתח.
    איידן, סאטושי לא טוען שהוא לא סובל מהקרבות, אלא שהוא לא סובל מלהיות הרכוש שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *