סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: שיא חדש באתר – 3000 כניסות ביום – עדיין רוכבים בשמיים!

בתאריך 3.7.2010 פתחתי את האתר. שנתיים לאחר מכן, או ליתר דיוק 22 חודשים לאחר מכן, פרסמתי עדכון באתר וקראתי לו "רוכבים בשמיים" על שם אחת הנעימות הכי טובות בכל הזמנים – Riders In The Sky מאת הצלליות. האימרה מאחורי העדכון הייתה שאנחנו כל כך מאושרים עד שאנחנו כמעט רוכבים בשמיים מרוב שמחה. באותו חודש נכנסו לאתר כ2,786 גולשים.

היום, 4 שנים לאחר אותו עדכון, ו6 שנים מאז פתיחת האתר, שברנו שיא חדש! עכשיו, השיא הזה אינו מדבר על מספר כניסות חודשיות כפי שפירטתי לכם בפסקה הראשונה, לא! השיא הזה מדבר על מספר כניסות יומיות. עד כה, מספר הכניסות היומיות עמד על שיא של 1,200 גולשים. בימים האחרונים השיא הזה נשבר פעם אחר פעם, וכיום הוא עומד על 3,000 גולשים ביום אחד! יותר ממה שהיה לנו בהשוואה לאותו חודש בקיץ 2012.

עכשיו, אפשר לתת את הקרדיט לחופש הגדול, ואפשר לייחס אותו לעובדה שהאנימה של פוקימון חזרה להיות משודרת בערוץ הילדים, אפשר גם לחשוב שזה קרה בגלל היציאה הלא חוקית של פוקימון GO בארץ, ואפשר לטעון שזה בגלל שמתפרסמים באתר בכל יום 5-10 רשומות. אבל אני יודע בדיוק מי צריך לקבל את הקרדיט – וזהו אתם הגולשים! אתם אלה שהפכתם את החלום למציאות! אתם אלה שנכנסתם לאתר, נהניתם, גלשתם, הגבתם וגרמתם לנו שוב לרכב בשמיים!

תודה רבה מאוד!

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. אני לא כזה מופתע שזה קרה, כי האתר הוא מקור המידע הכי טוב לפוקימון וגם מאוד הומוריסטי וטוב.
    אז כמובן ש…
    מזל טוב!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *