סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איפה פרק 18? והאם דור שלם יגדל בלי לדעת עליו?

היום התכוונתי להכין לפרסום מחודש את הפרקים שישודרו מחר בערוץ הילדים ואז נתקלתי בסוגייה מטרידה: מחר אמורים להתפרסם שני פרקים; פרק 17 ופרק 18. אבל מי מאיתנו שמכיר את ההיסטוריה של פוקימון יודע שפרק 18 הוא לא רגיל ולכן הלכתי ללוח השידורים של ערוץ הילדים בהוט ובדקתי מה בדיוק הם הולכים לשדר.

התוצאה זעזעה אותי עד עמקי נשמתי!!!

ערוץ הילדים מתכוון לשדר מחר את הפרקים 17 – "פארק הפוקימונים הענקים" ו19 – "טנטקול וטנטקרול", כאשר את פרק 19 הם הגדירו מחדש כפרק 18. וזה אומר שדור שלם יגדל מבלי לדעת שהוא החמיץ פרק באנימה של פוקימון, פרק מספר 18 ושמו – "היפה והחוף".

אז לכל מי שלא יודע, יש בסדרה של פוקימון כמה פרקים גנוזים, כאשר כל אחד מהם נגנז מסיבותיו שלו. אחד מאותם פרקים הוא פרק 18, והנה העלילה המלאה שלו –

אש והחבורה מגיעים לאי פורטה ויסטה, והם נהנים מהשהות שלהם שם. בהמשך, הם לוקחים סירה בלי רשות ונתקעים בצוללת של צוות רוקט. וכך יוצא שאש והחבורה מוצאים את עצמם עובדים אצל מסעדה אחת כדי לתקן את הנזקים שהם עשו למזח, וצוות רוקט מוצאים את עצמם עובדים במסעדה אחרת כדי לתקן את הנזקים שהם עשו לצוללת. במהלך ה"תחרות" בין המסעדות, צוות רוקט דואג שאש וחבורתו לא יצליחו במשימתם, אבל אז פרופסור אוק ודיליה קטצ'אם מגיעים ומציעים את עזרתם. מסתבר שיש תחרות תחפושות בחוף וכמו גם תחרות יופי, ואש והחבורה מנסים להשתתף בה ולשלם לבעל המקום על הנזקים שהם עשו. על הדרך הם גם מוצאים את עצמם נהנים מזה.

המחלוקת באה לידי ביטוי בפרק הזה כאשר ג'יימס ומיסטי לוקחים חלק בתחרות היופי. כדי לנצח בתחרות, ג'יימס לובש ביקיני ומרכיב ציצי מלאכותי. בנוסף לכך, הוא אומר למיסטי שהיא צריכה לחכות 10 שנים על מנת שהיא תתפתח מבחינה גופנית ותוכל להשתתף בתחרות. הפרק נגנז לחלוטין משידור בשל הפרה בוטה של חוקי WB לשידורי ילדים.

כפי שאתם יכולים לשער, הפרק הזה לא ישודר מחר, וזה מעלה סימן שאלה גדול – האם הדור של היום יראה את הפרק של פוריגון? האם הוא יחמיץ את הפרק של דרטיני? התשובות לשאלות הללו כנראה ידועות מראש, אבל לנו באתר יש את כל הכוונות לחשוף אתכם לפרקים הגנוזים ומי מכם שרוצה להרחיב את היריעה ולדעת במה מדובר, מוזמן להיכנס ללינקים הבאים:

הפרקים הגנוזים: https://pocketmonsters.co.il/?p=1111

סיקור פרק 18: https://pocketmonsters.co.il/?p=301

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. אפשר לחשוב מה כבר גרוע בפרק הזה… הילדים שלה יום בלחיצת כפתור מגיעים לתכנים גרועים פי מיליון…

  2. ברור מאליו שלא ישודרו הפרקים האלו.
    ופוריגון נגנז בעולם כולו אז אין סיבה שישודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *