סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: אז מה קרה לאתר? ומה אפשר לעשות בנדון?

בלילה שבין שישי לשבת ניסיתי כהרגלי לפרסם את הרשומות החדשות של אותו יום, אך נתקלתי בקשיים להיכנס לאתר. מסתבר שהאתר היה תחת מתקפה. חשבתי שזה עניין פעוט שיעבור תוך מספר שעות ולכן הלכתי לישון תחת המחשבה שבבוקר הכל יסתדר. לצערי, גיליתי שגם אז האתר לא פועל וניסיתי ליצור קשר עם בעלי השרת. הם אמרו לי שהם מעולם לא חוו דבר כזה, וזה נכון גם לתקופה שבה הם עבדו במשרד ממשלתי וראו פריצות מתוחכמות וגדולות במיוחד. המתקפה שהאתר שלנו עבר הייתה מורכבת וגדולה יותר מכל מה שהם ראו עד לאותה נקודת זמן. ומסתבר שזו גם לא הפעם הראשונה שזה קורה. במהלך השנה האחרונה ניסו לפרוץ לאתר ולהזיק לו שלוש פעמים. מנהל השרת אמר לי: "כנראה שמישהו באמת רוצה להוריד אותך ואת האתר שלך מהרשת."

אתם בטח שואלים את עצמיכם: היטמן, אז מה אתה הולך לעשות עכשיו? ובכן, אני אעשה את מה שאני עושה הכי טוב – וזה להמשיך לתת לאותם גורמים עוינים את כל הסיבות שבעולם להמשיך לקנא בי. וזה אומר: להמשיך כרגיל. היום יעלו רשומות חדשות וגם מחר, וגם בשבוע הבא. וסגרתי דיל עם Pokemon GO Israel, קבוצה שמונה 5,500+ אנשים, על פרסום הדדי. ואנחנו נרים את יום המפגש שלנו כדי לשחק בפוקימון גו, אירוע שכבר מונה 30 משתתפים ו80 מתעניינים.

ואם דבר כזה קורה שוב בעתיד, יש כמה דרכים שבהם אפשר ליצור קשר איתי ולקבל עדכונים על מה שקורה. ראשית כל, יש את המייל שלי – Hitman.is.hart@gmail.com. רשמו לכם אותו בצד. שנית, יש את דף הפייסבוק של האתר – לינק. שווה לעשות לו לייק כי שם אני מעדכן דברים שאפילו גולשי האתר לא נחשפים אליהם. ושלישית – סקייפ – yossi.ohana.5. אז אני מקווה שזה מאחורינו ושיהיה לנו המשך יום מקסים, פורה ומלא בפוקימון!

פוסטים קשורים

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *