סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כתבה: מרוב עצים לא רואים את השקר!

היום פורסמה התמונה הזו ברחבי הפייסבוק ובה מופיע ככל הנראה המהלך המנצח של פיקאצ'ו על פני אגיסלאש. תמונה זו היא מהותית, משום שהיא מדגימה כיצד חתיכה של עץ מביאה להפסד בחצי הגמר של ליגת קאלוס. אבל מעבר לכך, היא ממחישה עד כמה רחוק יוצרי הסדרה מוכנים ללכת במטרה לקדם את אש על חשבונו של סוייר, עד שהם אפילו לא פועלים לפי ההיגיון של הסדרה עצמה, חוקי הטבע, הפיזיקה וההיגיון. משמע שפוקימון הפכה להיות בולשיט אחד גדול.

בתמונה אנחנו רואים פזורה של חתיכות עץ עפות להן באויר. מאיפה הן הגיעו? האם שדה הקרב היה מורכב מעצים ובמהלך הקרב היה מהלך ששבר את כולם לחתיכות עץ קטנות? ואם זה המצב, איך חתיכות העץ הללו מרחפות להן באויר? האם כוח המשיכה לא פועל בזמן קרב חצי הגמר של ליגת קאלוס? למה הן לא נופלות בחזרה לאדמה? בלוף מספר אחד.

עוד דבר שניתן לראות בתמונה הוא המהלך של פיקאצ'ו אשר זורק חתיכת עץ אחת לעבר המגן של אגיסלאש במטרה למנוע ממנו להיכנס למצב Shield Forme ודרך כך לא לאפשר לו לבצע את המהלך King's Shield. אבל אם תשימו לב טוב לאופן שבו נזרקת חתיכת העץ, תראו שזה נזרק נגד כיוון השעון, ובזריקה כזו אין שום אפשרות הגיונית שבה חתיכת העץ תיתפס במגן של אגיסלאש. על מנת שזה יקרה העץ היה צריך להיזרק עם כיוון השעון. בלוף מספר שניים.

הטיעון השלישי מתמקד בסוג הפוקימון. אגיסלאש הוא חצי פוקימון רוח. אני ראיתי מספר פרקים של פוקימון במהלך השנים ובכל פעם שראיתי פוקימון מסוג רוח, הוא עבר דרך חפצים מוחשיים, נעלם, חזר, ומכות פיזיות כמעט ולא עשו לו נזק. קחו לדוגמה את גנגר של מורטי שיכל לצוץ מתוך הרצפה בלי שום בעיה. עכשיו, איך חתיכה של עץ יכולה לעצור את אגיסלאש? זה נשמע כמו ניסיון כושל להמציא לאש אסטרטגיה שאינה מחזיקה מים גם כשדנים בחוקים שהאנימה הציבה לעצמה. בלוף מספר שלוש.

בניסיון להפריך טענות עתידיות, בואו נגיד שכל הבלופים הקודמים שציינתי יכולים להתרחש, וכל האמצעים כשרים להוציא את סוייר כמו מפגר ואת אש כמו מלך העולם. נראה אתכם עונים על השאלה הבאה: אגיסלאש הוא פוקימון התפתחות שלישית שמקבל נזק X1 ממתקפות חשמל וX1/2 ממתקפות מסוג מתכת, איך פיקאצ'ו יכול להוריד אותו? הרי מתקפות מסוג נורמל לא פועלות עליו. ובנוסף לכך, פיקאצ'ו ישב על הספסל במשך שלוש עונות וראה כיצד שאר השישייה של אש מקבלת ניסיון. מאיפה יש לו את הכוח, הניסיון והיכולת לנצח פוקימון חזק כמו אגיסלאש? בלוף מספר ארבע.

בקיצור, הסצנה היא מפגרת, היא לא עומדת בקו ישר עם החוקים שהסדרה הציבה לעצמה, שלא נדבר על חוקי הטבע, הפיזיקה וההיגיון. ונדמה שיוצרי פוקימון החליטו בינם לבין עצמם שאת תוצאת חצי הגמר של ליגת קאלוס תקבע חתיכת עץ. הרי כולנו יודעים שלתת לפוקימון עשב עם התפתחות מגה (ספטייל) ויתרון משמעותי על פוקימון מים (גרנינג'ה) לנצח בקרב פוקימונים זה לא משהו שהם יתנו לו לקרות.

פוסטים קשורים

38 תגובות

  1. אגיסלאש הוא גם סוג מתכת, והפואנטה שלו היא שהוא חרב חדה, זה אומר שהוא מוצק. גם אם הוא בעצם סוג של גנגר

  2. וויקטיני-צודקת
    והיט לא התייחסתי לזה עד שאמרת שפיקה ישב על הספסל במשך 3 עונות
    first of all
    how dare u???
    פיקה ממש לא עשה כלום במשך 3 עונות וגם אם כן יכולות לעבור גם עוד עונה שלמה שהוא לא יעשה כלום והאגיסלאש של סוייר עדיין יפסיד. כמה ניסיון יש לאגיסלאש?שתיים? אולי אפילו שלוש עונות?שזה יפה מאוד אבל אפילו מומחי פוקימונים אומרים שפיקאצ'ו של אש מיוחד וחזק יותר מפיקאצ'ויים אחרים. למה לעזאזל שקבוצה של בני 20 פלוס תרדוף אחריו 19 שנה???
    עכשיו לקטע של כל הכתבה פוקימון זה לא היגיוני תמודדו. אתם חושבים שההופעה הסופית של סרנה הגיונית?לא!
    פאקינג לא!
    אבל כל הכיף בפוקימון שזה לא הגיוני ואני יודעת שגם לפוקימון יש גבולות היגיון וזה שאתה מתסכל על דבר קטן כמו זווית העץ לא ממש משנה וגם ככה שהעץ תקף את אגיסלאש בהפתעה אז גם אם הוא יכל לעבור או לחתוך את העץ הוא הופתעה כי מי לעזאזל יכל לחשוב על דבר כזה חוץ מקאטצ'ם?

  3. בלוף צספר 2 הוא לא בלוף אולי לא ראינו את זה מהזווית הנכונה ובעצם העץ הגיע מצד ימין מה שמסביר איך העץ נכנס וגם בלוף אלד הוא לא כזה בלוף בעצם אולי אגיסלש עשה טריק רום בטעות ולכן פיקאצו היה מהיר יותר והחתיחות עץ ירדו למטה טבל לאת וזה שפיקאצו לא כזה חזק לא אומר שאין סיכויים שהוא ינצח ואגיסלש גם הוא פוקימון מ-ת-כ-ת אז זה הופך אותו לפגיע למוחשיות שלא כמו גנגר שהוא מסוגים של חומרים לא מוחשיים מה שמפריך את בלוף שלוש וארבע ועוד משהו פוקימון הם מפלצות מיוחדות וחזקות אפילו חלקם על טבעיות אז ברור שחוקי הפיזיקה וההיגיון יופרו אולי

  4. יוסי, כשדיברת על זה בוואצפ לא חשבתי ששתהיה רציני XD
    בלוף 1: פיקאצ'ו הוא מהיר וכוח המשיכה הוא לא מיידי אז פיקאצ'ו משתמש בזה. אם זה לא מספיק, אז יכול להיות שזה בגלל שנחתכו על ידי פוקימון רוח.
    בלוף 2: זווית צילום מוזרה וגם, רואים שאש חיפש את הטיימינג המושלם כדי לתת לפיקאצ'ו את הקיו. הוא גם ידע שהוא לוקח סיכון מה שאומר שהוא בעצמו ידע שזה יכול לא לעבוד. אם אפילו הדמות בסדרה יודעת שיש סיכוי שזה לא יעבוד אי אפשר לקרוא לזה בלוף.
    בלוף 3: אג'יסלאש אולי רוח, אבל כשרוח משתלטת על חפץ (כלומר, חרב) היא נהיית מוצקה.
    בלוף 4: לפחות זה יותר אפשרי מזה שפיקאצ'ו שכולה קיבל בוסט חשמל יחד לעשות טוסט מג'יאודוד (סוג אדמה) ולהכאיב לפחות טיפה לאוניקס (סוג. פאקינג אדמה.). פיקאצ'ו היה עם אש הרבה זמן וכפי שאמרתי בוואצפ, היו לו כמה קרבות: בעונה 17 הוא נלחם כמה פעמים בגלל מחסור הפוקימונים של אש, וגם לקח חלק גדול בשני הקרבות נגד קלמונט (גם האחד בעונה 17 וגם האחד בעונה 18), נוסף על כך, פיקאצ'ו היה עם אש ב-5 אזורים אחרים בליגה (יונובה בחיים לא קרה, זה הכל סיוט נוראי)! כן, הוא לא נלחם כל עונה 19, אבל הוא נלחם הרבה מקודם אז לדעתי זה הוגן. וגם, מתי הייתה פעם ראשונה שראינו את אג'יסלאש בצורתו הסופית? 9 פרקים לפני, בקרב היחיד שבו סוייר ניצח. זה חשוב שסוייר ניצח כי זה אומר שהוא אולי התאמן טיפה פחות מה שאומר שאג'יסלאש יכול להיות בערך ברמה שהוא היה אז מה ששוב: נותן לפיקאצ'ו יתרון.

  5. וגם, פוקימון מלא בבולשיט כמו זה. אני כבר למדתי לסתום את הפה וליהנות מהאנימציה המהממת והקטעים שגורמים לי להגיד הולי פאק אש כבר לא נוב. ולגבי פיקאצ'ו, אתם בטח תגידו על הקרב נגד סנייבי. טוב, אם יונובה היה רלוונטי באיזשהי דרך היו משדרים את זה בארץ. התיאוריה שלי היא שיונובה אף פעם לא קרה וכולנו יכולים להירגע שזה גם לא יקרה XD

  6. נכון אבל מלואטה פליז תפסיקי לדבר שיט על יונבה בחייאת אני אהבתי את המשחקים וגם את הסאגה אז דיי חוץ מזה לפיקאצ'ו נגד סניבי יש הסבר פשוט ואני חופרת לכם על אותו הסבר אבל אתם תמיד מתעלמים

  7. יש על דברים כאלה מאמר שלם בבלבפדיה שנקרא Anime Physics. כיפוף חוקי הפיזיקה לטובת העלילה זה לא משהו חדש, אלא היה קיים מתחילת פוקימון.

  8. העצים התעופפו כי פיקאצ'ו השתמש בזנב ברזל והעיף את כולם לאוויר
    והם היו על הרצפה מלחתחילה מכיוון שאגיסלש חתך את העצים מסביב
    ראית בכלל את הפרקים האחרונים היט?

  9. אנונימית: המשחקים מעולים, אבל הסאגה היא חסרת טעם כמו טופו (סורי, אבל מה לעשות, לא אשמתי שסיילן ואייריס חופרים ומעצבנים ושאש מתנהג כמו שהוא היה בעונה 1). הדבר היחיד ששווה לראות באנימה של יונובה זה סאגת מלואטה, כמה מהקרבות בליגה, הקרב בין קטרינה לסינת'יה, וקרבות המכון שבהם אש לא התנהג כמו מפגר שכלית. אני לא ראיתי את ההסבר שלך על פיקאצ'ו נגד סנייבי אבל אני מנחשת שמדובר על זה שזקרום לקח מפיקאצ'ו את החשמל והחליש אותו וזה למה פיקאצ'ו הפסיד, שמעתי כבר את הסיפור הזה מספיק ואני מסכימה עם ההסבר הזה.
    סורי, דעתי על סאגת יונובה היא ברובה שלילית. המשחקים הם כל כך טובים (אני משחקת עכשיו לבן 2), אבל האנימה פשוט הורסת!

  10. היטמן-בחייאת תראה לפני שאתה מפרסם כתבה סתם!
    אתה עושה צחוק מקרב השש על שש הכי טוב בהיסטוריית פוקימון ואתה אפילו לא ראית תפרקים???!?!
    איך אתה יכול לצפות שאנשים לא יכעסו אליך??

  11. מגה מלאוטה- אני מסכימה שהפילרים יכולים להיות דיי מפגרים(כנראה עניין של טעם אבל אני אוהבת פרקים עם פיגור)
    אבל אני חושבת שהקטעים עם N לגמרי שווים צפייה בכל מקרה לכל סגאה יש את הדברים הרעים בה ואת הדברים הטובים בה ותאמת אני בכלל לא מבינה למה יונבה תמיד מטרה בגלל שאיריס קוראת לאש ילד קטן(כי ככה הוא התנהג כל העונה) ופוקימון גלידה שבכלל חברת פוקימון אפילו לא עיצבה זה מעריץ פוקימון,אחד משלנו שעיצב והכין תפוקימון.
    אה וחחח משחקת בלבן2? אני שיחקתי בשחור 2 משחקים שווים שיהיה לך בכיף

  12. אבל זה בדיוק העניין. הם עטפו את זה כל כך יפה שאין לכם את האפשרות להעביר ביקורת על המהלך. אני בטוח שאם תחשבו על זה, תגלו שהטיעונים שלי הם נכונים.

  13. איך אתה אוהב להרוס כל מה שאפשר.
    נע, רובנו הרע אוהבים לעשות את זה.
    בלוף 1: הוא העיף כת כל חתיכות העץ לאוויר עם זנב ברזל. זה לא שבר את האדמה כי פיקאצ'ו השתמש במתקפה בצורה שגרמה לה להעיף את חתיכות העץ במקום לשבור את האדמה, ואני מניח שזה אפשרי בגלל שיש לו ניסיון של כמה סאגות טובות עם המתקפה. בגלל שגם לעצים האלה לוקח כמה זמן להיפול חזרה לאדמה,ופיקאצ'ו מהיר וקל בטירוף, וכן, כמו שוויקטיני אמרה (אגב סחתיין על התגובה) יש מצב שזה קשור לזה שאגיסלאשף פוקימון רוח, חתך אותן.
    בלוף 2: ראה את בוויקטיני. פלוס יש מצב שהחתיכה לא נכנסה לגמרי עד שאגיסלאש ניסה להיכנס למגן, וכשהוא ניסה הוא הכניס אותה בלי כוונה.
    בלוף 3: כן, כמו שנאמר, אגיסלאש הוא חרב שהשתלטו עליה, ולכן הוא מוצק, לפחות חלקית. וכן בנוסף להיותו פוקימון רוח, הוא פוקימון מתכת, שהם מוצקים יותר מהרגיל אפילו, ולכן הוא יהיה מוצק, לפחות חלקית. אחרת הוא לא יוכל לחתוך דברים, לא ככה?
    פלוס גנגר הוא פוקימון הגז אם אני לא טועה, והוא אמור להיות גז, ככה שזה יותר הגיוני במקרה שלו. אל תשווה אותו לאגיגסלאש.
    בלוף 4: כמו שאמרתי כמה פעמים לפני הקרב – אגיסלאש הוא פוקימון מטורף, ואם סוייר ידע איך להשתמש בו, הוא יעשה לפיקאצ'ו חיים קשים. סוייר ידע איך להשתמש בו והוא עשה לפיקאצ'ו חיים קשים. אבל אמרתי עוד משהו – אם פיקאצ'ו ימצא דרך לפגוע באגיסלאש כשהוא בצורת ההתקפה שלו, הוא מנצח. כי זה העניין של אגיסלאש, כשהוא בצורת ההגנה שלו הוא טנק שאי אפשר להזיז לו, אבל הוא לא יכול להזיז לאף אחד, ובצורת ההתקפה שלו, הוא עושה נזק מטורף, אבל הוא שברירי – מתקפה אחת מורידה אותו. ההגנות של צורת ההתקפה שלו לא כל כך נמוכות במשחקים, אבל כן, ביחס להרבה פוקימונים הן נמוכות, ואני מתאר לעצמי שגם מכת ברק אחת מפיקאצ'ו, שכבר ראינו שהמכת ברק שלו מסוגלת להעיף שני אנשים מבוגרים וחתול לשמיים (פלוס וובופאט), מסוגל להוריד את אגיסלאש עם מכת ברק בצורת ההתקפה שלו.

    למרות שהסצנה באמת יכלה להיות קצת יותר הגיונית. הייתי מעדיף אם פיקאצ'ו היה מוצא דרך להתנגש עם זנב הברזל שלו בחרב של אגיסלאש (או במתקפת שיסוע) ואז הוא היה מזרים אליו מכת ברק כשהוא מתנגש בו דרך זנב הברזל.
    ולא הייתי בטוח אם זה יספיק כדי להוריד אותו במכה אחת, אבל אני בטוח שאחרי זה גם איזה כדור אלקטרו או מכת ברק גם לצורת ההגנה שלו תוכל לסיים אותו.

  14. לול היט. הנה העניין. חשבנו על הטיעונים שלך. לדעתי, ולדעת עוד כמה פה לפי התגובות שקראתי, הם לא נכונים ברובם. מצאנו להם טיעוני נגד. להסכים איתם או לא זו בחירה שלך.

  15. זה בדיוק מה שאני טוען במשך שנים, ברגע שהכותבים רוצים שמישהו ינצח או יפסיד, שום דבר לא יעמוד בדרכם. ע"ע טובייאס, הם כל כך רצו שסאטושי יפסיד בליגת סינו שהם אשכרה היו צריכים להמציא בשביל זה דמות עם פאקינג אגדיים בשביל להפיל את סאטושי

  16. אני רק רוצה להגיד שהקטע של גנגר זה שהוא פוקימון "גז" וזאת הסיבה שהוא עובר דרך דברים

  17. פוקימוני רוח יכולים לעבור אוטומטית דרך דברים רק אם אין להם סוג שמייצג משהו מוצק (למשל מתכת), ואני די בטוח שהעצים לא נפלו בגלל מתקפה כלשהי או סתם מההדף. דרך אגב פיקצ'ו כבר ניצח פוקימונים שהיו חזקים על חשמל הרבה פעמים, והוכח יותר מפעם אחת לאורך האנימה שמתקפות החשמל שלו חזקות מהרבה מהרגיל, אפילו יותר משל חלק מהראיצ'ואים.

  18. היט תוותר אף אחד לא קונה את זה ולכולם יש כבר את טיעוני הנגד אז בחייאת תן לפיקה להנות מהניצחון שלו ואל תהרוס לנו קרב אפי

  19. מעניין מה הייתם אומרים אם היוצרות היו הפוכות וסוייר היה מנצח את אש בצורה הזו. הייתם מזדעקים לשמיים!

  20. אני חושבת שאם סוייר היה מנצח אני הייתי מחשיבה להרביץ למחשב

  21. העצים עפו כי אג'ילאש העיף אותם עם השיסוע שלו. חוץ מזה, עם או בלי מים פיקאצו הביס פוקימונים שחזקים נגדו כמו אוניקס. מבחינה טכנית אניקס לא הפסיד כשהמים פגעו בוא, אלא כשהברק פגע. אם תחשמל אבן מתחת למים לא יקרה לה כלום. בקשר לבלוף 3, גנגר הוא רוח/ רעל. אין משהו שימנע ממנו לעבור דרך חפצים, אבל לאג'יסלאש יש פלדה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *