סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

טורניר פוקימון TCG‏

דרקוניקון הוא כנס משחקים ישראלי שנתי מבית הפונדק, ויתקיים השנה ב-18 לאוגוסט 2016, בהיכל אהל שם ברמת גן, בסמיכות לפארק הירקון, מ9:00 בבוקר עד 23:00 בלילה.

כנס דרקוניקון מתמקד במשחקי תחביב, כשמדובר במשחקים חברתיים בהם השחקנים משתפים פעולה או מתחרים אחד בשני. משחקי-תפקידים, שבהם כל שחקן מגלם דמות דימיונית – המשחק הידוע ביותר הוא "מבוכים ודרקונים". משחקי-לוח שמוכרים לכולנו בדמות המשחקים מונופול, סיכון וכך הלאה. אך בכנס תפגשו עשרות משחקים שונים ועשירים יותר, המיועדים לגילאים שונים, ובעלי רמות מורכבות הנעות ממשחקים בני חצי שעה ועד שלושה או ארבע שעות. סגל הכנס ישמח ללמד אותכם לשחק בהם. הכנס כולל עוד שני סוגים של משחקים, תחרותיים יותר והם משחקי מיניאטורות, שבו כל שחקן מביא מהבית צבא של "חיילים", ונלחמים בטורניר. ובמשחקי קלפי איסוף, כל שחקן מרכיב לעצמו חבילת קלפים, עמם הוא מתמודד בטורניר.

השנה אנחנו מארגנים טורניר פוקימון TCG. הטורניר יתקיים ב10:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים, באולם הראשי של הכנס. הטורניר יהיה בפורמט רגיל (Standard), כל שחקן יגיע עם חבילה בנויה מראש של 60 קלפים, מקוריים וחוקיים, מהסטים של XY (מXY ועד XY—Steam, כולל Generations), ולא יותר מ4 מקלפים בעלי אותו שם. הסבבים יהיו הטוב משלוש וכל משחק יהיה עד 45 דקות.

הרשמה לטורניר בעלות 40 ש"ח ועל כל משתתף יוספו שני בוסטרים לקופת הפרסים שיחולקו בין המקומות הראשונים.

הרשמה באתר: http://www.dragoncon.co.il/index.html

אירוע פייסבוק: https://www.facebook.com/events/1124582847605689/

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *