סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכירו את קראבראולר, סנדיגאסט, פאלוסנד וסטופול!

שם: קראבראולר (Crabrawler).
סוג: לחימה.
זן: פוקימון האגרוף.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 6.9 ק"ג.
יכולת: Hyper Cutter / Iron Fist.
מתקפה: .
מידע: לקראבראולר יש אישיות שממש שונאת להפסיד, ולא רק שהוא מכוון להיות גבוה יותר מחבריו מבחינה חברתית, אלא הוא מכוון להיות הכי גבוה שהוא יכול. מכיוון שכך, ניתן לפעמים למצוא אותו נתפס באנשים גבוהים או בקירות בניינים. ואם מישהו ינסה להוריד אותו משם, הוא יקבל אגרוף. האוכל האהוב עליו הוא גרגרים. הוא נותן לגזע העץ אגרוף, מה שמנער את הענפים ומוריד גרגרים בשלים לאדמה, אותם הוא יכול לזלול. יש מצב שבו יתאספו כמה קראבראולרים מסביב לעץ, אבל רק אחד מהם יזכה בפריבילגיה לאכול מן הגרגרים. הוא משתמש בצבתות שלו כדי להגן על הפנים ועל הבטן שלו כאשר הוא מתקרב קרוב אל יריב. האגרופים שלו מספיק חזקים כדי לשבור גזע עץ. אומרים שלפעמים הצבתות שלו נופלות במהלך אחד מההתקפים שלו, מה שיכול להפוך להיות ארוחה טעימה ביותר.

שם: סנדיגאסט (Sandygast).
סוג: רוח / אדמה.
זן: פוקימון ערימת החול.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 69.9 ק"ג.
יכולת: Water Compaction.
מתקפה: .
מידע: סנדיגאסט נוצר כתוצאה מהטינה של הפוקימונים ושאר היצורים כאשר הם נופלים בקרב. בעקרון, מדובר בדיבוק בצורת חול. אם תתפוס את את החפירה שלו, תהיה תחת השליטה של הפוקימון הזה. הוא משתמש בכוח שלו כדי להשפיע על ילדים להוסיף לו חול ולהגדיל את הגודל שלו. אם הוא מאבד את את החפירה שלו, הוא ישים ענף, דגל, או חפץ אחר במקומו, והוא יהפוך להיות נווד אשר מחפש את את החפירה שלו. הפה שלו יכול לשאוב את החיוניות של אדם או פוקימון. יש מבחן אומץ באלולה שבו אתה מתבקש להכניס את היד שלך לתוך הפה שלו. יש לו את היכולת Water Compaction אשר גורמת לסטטוס ההגנה שלו לעלות בשתי רמות אם הוא נפגע על ידי מתקפה מסוג מים.

שם: פאלוסנד (Palossand).
סוג: רוח / אדמה.
זן: פוקימון טירת החול.
גובה: 1.3 מטר.
משקל: 250.0 ק"ג.
יכולת: Water Compaction.
מתקפה: .
מידע: פאלוסנד שולט במבוגרים, והוא גורם להם לבנות טירות חול כדי לספק לו הסוואה וגם כדי לעלות לו את יכולות ההגנה שלו. בשונה מסנדיגאסט, אם הוא מאבד קצת מהחול שלו, הוא יכול לשחזר אותו בעצמו. כאשר הוא מחפש אחר טרף, את החפירה שעל ראשו מסתובב. אומרים שזה סוג כלשהו של רדאר.

שם: סטופול (Stufful).
סוג: נורמלי / לחימה.
זן: הפוקימון החובט.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 6.8 ק"ג.
יכולת: Fluffy / Klutz.
מתקפה: .
מידע: המראה החמוד שלו, התנועות שלו והפרווה הצמרירית שלו, הופכים אותו לפוקימון מאוד פופולרי. אומנם יש לו גוף קטן, אבל החוזקה שלו היא יוצאת מן הכלל. הוא יכול להוריד פוקימון מנוסה עם מכה אחת בלבד, וזאת אם היריב לא מוכן לזה.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. זה רק אני או שלסטאפול יש תווית מחיר מאחורה?
    (נ.ב בבגשה תגידו לי שאני לא היחידה שחשבה על בור הכאב מגרווטי פולס במידע על סנדיגאסט)

  2. ראיתי באתר הרשמי של המשחק שפאלוסנד לוכד פוקימונים בחול והורג אותם בשביל להכין ארמונות קטנים מה שנקרא התת התפתחות שלו;)

  3. קראבראולר מגניב,
    זה מבוסס על חסילון מנטיס! (שרימפס גמל שלמה)
    לחיה זה באמת יודע לתת אגרוף!
    ואומרים שמכה שלו חזק כמו קליע, ויכול לשבור זכוכית בקלי קלות!

    רק מעניין אותי למה לא סוג חרק/לוחם או מים/לוחם..?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *