סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בואו להכיר את פוקימון XY!

פוקימון XY, התוכנית שתשודר ביום ראשון בערוץ הילדים, מבוססת על המשחקים "פוקימון X" ו"פוקימון Y". אלה משחקי הדור השישי של פוקימון. רק כדי לסבר את האוזן, צ'ריזארד, פיקאצ'ו ומיאו הם פוקימונים מהדור הראשון. וכמו שהחברים מהסדרה המקורית מגיעים ממחוז שנקרא קנטו, שם המחוז הפעם הוא קאלוס. זה מחוז שמבוסס על העיר פריז.

יש כמה חידושים שיצאו יחד עם המשחקים האלה, והנה כמה מהם:

1. ראשית כל, אפשר לעצב את הדמות שלך לפי טעמך האישי. זה אומר שאם אתה רוצה שהיא תסתפר, אתה נכנס למספרה בעיר לומיוס ומבקש תספורת. דבר זה יבוא לידי ביטוי גם בסדרה עצמה.

2. חידוש נוסף שמביאים המשחקים האלה הוא התפתחות מגה. אם עד היום כל מה שהכרנו בנוגע להתפתחות הוא שיש התפתחות על ידי שלבים, אבן, זמן, החלפה וכיוצא בזה. כעת יש דבר כזה שנקרא התפתחות זמנית. זה מאפשר לפוקימונים להתפתח פעם אחת נוספת למשך הקרב בלבד, להשיג כוח נוסף, לפעמים גם סוג שונה ויכולות אחרות ודרך כך לגבור על היריב. לדוגמה: לצ'ריזארד שלנו יש 2 התפתחויות מגה, כאשר אחת מהן נותנת לו את סוג הדרקון.

3. חידוש אחרון שנדבר עליו פה הוא סוג הפיה. כאשר המשחקים הראשונים של פוקימון שוחררו, היו רק 15 סוגים של פוקימונים. עם השנים נוספו הסוגים אופל ומתכת. כיום, 10 שנים לאחר מכן, נוסף לו סוג חדש – פיה. ישנם פוקימונים חדשים רבים מהסוג החדש, אך לא פחות מזה, ישנם גם פוקימונים ישנים אשר יסווגו כסוג פיה. שינוי זה יביא שחקנים לחשוב על אסטרטגיות חדשות במהלך הקרב ויתן איזון מושלם בין הסוגים השונים של הפוקימונים.

סוג פיה

עכשיו בואו נדבר קצת על הדמויות:

אש קטצ'אם

אש קטצ'אם – בשונה מ16 העונות הקודמות, הפעם אש מקבל מראה בוגר יותר, בעל פרטים ואפילו צבע עיניים שונה. למי שהספיק לשכוח, אש הוא יליד פאלט, הוא יתום מאב, החלום שלו זה להיות פוקימון מאסטר, לאמא שלו קוראים דיליה והפוקימון ההתחלתי שלו הוא פיקאצ'ו, שנשאר איתו עד היום הזה.

סרנה – סרנה היא ילידת ואניויל, היא בת לרוכבת רייהורן מקצועית, היא אוהבת לבשל, יש למשפחה שלה את הפוקימונים פלצ'לינג ורייהורן ומסתבר שהיא מכירה את אש קטצ'אם עוד מהתקופה שהם היו קטנים. מסתבר שהם הלכו למחנה קיץ ביחד, שם אש עזר לה ומאז היא פיתחה סוג של התאהבות בו.

קלמונט

קלמונט – קלמונט הוא יליד לומיוס, העיר המרכזית של מחוז קאלוס. הוא אחיה הגדול של בוני, הוא מנהיג מכון החשמל בעיר, יש לו חיבה אדירה להמצאות וגאג'דטים. אחת מההמצאות האהובות עליו ביותר היא זרוע אייפום שלו. בהמשך אנחנו גם מגלים פרטים לגבי אבא שלו, אבל אנחנו לא נחשוף אתכם לספויילרים.

בוני

בוני – בוני היא אחותו הקטנה של קלמונט, והיא קטנה מכדי להחזיק בפוקימון משלה, אז היא מבקשת מאח שלה שישמור לה על פוקימונים שמוצאים חן בעיניה. בנוסף לכך יש לבוני כמה תפקידים בסדרה, אחד מהם זה למצוא לאחיה כלה, אז היא מציעה לבנות שהיא פוגשת במהלך הדרך את האפשרות להיות עם אחיה, דבר שמזכיר קצת את ההתנהלות של ברוק.

פוקימון XY תשודר בערוץ הילדים גם בHOT וגם בYES החל מיום ראשון, 4.9.2016, בשעה 16:45 וכל יום יפורסם פרק אחד בלבד.

אזהרה:

– שימו לב, מדריך הדמויות באתר מכיל ספוילרים שחושפים את כל מה שקורה בסאגת XY, אז אולי מומלץ לכם לא להיכנס לשם.

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. ראשון
    וגם אם סרנה היא ילידת ואניויל שבקאלוס למה היא הייתה במחנה קיץ בפאלט ?

  2. היא נולדה בואניויל ואז טסה לחופשה? אין לי שמץ, פתחו תיאוריות

  3. עוד לא הסבירו למה סרנה הייתה בקנטו בצעירותה. אולי יסבירו את זה בסוף הסדרה או שזה תשאר תעלומה לעד.

  4. צ'ו צ'ו מודר פאקר צ'ו!!!רכבת ההייפ של לורד פרוקאגה מגיעה לישראל !!!
    לא יכולה לחכות לראות איך הם יהרסו את הדיבוב יותר ממה שהאמריקאים הרסו.
    אבל גוד דאמט משהו צריך בקש שלפחות בסגאת אקס וואי זי הם יקחו את הגרסה היפנית

  5. אוי תחשבו איזה שם דפוק יהיה לבלייזיקן מאסר בעברית "מסכת הבלייזיקן"או שזה יהיה יותר גרוע

  6. היט מן מה זאת אומרת שסרינה פיתחה "סוג של התאהבות באש" זה יותר כמו אבססיה קלה

  7. רגע, יתחילו לשדר את העונות החדשות, אבל יפסיקו לשדר את העונות הישנות? למה שלא ישדרו במקביל פרק חדש כל שבוע, ופרק ישן כל יום (בדומה למה שהם שידרו שני פרקים ישנים כל שבוע)?

  8. בכל מקרה, מאוד אהבתי את המדריך, הוא מפורט ומסביר יפה על העונות החדשות למי שהצטרף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *