סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון: פוקימונים חדשים, צוות טוב, חיות אולטרה ותוכנת צילום!

פוקימונים:

שם: טייפ: נול (Type: Null).
סוג: נורמלי.
זן: הפוקימון הסינתטי.
גובה: 1.9 מטר.
משקל: 120.5 ק"ג.
יכולת: Battle Armor.
מתקפה: .
מידע: הפוקימון הזה חובש מסיכה שקרויה "נול", כלומר – שום דבר. הרגליים הקדמיות והאחרות שלו שונות בבירור, הסיבה היא כדי לחבר בין העוצמות של פוקימונים שונים, מה שמאפשר לו להסתגל לכל מצב. המסכה שעל ראשו היא פיסת ציוד שנועדה לשלוט בכוחות הסמויים שלו. הוא כבד מאוד, מה שמונע ממנו להיות זריז. כדי להשלים משימה מסוימת, היה צורך להמציא אותו כפוקימון חזק דיו כדי להתמודד מול הפוקימונים שדיברו עליהם במיתולוגיה.

שם: ג'אנגמו-או (Jangmo-o).
סוג: דרקון.
זן: פוקימון הקשקשים.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 29.7 ק"ג.
יכולת: Bulletproof / Soundproof.
מתקפה: .
מידע: יש לו גאווה של לוחם, למרות שהוא נשאר צנוע בכל הנוגע ליכולות שלו. בניסיון שלו להיות חזק יותר, הוא לעולם לא מזניח את האימונים שלו. בגלל שהוא משתמש בראש שלו גם להגנה וגם למתקפה, הוא לעולם לא מפנה את העורף שלו לאויב. הרבה מאמנים רואים בהתנהגות הזו כתכונה של פוקימון אמיץ. פוקימונים אלה מתאספים באיזורים קשים, כמו קניונים, איפה שאין בני אדם או פוקימונים, לחיות ביחד ולהתאמן.

שם: רטיקייט בצורת אלולה (Alolan Raticate).
סוג: חושך / נורמלי.
זן: פוקימון עכבר.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 25.4 ק"ג.
יכולת: Gluttony / Hustle.
מתקפה: .
מידע: בגלל שהם חיים בעיקר באיזורים עירוניים, הדיאטה שלהם מורכבת מהרבה יותר קלוריות מרטיקייט רגיל. כתוצאה מכך, הם הפכו לחסונים. הוא מעדיף לאכול פירות טריים ומאכלים ברמה גבוהה. אומרים שמסעדות ברמה גבוהה מנצלות את בלוטות הטעם שלו בכך שהן נותנות לו לבחור את המוצרים שלהם, ובכך שהן נותנות לו לטעום מנות חדשות. רטיקייט בצורת אלולה אוספים כמויות גדולות של אוכל בקנים שלהם. הם מעדיפים לשלוח את רטטה לאסוף את האוכל בזמן שהם שומרים על הקן ואוכלים. מדובר בפוקימון טוטם של המבחן שמתרחש במערת ורדאנט באי מלמלה במשחק "פוקימון ירח".

גלאדיון מצוות גולגולת (Gladion of Team Skull) –

אדם צעיר זה משרת את צוות גולגולת ככוח נוסף שנועד להטיל אימה עבור ארגון הפשע. אומרים שהוא חזק מאוד כשזה מגיע לקרבות פוקימונים. השותף שלו הוא טייפ: נול.

הפרש של 12 שעות בין המשחקים –

חלק מהפוקימונים במשחקים הם שונים. בכלל הזה נמצאים גם סולגלאו ולונאלה, אשר מחזיקים במפתח לעלילה. עוד שוני הוא בזמן של פוקימון שמש ופוקימון ירח. בעוד שבפוקימון שמש אתם תשחקו בזמן האמת שאתם נמצאים בו, בפוקימון ירח אתם תשחקו בהפרש של 12 שעות מאותו זמן. כלומר, אם עכשיו 16:00 בצהרים אצליכם, במשחק הזמן יהיה 4:00 לפנות בוקר. עוד שוני הוא בפוקימונים שיתפקדו כטוטם.

ארגון אתר.

ארגון אתר עובד במחוז אלולה. המטרה של המקימים היא לעזור לפוקימונים פצועים. הארגון הקים אי מלאכותי שנקרא גן עדן אתר. שם הם נותנים מקלט לפוקימונים, וגם מבצעים מספר פרויקטים ומחקרים. נראה שהדמות המרכזית תוכל לבקר שם. אנשי הצוות הם: לוסמין (Lusamine) הנהדרת אשר מתפקדת כנשיאה. ראש סניף הקרן הוא פאבה (Faba), סימן ההיכר שלו הוא משקפי השמש הירוקות. הוא מאוד מאושר מהתפקיד שלו. העוזרת שלו היא וויקה (Wicke), ויש לה אופי מאוד איכפתי, ונראה שכולם אוהבים אותה. העובדים של הארגון עוזרים לפוקימונים. המדים שלהם מושפעים מהמחלקה שהם עובדים בה.

איסוף תאי וליבות זיגארד.

דקסיו וסינה יופיעו במהלך ההתקדמות שלך במשחק, הם העוזרים של הפרופסור במשחקי XY, והם יתנו לך קוביית זיגארד ויבקשו ממך לאסוף תאי וליבות זיגארד במהלך המסע שלך במחוז אלולה. אפשר למצוא אותם בכל המחוז. אם תמצא מספיק תאים וליבות, הדרך לזיגארד תיפתח.

חיות אולטרה (Ultra Beasts):

 

יש במחוז אלולה שמועות על יצורים מסתוריים שידועים כחיות אולטרה. אלה חיות שאוחזות בכוח ויכולות להוות איום על בני אדם ופוקימונים גם יחד, וכתוצאה מזה מפחדים מהם. גם ארגון אתר מנהל מחקר על חיות אלו. לפי השמועות, מספר חיות אולטרה קיימות ולכל אחת שם קוד משלה. אחת מהן היא UB-01 אשר גופה עשוי מתחליף כלשהו לזכוכית. היא משנה צורות בעקביות, ולעולם לא נשארת באותה צורה למשך המון זמן. למרות שיש הוכחה שיש לUB-01 אינסטינקט הישרדותי, לא ידוע אם יש לה רצון או רגשות משלה. גם נאמר שהתנודות שלה מזכירות את אלה של נערה צעירה. (הערת המתרגם: הרשת משוכנעת שזהו סודה של לילי)

פוקי-מוצא (Poke Finder):

אפליקציה חדשה תאפשר לך לצלם פוקימונים שאתה מוצא. התמונות יעלו לתוך רוטום דקס. אפשר להשתמש בזה בנקודות מסוימות ברחבי אלולה. ככל שתצלם תמונות טובות יותר, כך יהיו לך יותר אופציות – כמו לדוגמה: לעשות זום.

פוסטים קשורים

15 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *