סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימונים דור 7

שם: ראולט (Rowlet).
סוג: עשב ומעופף.
זן: פוקימון נוצת העשב.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.4 ק"ג.
יכולת: Overgrow.
מתקפה: Leafage.
מידע: ראולט הוא פוקימון נוצת העשב, הוא מסוג עשב ומעופף, הוא נישא לגובה של 0.3 מטר והוא שוקל 1.4 ק"ג. הוא מסוגל לתקוף בלי להשמיע קול. הוא עף בלי צליל ברחבי השמיים, והוא מסוגל להתקרב ליריב שלו מבלי שהוא ישים לב, ואז הוא משגר את הבעיטות החזקות שלו. הוא גם מסוגל לתקוף מרחוק באמצעות עלי התער שלו שנמצאות על הכנפיים שלו. הוא מסוגל לראות בלילה, הוא מסוגל לסובב את הראש כמעט ל180 מעלות וגם לאחור, כך שיש לו עיניים בגב. הוא אוהב לסובב את הראש שלו בזמן הקרב לעבר המאמן שלו כך שהוא רואה אותו בזמן שהמאמן נותן לו פקודות. המתקפה Leafage פוגעת ביריב עם מטח של עלים. הוא יודע את המתקפה מהרגע שהוא הופך לשותף שלך!

שם: דראטריקס (Dartrix).
סוג: עשב ומעופף.
זן: פוקימון נוצת הלהב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 16.0 ק"ג.
יכולת: Overgrow.
מתקפה: Leafage.
מידע: דראטריקס מאוד רגיש לנוכחות של אחרים באיזור ויכול לאתר אויבים מאחוריו ולזרוק עליהם נוצות מבלי אפילו לראות אותם. יש לו נוצות חדות כלהב בתוך הכנפיים שלו, והוא מדגים דיוק מושלם כשהוא משלח אותם בזמן הקרב. האופן שבו הוא נלחם הוא הרבה מעבר ללזרוק נוצות להב בקו ישר, הוא יכול לכופף אותן כך שישנו את המסלול שלהם. יש לו סנוביות באישיות שלו. הוא דואג למראה החיצוני שלו, מסרק את הנוצות שלו כל כמה רגעים. מצד שני, יש לו מוח של ציפור ולפעמים הוא פשוט מקלקל דברים. וברגע שהוא עושה טעות, וברגע שהוא מכיר בטעות שלו, הוא נכנס למעיין מאבק שעושה נזק גדול יותר ממה שהיה קודם לכן. לפעמים הוא כל כך שקוע במראה של הנוצות שלו ובלכלוך, שהוא לא נותן תשומת לב מספקת לקרב. כשזה קורה, הוא לפעמים מוותר על קרבות בזמן אמת. זה תפקידו של המאמן לגרום לו להתגבר על כך. אם המאמן יצליח, הכוח של הפוקימון הזה יגבר פי כמה.

שם: ליטן (Litten).
סוג: אש.
זן: פוקימון חתול האש.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 4.3 ק"ג.
יכולת: Blaze.
מתקפה: Ember.
מידע: ליטן הוא פוקימון חתול האש, הוא מסוג אש, הוא נישא לגובה של 0.4 מטר והוא שוקל 4.3 ק"ג. הוא לוגי אך גם מלא תשוקה. הוא תמיד מסוגל להישאר רגוע, ואינו מראה את הרגשות שלו על פני השטח. ליטן מסוגל לשגר כדורי אש. הפרווה שלו ספוגה בשמנים והיא מאוד דליקה. הוא מסרק את עצמו באמצעות ליקוק, והוא עושה שימוש בשערות שנופלות לו כדי להפוך אותן לכדורי אש קטלניים! כאשר מגיע הזמן לליטן להנשיר את הפרווה שלו, הוא מעלה אותה באש בלהבה מדהימה. המתקפה Ember פוגעת ביריב עם להבה קטנה. הוא יודע את המתקפה הזו מהרגע שהוא הופך לשותף שלך!

שם: טורקאט (Torracat).
סוג: אש.
זן: פוקימון חתול האש.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Blaze.
מתקפה: Ember.
מידע: חפץ דמוי פעמון מחובר לצוואר של פוקימון זה והוא מתפקד כשק הלהבה שלו, זה איבר שתפקידו לייצר להבות. הרגשות שלו גורמים לשינוי הטמפרטורה של איבר זה, וכאשר הוא פולט אש, זה מצלצל בצליל חזק וגבוה כמו פעמון. הוא תוקף באמצעות הפעמון הזה. הפרווה שלו מתפקדת בתור חיישן, והיא יכולה לחוש כל דבר שקורה סביבה, אפילו בחושך. הפוקימון עשוי אפילו לגלות את הנוכחות של אויבים נסתרים. יש לו אהבה גדולה לקרבות והוא יתקוף באכזריות כזו שתגרום ליריב לאבד את החשק להילחם. לפעמים הוא מתנהג כמו ילד מפונק בפני מאמן שהוא פיתח איתו קשר של אמון. האגרוף שהפוקימון הזה יכול לשגר עם רגליו הקדמיות הוא חזק מאוד. הוא יכול לעקם מוטות ברזל, ולכסח גברים בוגרים במכה אחת.

שם: פופליו (Popplio).
סוג: מים.
זן: פוקימון אריה הים.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 7.4 ק"ג.
יכולת: Torrent.
מתקפה: Water Gun.
מידע: פופליו הוא פוקימון אריה הים, הוא מסוג מים, הוא נישא לגובה של 0.4 מטר והוא שוקל 7.4 ק"ג. הוא מסוגל לשחות במהירות של 25 מייל לשעה. הוא נע טוב יותר במים מאשר על פני האדמה. כאשר הוא על האדמה, הוא משתמש בגמישות הבלונים שלו כדי לבצע אקרובטיקה ותעלולים. הוא מסוגל לשגר בלונים מלאים במים! הוא מסוגל גם להשתמש בהם בתור אסטרטגייה בקרב. פופליו הוא קל דעת והוא יודע לעבוד קשה. בקרב הוא מסוגל לעשות אפקט די משמעותי. הרוח הלוחמת שלו מניעה אותו להתאמן רבות בטקטיקת הבלונים שלו. המתקפה Water Gun פוגעת ביריב עם זרם של מים. הוא יודע את המתקפה הזו מהרגע שהוא הופך להיות השותף שלך!

שם: בריונה (Brionne).
סוג: מים.
זן: פוקימון כוכב פופ.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 17.5 ק"ג.
יכולת: Torrent.
מתקפה: Water Gun.
מידע: בריונה יכול ללמוד את הריקודים שלו על ידי חיקוי של אחרים בקהילה שלו. הוא לפעמים לומד ריקודים גם מבני אדם. הוא עובד קשה והוא משקיע את כל מה שיש לו עד שהוא זוכר כל ריקוד. בזמן שהוא רוקד, בריונה יוצר בלונים. בזמן קרב הוא מסיח את דעתו של היריב באמצעות ריקוד, ואז משגר לעברו בלונים, מה שיוצר נזק רב. הוא יכול לרקוד בצורה מושלמת עם אחרים, גם אם הם הרגע נפגשו. בלילות עם ירח, אפשר לפעמים לראות קבוצות של הפוקימון הזה רוקדות כאילו הן היו גוף אחד. הוא מתנהג בצורה מאושרת וחיובית. אפילו כשהוא עצוב, הוא לא מראה את זה. אומרים שהוא יראה עצב לפוקימון או אדם שהוא פתח את ליבו אליו.

שם: רוקראף (Rockruff).
סוג: אבן.
זן: פוקימון הכלבלב.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 9.20 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Vital Spirit.
תיאור: זהו פוקימון חברתי, אבל כשהוא מתבגר הוא הופך לפרוע יותר. אם הוא נוהם כשהשמש מתחילה לשקוע, אומר שהוא קרוב להתפתחות. אומרים שהוא עוזב את המאמן שלו להתפתח ואז חוזר אליו כשהוא מפותח. הוא נלחם באמיצות במהלך הקרב, גם כאשר הוא סופג נזק. וגם אם היריב חזק יותר, הוא ימשיך להלחם עד שהוא ישיג את הנצחון. הוא יודע את המתקפה Bite שעשויה לגרום ליריב להיבהל.

שם: לייקנרוק יום (Lycanroc Midday Form).
סוג: אבן.
זן: פוקימון הזאב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Sand Rush.
מתקפה: Accelerock.
מידע: כאשר רוקראף נחשף לכמות מספקת של אור יום, הוא מתפתח לצורה הזו. במשחק "פוקימון שמש" זו ההשפעה של סולגליאו שאחראית לכך שהוא מתפתח בצורה הזו. הוא חי לבד בהרים ובמדבריות, ולא חי בקבוצות. לכל אחד מהם יש את הטריטוריה שלו, והם לא מפריעים אחד לשני, מה שמונע קרבות מיותרים. הוא מקשיב להוראות של המאמן שלו בצייתנות. במיוחד אם המאמן קיבל אותו בצורה המופרעת שלו, כשהוא היה טרם ההתפתחות שלו. הוא לעולם לא יבגוד במאמן שלו ויהיה הנאמן ביותר מכל הפוקימונים. הוא ידוע במהירות שלו אשר מותירה יריבים המומים. הוא מתחמק ממתקפות יריב ותוקף בעצמו באמצעות אבנים. Accelerock זו מתקפה שרק הוא יכול ללמוד, והיא מאפשרת לו להתנגש ביריב במהירות רבה. המתקפה הזו תמיד פוגעת ראשונה.

שם: לייקנרוק לילה (Lycanroc Midnight Form).
סוג: אבן.
זן: פוקימון הזאב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Vital Spirit.
מתקפה: Counter.
מידע: כאשר רוקראף נחשף לכמות מספקת של אור לילה, הוא מתפתח לצורה הזו. במשחק "פוקימון ירח" זו ההשפעה של לונאלה שאחראית לכך שהוא מתפתח בצורה הזו. הוא מתגרה ביריבים שלו בכך שהוא מזמן את המתקפות שלהם. כאשר יריב נופל למלכודת הזו ותוקף, לייקנרוק תוקף עם נקודת החוזקה שלו – מכה אחת הרסנית שגורמת את היריב. ככל שהיריב חזק יותר, כך לייקנרוק נרגש יותר לקרב. לא איכפת לו להיפגע אם זה אומר שהוא ינצח בקרב. קרבות מלהיבים אותו עד שהעיניים שלו זוהרות. הוא בז למאמנים שמנסים לגרום לו לעשות מתקפות שהוא אינו מסכים להן, או מאמנים שמכריחים אותו להילחם. מצד שני, הוא ירגיש חיבור אמיתי למאמן שידע להוציא את הכוח האמיתי שלו בקרב. Counter זו מתקפה שהוא יכול ללמוד בזמן הפיתוח, והיא מאפשרת לו להעניק בחזרה נזק כפול על כל מתקפה פיזית שהוא סופג.

 

שם: פסימיאן (Passimian).
סוג: לחימה.
זן: פוקימון עבודת צוות.
גובה: 2.0 מטר.
משקל: 82.7 ק"ג.
יכולת: Receiver.
מתקפה: .
מידע: ניתן למצוא אותו רק במשחק "פוקימון שמש", אם אתם רוצים לשחק בו במשחק "פוקימון ירח", תצטרכו לעשות החלפה. פוקימון זה חי בקבוצות 20 עד 30 פרטים בטבע, מונהגים על ידי מנהיג יחיד. המנהיג בוחר 10 חברי קבוצה אשר ניחנים בנתונים טובים והוא נעזר בהם כדי לחפש אחרי מזון. עבודת הצוות היא חזקה והמנהיג בוחר איזה סימן הם יענדו על הזרועות שלהם על מנת להבדיל אותם מקבוצות אחרות. המנהיג מאמן את חברי הקבוצה שלו על מנת שידעו לעבוד ביחד ועל מנת שידעו איך לטפל בגרגרים. האימונים האלה קשים מאוד וכמה מהם בורחים במהלכם. הם תוקפים על ידי הטחת גרגרים ביריב. הם עובדים בצוות. מעבירים גרגרים אחד לשני ויורים אותם לעבר היריב. הם משתמשים גם בגרגרים רכים כדי לפגוע בראייה של היריבים. הפוקימון הזה רוצה שלמאמן שלו יהיו את התכונות שיש למנהיג שלהם. הוא רואה כיצד מאמן זורק פוקדור, והוא לא יקשיב למאמן שלא מצליח להעביר את התחושה שהוא יודע להנהיג. לפוקימון זה יכולת בשם Reciever המאפשרת לפוקימון לקבל את היכולת של פוקימון חבר לקרב, אשר התעלף בקרב.

שם: אורנגורו (Oranguru).
סוג: נורמלי ועל חושי.
זן: פוקימון המרוה.
גובה: 1.5 מטר.
משקל: 76.0 ק"ג.
יכולת: Inner Focus / Telepathy.
מתקפה: Instruct.
מידע: ניתן למצוא את הפוקימון הזה רק במשחק "פוקימון ירח", כדי לשחק בו במשחק "פוקימון שמש", תצטרכו לבצע החלפה. הוא חי חיים מבודדים עמוק בתוך היער, והוא לא עושה הרבה. במקום זה, הוא ממקם את עצמו גבוה על העץ ועושה מדיטציה. לפני הרבה זמן אנשים חשבו שפוקימון זה הוא אדם אשר שקע במעמקי היער, מה שהוליד את הכינוי "אנשי היערות". אורנגורו הוא אדיב כלפי פוקימונים אחרים שחיים בעיר. מעניק תרופות לפוקימונים פצועים ואוכל לרעבים. פוקימון זה לפעמים יזום מהלך וישתמש בכלים שרק בני האדם משתמשים בהם. מנקודת מבט של מאמן, קשה מאוד לאמן אותם. האגדה מספרת על כך שפוקימון זה אפילו נראה כשהוא משתמש בפוקדור בעצמו. המניפה שהם מחזיקים עשויה על ידם, והם מורכבים מעלים הקשורים בפרווה של הפוקימון עצמו. Instruct זו מתקפה שרק אורנגורו יכול ללמוד. והיא מכריחה את היריב להשתמש במתקפה האחרונה שהוא השתמש בה שוב.

שם: קומאלה (Komala).
סוג: נורמלי.
זן: הפוקימון המנמנם.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 19.91 ק"ג.
יכולת: Comatose.
תיאור: פוקימון זה נצמד לגזע עץ שההורים שלו הביאו לו. ברגע שהוא עושה את זה, הוא כמעט ולעולם לא ישחרר אותו. אם הוא יהיה בלי הגזע שלו, הוא לא יוכל לישון טוב ויהיו לו התפרצויות זעם. לפעמים הוא יצמד ליד של מאמן שהוא סומך עליו. יש לו את היכולת Comatose אשר מאפשרת לו להישאר במצב מנומנם ולא להיות מושפע על ידי שום מתקפת סטטוס אחרת.

שם: פיקיפק (Pikipek).
סוג: נורמלי ומעופף.
זן: פוקימון הנקר.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.17 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Skill Link.
מתקפה:
מידע: פיקיפק יכול להכות 16 פעמים בשנייה עם המקור שלו. המכות האלה חזקות מספיק לא רק כדי לחדור עץ קשה, אלא גם כדי לשבור אבן. המכות שלו יכולות לסמן לאחרים שהוא נמצא בסביבה. חלק מהקולות האלה נועדו לשם התראה, או לשם קבלת פנים. מי שמאמן אותו יכול לזהות את הקולות שלו. הפוקימונים האלה מחוררים חורים בעצים, שם הם מאכסנים את האוכל שלהם. הם גם אוהבים מוצרים קטנים, זוהרים ועגולים וגם אותם הם נוטים לאכסן. נאמר עליהם: "אם משהו אבד, או משהו לא נמצא, חפש בקן של פיקיפק". פיקיפק יכול לתקוף יריבים רחוקים על ידי שיגור זרעים לעברם. יש ליריות האלה כוח להכניס את הזרעים לתוך גזעים של עצים.

שם: ינגוס (Yungoos).
סוג: נורמלי.
זן: פוקימון השוטטות.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 5.98 ק"ג.
יכולת: Stakeout / Strong Jaw.
מתקפה:
מידע: ינגוס הוא אכלן גדול שאף פעם לא שבע. האורך של הגוף שלו היא בעיקר כדי להכיל את הקיבה הגדולה שלו. הוא מעכל אוכל במהירות וזו הסיבה שהוא תמיד רעב. יש לו ניבים חזקים כך שהוא יכול לשבור ולאכול אפילו את החפצים הקשים ביותר. כל ינגוס בוחר את הטריטוריה שלו על מנת לצוד טרף. הוא אורב בשטח שלו עד שהוא מתעייף. בנקודה הזו הוא יפול וישן וזה לא משנה איפה הוא נמצא. אנשים חושבים שפוקימונים אלה בוחרים את הטריטוריות שלהם לפי סוגיות של בטחון, כך שאין סיכון ליפול בשינה במקומות מסוכנים. ינגוס הוא לא פוקימון יליד באלולה. הוא הובא למחוז על מנת לטפל באוכלוסיות אחרות של פוקימונים. כעת ניתן לראות ינגוסים רבים מסתובבים במחוז זה. יש ליגנוס את היכולת Stakeout, ועם היכולת הזו, מתקפות פוקימונים יכולות לעשות נזק כפול לכל פוקימון שנכנס או יוצא במהלך הקרב. מאחר ופוקימון זה כל כך נפוץ באלולה, זה קל לתפוס אותו. אבל לפוקימון זה יש מזג אויר רע כשהוא רעב, והוא דורש כמויות אדירות של אוכל.

שם: גאמשוס (Gumshoos).
סוג: נורמלי.
זן: פוקימון המארב.
גובה: 0.7 מטר.
משקל: 14.1 ק"ג.
יכולת: Stakeout / Strong Jaw.
מתקפה: .
מידע: מתפתח מינגוס (Yungoos). השיטה של גאמשוס לארוב לטרף שלו הפוכה מזו של ינגוס. בזמן שינגוס מסתובב בחיפוש אחר אוכל, גאמשוס מחכה לטרף שלו באיזור המחייה שלו עד שהוא יגיע. יש לו אופי עקשני, וזה למה הוא אורב לטרף אחד מבלי לזוז משם. כאשר השמש יורדת, האנרגיה שלו נגמרת, והוא נרדם במקום. הוא יכול לשרוד מצבים קיצונים של רעב. הוא מסוגל להמתין בלי תנועה לטרף שלו במשך המון זמן, להשגיח ולא לאכול דבר.

שם: גרובין (Grubbin).
סוג: חרק.
זן: פוקימון הזחל.
גובה: 0.4 מטר.
משקל: 4.3 ק"ג.
יכולת: Swarm.
מתקפה:
מידע: גרובין מסתמך על הלסת החזקה שלו שתהיה לו לנשק בזמן הקרב, וככלי עבודה שיעזור לו לחפור באדמה. הוא אוהב חשמל, וזה למה ניתן למצוא אותו ליד תחנות חשמל וקווי חשמל. גרובין אוהב להתנהג כמו ספיידרמן כאשר הוא מתעופף ממקום למקום על ידי שליחת חוטי משי מעץ לעץ.

שם: ג'ארג'באג (Charjabug).
סוג: חרק וחשמל.
זן: פוקימון הבטרייה.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 10.48 ק"ג.
יכולת: Battery.
תיאור: פוקימון זה נשאר במקום בהמתנה להתפתחות שלו. הוא מבלה את זמנו כשחצי גופו נמצא מתחת לאדמה. הוא מסוגל לאסוף חשמל. הכמות שהוא מסוגל לאסוף יכולה להספיק לבית אחד למשך יום שלם. הוא יכול גם להעביר את החשמל הזה לפוקימונים אחרים, כך שהוא מתפקד בתור בטרייה. היכולת שלו היא Battery והיא מאפשרת לו לעלות לבני הברית שלו את המתקפות המיוחדות שלהם.

שם: ויקאוולט (Vikavolt).
סוג: חרק וחשמל.
זן: פוקימון חיפושית האייל.
גובה: 1.5 מטר.
משקל: 44.99 ק"ג.
יכולת: Levitate.
תיאור: פוקימון זה הוא כמו פורטרס אשר מסתובב ביערות ומשגר קרני חשמל מהפה שלו. הלסת שלו היא זו ששולטת על החשמל שהוא פולט. הוא מסוגל לעוף באקרובטיות מופלאה, לעשות סיבובים באוויר ולבצע פניות חדות. הוא מסוגל לעוף במהירות שיא גם כאשר הוא נמצא ביער סבוך. הוא מסוגל לתפוס את ג'ארג'באג ברגליים שלו ולהשתמש בו בתור בטרייה. אפילו כשהקרב נמשך למשך זמן רב, הוא עדיין מסוגל לשגר מתקפות חשמל תודות לג'ארג'באג. כאשר הקרב הופך להיות אווירי, הוא משחרר את ג'ארג'באג, הופך קל יותר ונע במהירות גבוהה.

שם: קיוטיפליי (Cutiefly).
סוג: חרק ופיה.
זן: פוקימון הדבורה המעופפת.
גובה: 0.1 מטר.
משקל: 0.18 ק"ג.
יכולת: Honey Gather / Shield Dust.
תיאור: כאשר יצורים חיים נרגשים, הם משחררים אנרגיה אשר מדמה את הפריחה של פרחים. כתוצאה מכך, פוקימונים אלה מסתובבים ליד אותם אנשים והם מרגישים את אותם רגשות שהם נמצאים לידם, כלומר – או שהם שמחים או שהם עצובים. קיוטיפליי חיים בשדות ובאחו מחוץ לערים. לפעמים הם מופיעים בערים וגם בתוך בניינים, נמשכים לרגשותיהם של בני האדם.

שם: דראמפה (Drampa).
סוג: נורמלי ודרקון.
זן: פוקימון הרוגע.
גובה: 3.0 מטר.
משקל: 185.0 ק"ג.
יכולת: Berserk / Sap Sipper.
תיאור: דראמפה הוא דרקון אשר חי לבד בהרים במרחק של 10,000 רגל מעל לפני הים. מאחר ואין שם גרגרים, הוא יורד משם בכל יום ומחפש אחר אוכל. הוא אוהב לתקשר עם בני אדם ופוקימונים. הוא במיוחד אוהב ילדים ולעיתים ניתן לראות אותו בפארקים ובתי ספר, איפה שילדים מתאספים. למרות שהוא פוקימון מאוד עדין, הוא עדיין יכול להיכנס לזעם גדול אם ילד שהוא אוהב נמצא במצוקה. המתקפה שלו יכולה להוריד בניינים שלמים. יש לו את היכולת Berserk אשר מעלה את המתקפה המיוחדת שלו אם החיים שלו צונחים מתחת לחצי.

שם: טוגדמארו (Togedemaru).
סוג: חשמל ומתכת.
זן: פוקימון רולי פולי.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 3.31 ק"ג.
יכולת: Iron Barbs / Lightning Rod.
תיאור: פרווה מוזרה מכסה את הגוף שלו והיא מסוגלת לעמוד כמו קוצים, מה שאומר שהוא יכול להתגלגל ולהפוך לכדור של קוצים. מאמנים מיומנים פיתחו אסטרטגיה נגד פוקימון זה והם משגרים מתקפות חשמל לעברו. בתגובה לכך הוא משתמש בכוח הזה על מנת לתקוף אותם בחזרה. כאשר יש סופת ברקים, אפשר לראות קבוצה של טוגדמארו מתאספים יחד ומחכים שהברק יפגע בהם.

שם: בונסוויט (Bounsweet).
סוג: עשב.
זן: פוקימון הפרי.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 3.2 ק"ג.
יכולת: Leaf Guard / Oblivious.
מתקפה:
מידע: בגלל שהוא מפיץ ריח טוב מכל גופו, בונסוויט הוא מאוד פופולרי בקרב פוקימונים ובני אדם ברחבי אלולה. יש לו אפקט של הרגעה על בני אדם. הרבה אנשים נותנים להם לחיות בבתים שלהם כמעיין מטהר אוויר. לרוע מזלם, הם לפעמים נאכלים על ידי פוקימונים בשל ריחם. כאשר הוא בורח מפוקימונים, הוא מקפץ על פני האדמה. מאחר והקפיצות שלו לא מעידות אחרת, אז אף אחד לא בא לעזרתו. כאשר הוא מותקף על ידי אויבים, הוא מסובב את העלים שעל ראשו. הצד השלילי של דבר זה הוא הסחרחורת שבאה לאחר מכן.

שם: סטופול (Stufful).
סוג: נורמלי / לחימה.
זן: הפוקימון החובט.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 6.8 ק"ג.
יכולת: Fluffy / Klutz.
מתקפה: .
מידע: המראה החמוד שלו, התנועות שלו והפרווה הצמרירית שלו, הופכים אותו לפוקימון מאוד פופולרי. אומנם יש לו גוף קטן, אבל החוזקה שלו היא יוצאת מן הכלל. הוא יכול להוריד פוקימון מנוסה עם מכה אחת בלבד, וזאת אם היריב לא מוכן לזה.

שם: ביוור (Bewear).
סוג: נורמלי ולחימה.
זן: פוקימון זרוע חזקה.
גובה: 2.1 מטר.
משקל: 134.9 ק"ג.
יכולת: Fluffy/Klutz.
מתקפה:
מידע: כאשר הוא מתנהג באופן ידידותי, הוא מנופף את ידיו קדימה ואחורה, ואסור לגשת אליו באופן לא מפוקח. ידוע שזה פוקימון מסוכן, אפילו בתוך אלולה. ישנם אפילו שלטים המזהירים על קיומו ליד איזורי המחייה שלו. כאשר מאמן מתחבב על ביוור, הוא יראה לו את אהבתו בחיבוק אוהב. אבל העוצמה של החיבוק הזה היא הרסנית. מאמנים צריכים להראות לפוקימונים שלהם כיצד לשלוט בכוח שלהם כאשר הם מפגינים חיבה. יש לו את היכולת Fluffy והיא חותכת בחצי את הנזק של מתקפות שמצריכות מגע ישיר. אך בו בזמן זה מכפיל את הנזק ממתקפות מסוג אש. יש כמה ביוור אשר משתמשים בטכניקות של קרב מגע, ומסתבר שהם לומדים את זה מצפייה בבני האדם שמתאמנים ביערות. הידיים והרגליים שלו הם מאוד מפותחות. עמוד השידרה שלו מאפשר לו להרים משקלים של טון ומעלה. הוא אוהב לחבק. חיבוק ממנו יכול לשבור כל דבר לשניים.

       

שם: ווישיוואשי (Wishiwashi).
סוג: מים.
זן: פוקימון הדג הקטן.
גובה: 0.2 מטר.
משקל: 0.3 ק"ג.
יכולת: Schooling.
מתקפה: .
מידע: ווישיוואשי בודד הוא קטן ובודד, כאשר האורך שלו לא עולה על 0.2 מטר, כך שהוא קטן אפילו עבור פוקימון. אבל אנשי אלולה מסתכלים עליו כעל פוקימון איימתני… כאשר הוא בסכנה, עיניים של פוקימון זה זוהרות החוצה וקוראות לעזרה לבני הברית שלו. פוקימונים אלה נתקלו בהרבה מצבים כאלה וקראו לחברים שלהם. יחד הם יכולים להפוך לפוקימון חזק ביותר. אומרים שאפילו גרידוס בורח מווישיוואשי כאשר הוא משתמש ביכולת שלו.

שם: מורלול (Morelull).
סוג: עשב ופיה.
זן: הפוקימון המאיר.
גובה: 0.2 מטר.
משקל: 1.49 ק"ג.
יכולת: Illuminate / Effect Spore.
מתקפה: .
מידע: זהו פוקימון לילי שמסתובב בחוץ על רגליו דמויי השורשים. הם זזים ולא נשארים במקום בגלל שאם הם ישארו במקום אחד, הם ישאבו את כל החומרים המזינים שיש באדמה, מה שיגרום לכל הצמחים בסביבה לנבול. הוא משתמש ברגליים שלו כדי לתקשר עם חבריו. מורלול משגר אבקה שזוהרת בזמן שהוא נפתח. כאשר מסתכלים על זה, יש לזה השפעה מרדימה. מורלול משגרים את האבקות שלהם בשעת סכנה.

שם: פיוקומוקו (Pyukumuku).
סוג: מים.
זן: פוקימון מלפפון ים.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.1 ק"ג.
יכולת: Innards Out.
מתקפה: .
מידע: תודות להופעה ולסגנון חיים שלהם, פיוקומוקו נחשבים לא פופולריים בקרב תיירים. יש אפילו עבודה זמנית ובה העובד מתבקש לזרוק אותם בחזרה לים. אבל זה לא משנה מאחר ופוקימון זה תמיד יחזור לאותה נקודה. הכוונה היא שברגע שהוא מוצא נקודה שהוא אוהב, הוא לעולם לא יזוז ממנה. גם אם נגמר לו האוכל והוא בנקודה שהוא אוהב, הוא יגווע ברעב. תושבי אלולה חושבים שהוא מעורר רחמים והם זורקים אותו לים לאיזורים הנחשבים למלאים במזון עשיר בכל פעם שהם נתקלים בפיוקומוקו רזה. פוקימון זה מכוסה בנוזל חלקלק שיש לו השפעה לחה. הוא יכול להישאר על האדמה למשך שבוע מבלי להתייבש. אנשי אלולה משתמשים בנוזל הזה עבור מוצרי טיפוח לפנים. פוקימון זה שונא שנוגעים בו, אז אם אתה דורך על אחד, התכונן שהוא יזרוק עליך את האיברים שלו – שדמויים לצורה של אגרוף – ישר לכיוונך!

שם: טורטונטור (Turtonator).
סוג: אש ודרקון.
זן: פוקימון צב הפיצוץ.
גובה: 2.0 מטר.
משקל: 212.0 ק"ג.
יכולת: Shell Armor.
מתקפה: .
מידע: בגלל שהוא חי על הרי געש, הוא ניזון מגופרית וחומרים אחרים שנמצאים בקרבה. לשיריון שלו יש שכבה של חומר נפץ, גופרית בעיקר. כאשר משהו פוגע בפוקימון הזה, ניצוצות עפים מהשיריון שלו, ומדליקים פיצוץ. באיזורי מכתש, הוא מסווה את עצמו לסלע ומחכה לטרף. וכאשר הטרף עולה על הגב שלו, הוא מכה את השיריון שלו עם הזנב, מה שמדליק פיצוץ. פיצוצים אלה מופעלים מתוך זרבובית הנמצאית במרכז קדמת הגוף שלו. זו נקודת התורפה שלו. אם מישהו יצליח להכות אותו בבטן, הוא יגרום לו לנזק רב מאוד.

שם: קראבראולר (Crabrawler).
סוג: לחימה.
זן: פוקימון האגרוף.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 6.9 ק"ג.
יכולת: Hyper Cutter / Iron Fist.
מתקפה: .
מידע: לקראבראולר יש אישיות שממש שונאת להפסיד, ולא רק שהוא מכוון להיות גבוה יותר מחבריו מבחינה חברתית, אלא הוא מכוון להיות הכי גבוה שהוא יכול. מכיוון שכך, ניתן לפעמים למצוא אותו נתפס באנשים גבוהים או בקירות בניינים. ואם מישהו ינסה להוריד אותו משם, הוא יקבל אגרוף. האוכל האהוב עליו הוא גרגרים. הוא נותן לגזע העץ אגרוף, מה שמנער את הענפים ומוריד גרגרים בשלים לאדמה, אותם הוא יכול לזלול. יש מצב שבו יתאספו כמה קראבראולרים מסביב לעץ, אבל רק אחד מהם יזכה בפריבילגיה לאכול מן הגרגרים. הוא משתמש בצבתות שלו כדי להגן על הפנים ועל הבטן שלו כאשר הוא מתקרב קרוב אל יריב. האגרופים שלו מספיק חזקים כדי לשבור גזע עץ. אומרים שלפעמים הצבתות שלו נופלות במהלך אחד מההתקפים שלו, מה שיכול להפוך להיות ארוחה טעימה ביותר.

שם: סנדיגאסט (Sandygast).
סוג: רוח / אדמה.
זן: פוקימון ערימת החול.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 69.9 ק"ג.
יכולת: Water Compaction.
מתקפה: .
מידע: סנדיגאסט נוצר כתוצאה מהטינה של הפוקימונים ושאר היצורים כאשר הם נופלים בקרב. בעקרון, מדובר בדיבוק בצורת חול. אם תתפוס את את החפירה שלו, תהיה תחת השליטה של הפוקימון הזה. הוא משתמש בכוח שלו כדי להשפיע על ילדים להוסיף לו חול ולהגדיל את הגודל שלו. אם הוא מאבד את את החפירה שלו, הוא ישים ענף, דגל, או חפץ אחר במקומו, והוא יהפוך להיות נווד אשר מחפש את את החפירה שלו. הפה שלו יכול לשאוב את החיוניות של אדם או פוקימון. יש מבחן אומץ באלולה שבו אתה מתבקש להכניס את היד שלך לתוך הפה שלו. יש לו את היכולת Water Compaction אשר גורמת לסטטוס ההגנה שלו לעלות בשתי רמות אם הוא נפגע על ידי מתקפה מסוג מים.

שם: פאלוסנד (Palossand).
סוג: רוח / אדמה.
זן: פוקימון טירת החול.
גובה: 1.3 מטר.
משקל: 250.0 ק"ג.
יכולת: Water Compaction.
מתקפה: .
מידע: פאלוסנד שולט במבוגרים, והוא גורם להם לבנות טירות חול כדי לספק לו הסוואה וגם כדי לעלות לו את יכולות ההגנה שלו. בשונה מסנדיגאסט, אם הוא מאבד קצת מהחול שלו, הוא יכול לשחזר אותו בעצמו. כאשר הוא מחפש אחר טרף, את החפירה שעל ראשו מסתובב. אומרים שזה סוג כלשהו של רדאר.

שם: קומפי (Comfey).
סוג: פיה.
זן: פוקימון מבחר זרים.
גובה: 0.1 מטר.
משקל: 317.5 גרם.
יכולת: Flower Veil / Triage.
מתקפה:
מידע: קומפי בוחר פרחים ותמיד מסתובב איתם. הוא יוצר עיגול פרחוני, משפריץ על זה שמן מגופו, דבר שנותן להם ארומה מרגיעה יותר. הוא נוהג לתת את הפרחים הללו למי שהוא אוהב. הארומה שלו יכולה להרגיע גם אותו וגם את בני בריתו. הוא עוזר גם במרכזי הפוקימונים לבני אדם ולפוקימונים, תודות לארומה שלו. כאשר הוא מותקף על ידי פוקימונים, הוא זורק עליהם את הפרחים כדי ליצור פתח של הזדמנות, ואז הוא בורח או תוקף בחזרה. Triage היא היכולת שלו והיא מאפשרת לכל מתקפה מרפאת להיות בעלת עדיפות ראשונה.

שם: מאדבריי (Mudbray).
סוג: אדמה.
זן: פוקימון החמור.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 109.9 ק"ג.
יכולת: Own Tempo / Stamina.
מתקפה: .
מידע: מתפתח למאדסדייל (Mudsdale). פעם היה ניתן למצוא אותו בכל העולם עד שהוא כמעט נכחד תודות לציד. אומרים שמחוז אלולה זה המקום האחרון על פני כדור הארץ שניתן עדיין למצוא אותו בטבע. יש לו כוח על אנושי יחסית לגוף הקטן שלו. הוא מסוגל לסחוב משקל של פי 50 ממשקל הגוף שלו על גבו או בסחיבה. הוא אוהב לשחק בבוץ. קל מאוד לחיות בהרמוניה עם הפוקימון הזה, כל עוד אתה מספק לו את האפשרות לשחק בבוץ. אם הוא לא יוכל להשתולל ברפש, הוא יפסיק להקשיב להוראות המאמן שלו.

שם: מאדסדייל (Mudsdale).
סוג: אדמה.
זן: פוקימון סוס הבחירה.
גובה: 2.5 מטר.
משקל: 920.0 ק"ג.
יכולת: Own Tempo / Stamina.
מתקפה:
מידע: מאדסדייל ידוע בגוף החזק שלו ובגבורה הרגשית שלו, מה שמונע ממנו את האפשרות של להתרגז מכל דבר. הוא לעולם לא בוכה, לא משנה מה הסצנה שהוא נמצא בה. הוא מסוגל להביס את יריביו במכה אחת בודדה. הרגליים שלו מכוסות באדמה מגינה, והמשקל של האדמה הזו מגביר את הכוח של הבעיטות שלו. אומרים שכל מה שצריך זו בעיטה אחת ומכונית יכולה להפוך לגרוטאה. מהירות הריצה שלו היא לא גדולה, אבל יש לו כוח וסיבולת. הוא יכול להמשיך לדהור למשך 3 ימים ו3 לילות כשהוא מושך משקל של 10 טונות. כאשר הוא דוהר ברצינות, הכוח של הרגליים שלו יכול לחפור חור רציני באדמה, אפילו באספלט. נאסר עליו לרוץ במשטחים מסוימים באלולה.

שם: ווימפוד (Wimpod).
סוג: חרק ומים.
זן: פוקימון הזנב המסובב.
גובה: 0.5 מטר.
משקל: 12.0 ק"ג.
יכולת: Wimp Out.
מתקפה:
מידע: יש לו טבע פחדן, והוא נזהר מקולות או תנועות חדות. אם תיגש אליו בקבוצה, הוא מיד יברח. כאשר הוא מרגיש מאוים, הוא יפיץ נוזל רעיל. הריח של הנוזל הזה יודיע לכולם שיש סכנה בסביבה. למרות הפחד שלהם, הם נוטים לגשת לפוקימונים או לבני אדם שלא זזים. פוקימון זה אוכל ומאכסן כל דבר שהוא מוצא על האדמה. הוא גם אוסף כל פיסת זבל שנמצאת בים, אז הם לרוב מאוד מוערכים כמנקים. הם לפעמים סוחבים איתם מוצרים כמו פנינים ודברי יקרי ערך, כך שפוקימונים כמו מורקרו ובני אדם יכולים לסמן אותם כמטרה. יש לו את היכולת Wimp Out וכאשר חיי הפוקימון צונחים מתחת לחצי, הוא בורח או מחליף למישהו אחר בקבוצה.

שם: מימיקיו (Mimikyu).
סוג: רוח ופיה.
זן: פוקימון התחפושת.
גובה: 0.2 מטר.
משקל: 680.3 גרם.
יכולת: Disguise.
מתקפה:
מידע: מימיקיו חי את חייו כשהוא מכוסה תמיד ונמצא תמיד בסתר. אנשים מאמינים שמי שרואה את צורתו האמיתית – יחלה במחלה מסתורית. אנשים באלולה משוכנעים שאסור לנסות להסתכל מתחת לתחפושת שלו. הבריאות של הפוקימון הזו קורסת כאשר הוא נמצא בשמש, כך שהוא מעדיף מקומות חשוכים. השמועה היא שהוא מכסה את עצמו כדי להסתיר את עצמו מהשמש. הפופולריות של הסחורה סביב פיקאצ'ו מלפני 20 שנה היא הסיבה שהוא גורם לעצמו להיראות כמו פיקאצ'ו. למעשה, הוא מפחד להיות בודד והוא חשב שהוא יוכל להיות חברם של בני האנוש אם הוא יציג את עצמו בתור פיקאצ'ו. יש לו את היכולת Disguise אשר מאפשרת לו להתחמק מנזק של היריב לפעם אחת בלבד. אז המראה שלו משתנה.

שם: ברוקסיש (Bruxish).
סוג: מים ועל חושי.
זן: פוקימון השיניים הטוחנות.
גובה: 0.9 מטר.
משקל: 19.0 ק"ג.
יכולת: Dazzling / Strong Jaw.
תיאור: הוא משחרר כוחות על חושיים אדירים מהבליטה שעל הראש שלו. כאשר היריב שלו פוגש בכוח הזה, הוא מקבל כאב ראש ומאבד את ההכרה. כאשר הוא משתמש בכוחות העל חושיים שלו, הוא מחייך עם השיניים שלו. כאשר פוקימון פראי שומע את השיניים הטוחנות של ברוקסיש פועלות, הוא בורח מן המקום בפחד. במחוז אלולה, מצילים מאפשרים לפוקימון זה להישאר באיזור כדי למנוע מפוקימוני מים אחרים ומסוכנים להתאגד במקום אחד. ברוקסיש חופר בורות בתחתית הים, ומשאיר רק את הבליטה שעל הראש שלו חשופה, דבר אשר מאפשר לו לשחרר כוחות על חושיים נמוכים שמתפקדים בתור רדאר. כאשר הוא מזהה טרף, הוא קופץ עליו. היכולת שלו היא Dazzling והיא מאפשרת למנוע ממתקפות בעלת עדיפות מלתקוף ראשונות.

שם: טאפו קוקו (Tapu Koko).
סוג: חשמל ופיה.
זן: פוקימון נשמת האדמה.
גובה: 1.80 מטר.
משקל: 20.50 ק"ג.
יכולת: Electric Surge.
תיאור: זהו פוקימון מיוחד אשר מגן על האיזור שבו הוא גר. הוא נחשב למגן של האי מלמלה, אחד האיים של מחוז אלולה. ולמרות תפקידו, לא בטוח שהוא יבוא לעזרתך כשאתה צריך אותו. יש לו סקרנות רבה, ואם הוא מתעניין באחר, הוא יבוא לשחק או להלחם נגדו. היכולת שלו היא Electric Surge והיא מאפשרת למלא את חלל הקרב באוירה מחושמלת, מה שמעלה את כוח מתקפות החשמל, ומה שמונע מכל פוקימון להירדם. הוא לומד את המתקפה Nature’s Madness אשר מנגחת את היריב ומורידה לו חצי מכמות החיים.

שם: סאלאנדיט (Salandit).
סוג: רעל ואש.
זן: פוקימון הלטאה הרעילה.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 4.80 ק"ג.
יכולת: Corrosion.
מתקפה: Toxic.
מידע: סאלאנדיט משחרר גז רעיל יחד עם להבות מבסיס הזנב שלו. יש לזה ריח מתוק מאוד, וכל מי שיריח אותו יחוש בסחרחורת. הוא לא פוקימון חזק במיוחד, אבל עם הטבע הממזרי שלו, הוא יכול לגרום ליריבים שלו לצאת משיווי משקל. הנקבות יכולות בנוסף ליכולת שלהן לשחרר גז, גם לשחרר מעיין ארומה אשר יכולה לגרום לכל פוקימון להימשך אליהן. זה תקף גם לבני האדם. מי שישאף את הארומה הזו יעשה בדיוק מה שהנקבה רוצה. יש לפוקימון הזה את היכולת Corrosion אשר מאפשרת לו להרעיל כל פוקימון, גם פוקימונים מסוג רעל וגם פוקימונים מסוג מתכת.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון פומפום / Pom-Pom Style
סוג: חשמל ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. סגנון פומפום הוא מאוד ידידותי כלפי אנשים, והוא משתמש בריקוד כדי לעודד בני אדם שנמצאים במצב רוח עגום. כאשר הוא רוקד, הנוצות שלו מתמלאות בחשמל סטטי. הוא יכול לתקוף עם הנוצות האלה, ולפעמים הוא משחרר גל חשמלי חזק. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון באיל / Baile Style
סוג: אש ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. סגנון באיל הוא מלא ברגש, והכוח הזה ממלא את הגוף שלו כשהוא רוקד. הוא שולח מוך פלומתי לאוויר כאשר הוא רוקד. על ידי הדלקת המוך הזה, הוא מסוגל לשחרר מתקפות אש. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון פאו / Pa’u Style
סוג: על חושי ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. לסגנון פאו יש את הקצב שלו, מה שהופך את ההתמודדות איתו לקשה. הוא משפר את המתקפות שלו דרך ריקוד, מה שמעלה את הכוח העל חושי שלו. אומרים שהוא רוקד כדי לבטא את התודה שלו כלפי הפוקימון המגן האלוהי. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: אוריקוריו (Oricorio) – סגנון סנסו / Sensu Style
סוג: רוח ומעופף.
זן: פוקימון המרקד.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 3.4 ק"ג.
יכולת: Dancer.
מתקפה: Revelation Dance.
מידע: אוריקוריו משנה את צורתו על ידי שתיית הנקטר מפרחים מסוימים. יש ארבע צורות כמספר האיים של אלולה, ונראה שכל אחד מהארבעה חי באי אחר. לסגנון סנסו של אופי שקט וסגור. כאשר הוא רוקד, הוא אוסף את הרוחות שנמצאות מסביבו והוא שואל את הכוח שלהן על מנת להלחם. אנשים מקנטו אוהבים את הפוקימון הזה, משום שהריקוד שלו מזכיר להם את הבית. יש לו את היכולת Dancer וכאשר פוקימון אחר בשדה משתמש במתקפת ריקוד, הוא יוכל לבצע את אותה מתקפה מיד לאחר מכן. Revelation Dance זו מתקפה שהוא יכול ללמוד, והיא משתנה בהתאם לסגנון הנוכחי שלו.

שם: מיניאור (Minior).
סוג: אבן / מעופף.
זן: פוקימון המטאור.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 40.0 ק"ג.
יכולת: Shields Down.
מתקפה: .
מידע: הוא נוצר באטמוספירה והוא חי על ידי שאיבת השאריות שנמצאות לידו. כאשר הוא שואב מספיק חומר, הגוף שלו נהיה כבד, והוא נופל לכדור הארץ. יש לפוקימון הזה קליפה כבדה וחזקה ומתחתיה נמצא הליבה שלו. הוא בנוי כך שאם ההגנה שלו נשברת, הוא הופך לקל יותר ואז המתקפות שלו נהיות מהירות יותר. כאשר הקליפה שלו נשברת, הליבה שלו נחשפת. אי אפשר לדעת באיזה צבע הליבה שלו תהיה עד שזה קורה. יש לו את יכולת Shields Down אשר מאפשרת לו הגנות מעולות כל עוד הקליפה שלו שלמה. זה גם מונע ממנו להיות מושפע ממצבי סטטוס. אבל כאשר כמות החיים צונחת מתחת לחצי, המגן שלו ישבר, והוא יהפך לפוקימון שמתאים יותר להתקפה.

שם: פומנטיס (Fomantis).
סוג: עשב.
זן: פוקימון מגל הדשא.
גובה: 0.3 מטר.
משקל: 1.4 ק"ג.
יכולת: Leaf Guard.
מתקפה: Razor Leaf, Solar Beam.
מידע: מתפתח ללורנטיס (Lurantis). זהו פוקימון לילי. הוא מעדיף לעשות פוטוסינתזה בזמן היום כשהוא ישן, וכשכל העלים שלו פזורים לכל עבר. בשל הסכנה של להישאר באותו מקום למשך שני ימים רצופים, הוא מחפש את מקום השינה הבא שלו מיד כשהשמש שוקעת. עבורו, פוטוסינתזה היא לא רק מקור לאנרגיה, היא גם הכרחית עבור התפתחות. פוטוסינתזה היא מהותית עבורו והוא יתקוף את כל מי שיפריע לתהליך הזה. הוא מתמחה במתקפות במרחק רב כמו עלי תער, וקרן סולרית. מאחר והמתקפה קרן סולרית לוקחת הרבה אנרגיה, נדירות הן הפעמים שבהם נראה את הפוקימון הזה משתמש במתקפה הזו.

שם: לורנטיס (Lurantis).
סוג: עשב.
זן: פוקימון מגל הפריחה.
גובה: 0.9 מטר.
משקל: 18.5 ק"ג.
יכולת: Leaf Guard.
מתקפה: Solar Blade.
מידע: מתפתח מפומנטיס (Fomantis). הוא מושך יריבים באמצעות המראה והארומה שלו, ואז הוא מביס אותם. אומרים שהוא הפוקימון המסוכן ביותר מבין פוקימוני העשב, תודות לצבעים המתוחכמים שלו ולמתקפות האלגנטיות שלו. הוא שומר על המראה שלו על ידי סירוק מתמיד. הוא יסמוך על מאמן שיטפל בו טוב, והוא יתקשה להתחבר למאמן עצלן. הוא יכול ללמוד את המתקפה Solar Blade, מתקפה אשר משחררת קרן בצורת להב. אומרים שהלהב כל כך חד שהוא יכול לחצות סלע לשניים. אומרים שהמתקפה הזו היא ייחודית לפוקימון הזה. כדי לבצע את המתקפה הזו, הוא אוגר אנרגיה מהשמש בתור הראשון ואז משחרר את המתקפה בתור השני. הוא הטוטם של ג'ונגל לוש, האתר המרכזי של אי אקאלה. הוא ידהים מתחרים עם מתקפות קומבו מיוחד שהוא ישחרר ביחד עם בני הברית שלו.

שם: טייפ: נול (Type: Null).
סוג: נורמלי.
זן: הפוקימון הסינתטי.
גובה: 1.9 מטר.
משקל: 120.5 ק"ג.
יכולת: Battle Armor.
מתקפה: .
מידע: הפוקימון הזה חובש מסיכה שקרויה "נול", כלומר – שום דבר. הרגליים הקדמיות והאחרות שלו שונות בבירור, הסיבה היא כדי לחבר בין העוצמות של פוקימונים שונים, מה שמאפשר לו להסתגל לכל מצב. המסכה שעל ראשו היא פיסת ציוד שנועדה לשלוט בכוחות הסמויים שלו. הוא כבד מאוד, מה שמונע ממנו להיות זריז. כדי להשלים משימה מסוימת, היה צורך להמציא אותו כפוקימון חזק דיו כדי להתמודד מול הפוקימונים שדיברו עליהם במיתולוגיה.

שם: ג'אנגמו-או (Jangmo-o).
סוג: דרקון.
זן: פוקימון הקשקשים.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 29.7 ק"ג.
יכולת: Bulletproof / Soundproof.
מתקפה: .
מידע: יש לו גאווה של לוחם, למרות שהוא נשאר צנוע בכל הנוגע ליכולות שלו. בניסיון שלו להיות חזק יותר, הוא לעולם לא מזניח את האימונים שלו. בגלל שהוא משתמש בראש שלו גם להגנה וגם למתקפה, הוא לעולם לא מפנה את העורף שלו לאויב. הרבה מאמנים רואים בהתנהגות הזו כתכונה של פוקימון אמיץ. פוקימונים אלה מתאספים באיזורים קשים, כמו קניונים, איפה שאין בני אדם או פוקימונים, לחיות ביחד ולהתאמן.

כל צורה של זיגארד מורכבת מתאים ומגרעינים אשר מרכיבים אותה. לבד אין להם כוח להלחם, אבל ביחד הם יכולים ליצור את זיגארד.

גרעין זיגארד – הם תאים אשר יוצרים את זיגארד. מספר מועט מאוד שלהם קיים. גרעין או ליבה, מתפקדים בתור מוח, אוספים תאים ויוצרים צורה חדשה של זיגארד. הם בעלי רצון, והם מסוגלים לפעול על דעת עצמם.

תאי זיגארד – תאי זיגארד יוצרים את החלקים השונים של זיגארד מלבד המוח שלו. יש הרבה מאוד תאים של זיגארד ברחבי העולם, והם קיימים בכל רחבי אלולה. אין להם כוח רצון משלהם.

שם: זיגארד 10% (Zygarde 10% Forme).
סוג: דרקון ואדמה.
זן: פוקימון הסדר.
גובה: 1.2 מטר.
משקל: 33.5 ק"ג.
יכולת: Aura Break / Power Construct.
תיאור: בזמן קרב הוא מדהים יריבים באמצעות הנשיכות החזקות שלו. הוא מסוגל לרוץ במהירות של 60 מייל לשעה. המתקפה Thousand Arrows היא כזו שרק הוא יכול ללמוד. המתקפה היא אומנם מסוג אדמה, אבל היא מסוגלת לעשות נזק לפוקימונים מעופפים או לפוקימוני בעלי יכולת ריחוף. לאחר שהיריב סופג את המכה הזו, כל מתקפת אדמה אחרת יכולה לעשות לו נזק. מתקפה זו לא מאפשרת ליריב לברוח או להחליף.

שם: זיגארד 50% (Zygarde 50% Forme).
סוג: דרקון ואדמה.
זן: פוקימון הסדר.
גובה: 4.5 מטר.
משקל: 304.99 ק"ג.
יכולת: Aura Break / Power Construct.
תיאור: זיגארד 10% או 50% עם היכולת Power Construct יוכלו לשנות את צורתם לזיגארד מושלם אם וכאשר כמות החיים שלהם צונחת מעבר לחצי.

שם: זיגארד מושלם (Zygarde Complete Forme).
סוג: דרקון ואדמה.
זן: פוקימון הסדר.
גובה: 5.0 מטר.
משקל: 609.99 ק"ג.
יכולת: Power Construct.
תיאור: המתקפה Core Enforcer היא כזו שרק הוא מסוגל ללמוד. היא מסוגלת למחוק כל יכולת של היריב שהשתמש במתקפה באותו תור. הזנב והכנפיים שלו מכילים ליבות משלהם, כאשר כל אחד מתפקד בתור מוח שלו ומסוגל לפעול בנפרד מן האחר.

 

שם: סולגלאו (Solgaleo).
סוג: על חושי ומתכת.
זן: פוקימון השמש.
גובה: 3.5 מטר.
משקל: 230 ק"ג.
יכולת: Full Metal Body.
מתקפה: Sunsteel Strike.
מידע: הוא השליח של השמש מאז ימי קדם, הוא מכונה "החיה אשר טורפת את השמש", הוא אוחז בגופו כמות עצומה של אנרגיה, והוא זורח מאור כאשר הוא פעיל, הרעמה שלו דומה באופן מפליא לשמש.

 

שם: לונאלה (Lunala).
סוג: על חושי ורוח.
זן: פוקימון הירח.
גובה: 4.0 מטר.
משקל: 120 ק"ג.
יכולת: Shadow Shield.
מתקפה: Moongeist Beam.
מידע: הוא השליח של הירח מאז ימי קדם, הוא מכונה "החיה אשר קוראת לירח", הוא סופג באופן תמידי אור והופך אותו לאנרגיה, כנפיו נוצצות כמו חצי סהר , הוא מזכיר את שמי הלילה היפים.

שם: מגירנה (Magearna).
סוג: מתכת ופיה.
זן: הפוקימון המלאכותי.
גובה: 1.0 מטר.
משקל: 80.5 ק"ג.
יכולת: Soul-Heart.
מתקפה: Flash Cannon, Fleur Cannon, Lucky Chant, Helping Hand.
מידע: מגירנה הוא פוקימון אגדי אשר נוצר על ידי מדענים עם גאונות לא טבעית לפני 500 שנה. יש לפוקימון הזה את האפשרות להבין רגשות, מחשבות ותחושות של פוקימונים אחרים. אם למשל פוקימון אחר פצוע, מגירנה יחוש את הכאב שלו וינסה לעשות את הכל כדי לעזור לו. הגוף האמיתי של מגירנה הוא מבנה כדורי, ובחזה שלו נמצא לב הנשמה (Soul-Heart) שנוצר על ידי מדען שאסף אנרגיות מפוקימונים אחרים. יש לפוקימון הזה את האפשרות להפוך את עצמו לפוקדור. הוא משתמש בצורה הזו כאשר הוא ישן וכאשר הוא פוחד. היכולת של מגירנה היא Soul-Heart והמשמעות של יכולת זו היא שכל פעם שפוקימון אחר בסביבה מאבד את ההכרה, מגירנה מקבל העלאה של שלב אחד במתקפה המיוחדת שלו. ניתן להשיג את הפוקימון הזה דרך האפליקציה של סורק QR.

פוסטים קשורים

78 תגובות

  1. אתה אולי צודק אבל זה לא אומר שטוגמארו הוא לא חמוד גם יש פוקימונים חמודים יותר נגיד פיצ'ו או דדנה ופיקצ'ו
    או סקווירטל וטוגפי

  2. ואם אתם שואלים אותי מי זה סקווישי אז סקווישי הוא הפוקימון הירוק עם עין אחת קטנה ועין אחת גדולה

  3. מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו
    מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו
    מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו
    מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו
    מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו
    מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו מימיקיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *